Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
βλεποντας το ματς δυστυχως καταλαβαινεις οτι ο μονος που αδικησε τον παυλαρα ηταν ο ιδιος του ο εαυτος δυστυχως περιπατητης επρεπε να σταματησει το καλοκαιρι αλλα οι μεγαλοι παικτες δυστυχως παντα αρνουνται να συνηδητοποιησουν οτι ολα καποτε τελειωνουν
- trelopaoki444
- Δημοσιεύσεις: 639
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
- Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ
-
Armagedonas
- Δημοσιεύσεις: 885
- Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Μια χαρά είναι,απλός και ήρεμοςdon pablo έγραψε:βλεποντας το ματς δυστυχως καταλαβαινεις οτι ο μονος που αδικησε τον παυλαρα ηταν ο ιδιος του ο εαυτος δυστυχως περιπατητης επρεπε να σταματησει το καλοκαιρι αλλα οι μεγαλοι παικτες δυστυχως παντα αρνουνται να συνηδητοποιησουν οτι ολα καποτε τελειωνουν
Μην ξεχνάς ότι ουσιαστικά είναι το πρώτο του ματς μετά από μήνες
Από τον άσσο της Καισέρισπορ ανώτερος
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
ειπαμε τον αγαπαμε αλλα ....... τεσπα γνωμη σου αλλα εγω κριτικαρω παικτικα και οχι συναισθηματικαArmagedonas έγραψε:Μια χαρά είναι,απλός και ήρεμοςdon pablo έγραψε:βλεποντας το ματς δυστυχως καταλαβαινεις οτι ο μονος που αδικησε τον παυλαρα ηταν ο ιδιος του ο εαυτος δυστυχως περιπατητης επρεπε να σταματησει το καλοκαιρι αλλα οι μεγαλοι παικτες δυστυχως παντα αρνουνται να συνηδητοποιησουν οτι ολα καποτε τελειωνουν
Μην ξεχνάς ότι ουσιαστικά είναι το πρώτο του ματς μετά από μήνες
Από τον άσσο της Καισέρισπορ ανώτερος
-
Asimos
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Έβαλε κι ο Παυλάρας το λιθαράκι του για το σπρώξιμο του Άρη προς τη Β'.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Καλος ο χαβαλες με τον ρουλη αλλα ενδεχομενος υποβιβασμος του,σημαινει αλλη μια απο τις λιγες ομαδες με κοσμο εκτος πρωταθληματος,αλλη μια ομαδα με καλο γηπεδο εκτος πρωταθληματος,κατι που δεν ξερω κατα ποσο βοηθαει στην προσπαθεια να πεισεις παικτες οπως ο Νατκο να παραμεινουν η να ερθουν στην ομαδα.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
θες να σε κρινω και εγω τον μαντουρο στο πρωτο του ματς με πολυ λιγοτερη αποχη απο μπαλα??τον λουκας μετα απο 6 μηνες αποχη?μην εισαι εμπαθης φιλε ο παιχτης ειχε να παιξει μπαλα 1 χρονο...δεν ξερω πως παιζει ο παυλαρας αλλα αυτο που κανεις να βγαινεις και να τον κριτικαρεις στο πρωτο του ματς δειχνει εμπαθεια και τιποτα αλλο...don pablo έγραψε:ειπαμε τον αγαπαμε αλλα ....... τεσπα γνωμη σου αλλα εγω κριτικαρω παικτικα και οχι συναισθηματικαArmagedonas έγραψε:Μια χαρά είναι,απλός και ήρεμοςdon pablo έγραψε:βλεποντας το ματς δυστυχως καταλαβαινεις οτι ο μονος που αδικησε τον παυλαρα ηταν ο ιδιος του ο εαυτος δυστυχως περιπατητης επρεπε να σταματησει το καλοκαιρι αλλα οι μεγαλοι παικτες δυστυχως παντα αρνουνται να συνηδητοποιησουν οτι ολα καποτε τελειωνουν
Μην ξεχνάς ότι ουσιαστικά είναι το πρώτο του ματς μετά από μήνες
Από τον άσσο της Καισέρισπορ ανώτερος
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
τωρα να μπω στην διαδικασια να απαντησω? σε ποιον και γιατι? εχω με ποιο σοβαρα πραγματα να ασχοληθω και με ποιο σοβαρους ανθρωπους, ακου εμπαθης τι αλλο θα ακουσουμε απο καποιους και αν δεν κανω λαθος δεν ειναι και η πρωτη φορα ,πρεπει να τραβας μεγαλο ζορι
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
"Μετα την σημερινη ισοπαλια, αν πεσουν 2 ομαδες ο αρηθ εχει ΜΗΔΑΜΙΝΕΣ πιθανοτητες να μεινει κατηγορια, αν πεσουν 3 ομαδες τοτε εχει ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ πιθανοτητες"
ταδε εφη ΑΡΔ του αρεωθ, οχι δεν ηταν ο χρυσανθος..

ταδε εφη ΑΡΔ του αρεωθ, οχι δεν ηταν ο χρυσανθος..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
απιστευτο...τοσο πολυ που καθομαι να παρακολουθησω και αγωνες του αρεως φαντασου...μη σε νοιαζει δεν θελω καμια απαντηση...don pablo έγραψε:τωρα να μπω στην διαδικασια να απαντησω? σε ποιον και γιατι? εχω με ποιο σοβαρα πραγματα να ασχοληθω και με ποιο σοβαρους ανθρωπους, ακου εμπαθης τι αλλο θα ακουσουμε απο καποιους και αν δεν κανω λαθος δεν ειναι και η πρωτη φορα ,πρεπει να τραβας μεγαλο ζορι
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Βρε καλώς τα παιδια κανένα σχόλιο για τον ρουλη ; Δεν χάθηκε τιποτε ρουλη ΓΕΡΑ ......Armagedonas έγραψε:Μια χαρά είναι,απλός και ήρεμοςdon pablo έγραψε:βλεποντας το ματς δυστυχως καταλαβαινεις οτι ο μονος που αδικησε τον παυλαρα ηταν ο ιδιος του ο εαυτος δυστυχως περιπατητης επρεπε να σταματησει το καλοκαιρι αλλα οι μεγαλοι παικτες δυστυχως παντα αρνουνται να συνηδητοποιησουν οτι ολα καποτε τελειωνουν
Μην ξεχνάς ότι ουσιαστικά είναι το πρώτο του ματς μετά από μήνες
Από τον άσσο της Καισέρισπορ ανώτερος
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
οποιος ειδε το πρωτο ημιχρονο της ξανθης,καταλαβαινει οτι οι ταχυτητες και οι αντοχες του γκαρσια δε μπορουν να συντρεξουν με αυτες που απαιτει ενας ΠΑΟΚ που μεγαλωνει διαρκως!
και οσοι λετε οτι ειναι ανωτερος του τζιολη,πιστευω μονο σε τεχνικης αποψης τη δεδομενη στιγμη.Καθως ενω ο τζιολης ηταν οντως αργο χαφ,ειχε σταθερο τεμπο σε ολη τη διαρκεια των 90 λεπτων και αν δειτε στατιστικα σε πολλα ματς του ΠΑΟΚ ειχε διανυσει τα περισσοτερα χιλιομετρα του αγωνα,πραγμα που δε μπορει να το κανει πλεον ο παμπλο.Πειτε οτι γερασε,πειτε οτι ηταν οι τραυματισμοι,η υποτροπη υπαιτιοτητας του Δωνη(?).
Οπως και να χει,ειμαι 100% σιγουρος οτι ο Στεφενς δεν εδειξε κανενα κομπλεξισμο απεναντι του η οτι εκανε καποια "κακοδιαχειρηση" ηθελημενα η μη
και οσοι λετε οτι ειναι ανωτερος του τζιολη,πιστευω μονο σε τεχνικης αποψης τη δεδομενη στιγμη.Καθως ενω ο τζιολης ηταν οντως αργο χαφ,ειχε σταθερο τεμπο σε ολη τη διαρκεια των 90 λεπτων και αν δειτε στατιστικα σε πολλα ματς του ΠΑΟΚ ειχε διανυσει τα περισσοτερα χιλιομετρα του αγωνα,πραγμα που δε μπορει να το κανει πλεον ο παμπλο.Πειτε οτι γερασε,πειτε οτι ηταν οι τραυματισμοι,η υποτροπη υπαιτιοτητας του Δωνη(?).
Οπως και να χει,ειμαι 100% σιγουρος οτι ο Στεφενς δεν εδειξε κανενα κομπλεξισμο απεναντι του η οτι εκανε καποια "κακοδιαχειρηση" ηθελημενα η μη
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ποιος ήταν αυτός ο παππούλης που μετά από αποχή 30 μηνών έβγαλε ασίστ στο Χαριλάου;;
Ας επιστρέψουμε τώρα στο χοτ τόπικ των ημερών να πούμε 67 φορές "ευχαριστώ" και κλάψουμε όλοι μαζί για τη φυγή του λαγόκαρδου γίγαντα που ακούγοντας τη λέξη "ανταγωνισμός" άλλαξε ήπειρο.
Ας επιστρέψουμε τώρα στο χοτ τόπικ των ημερών να πούμε 67 φορές "ευχαριστώ" και κλάψουμε όλοι μαζί για τη φυγή του λαγόκαρδου γίγαντα που ακούγοντας τη λέξη "ανταγωνισμός" άλλαξε ήπειρο.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
και ποτε ο Γκαρσια εκανε πολλά χιλιομετρα ρε φιλε? ο Παυλαρας δεν χρειαζοτανε να τρεξει και δεν ετρεχε ουτε στα γκολ που πετυχαινε γιατι κουραζοτανε, τωρα ανακαλυψες οτι τρεχει λιγοτερο απο τον τζιολη?
ο παυλαρας απλα επαιρνε την σωστη θεση στο σωστο χρονο και ηταν σαν να εβλεπες κλωνοποιημενο τον παυλαρα σε διαφορα σημεια του γηπεδου...
ο παυλαρας απλα επαιρνε την σωστη θεση στο σωστο χρονο και ηταν σαν να εβλεπες κλωνοποιημενο τον παυλαρα σε διαφορα σημεια του γηπεδου...