Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Sera4 »

don pablo έγραψε:
Armagedonas έγραψε:
don pablo έγραψε:βλεποντας το ματς δυστυχως καταλαβαινεις οτι ο μονος που αδικησε τον παυλαρα ηταν ο ιδιος του ο εαυτος δυστυχως περιπατητης επρεπε να σταματησει το καλοκαιρι αλλα οι μεγαλοι παικτες δυστυχως παντα αρνουνται να συνηδητοποιησουν οτι ολα καποτε τελειωνουν
Μια χαρά είναι,απλός και ήρεμος
Μην ξεχνάς ότι ουσιαστικά είναι το πρώτο του ματς μετά από μήνες
Από τον άσσο της Καισέρισπορ ανώτερος :mrgreen:
ειπαμε τον αγαπαμε αλλα ....... τεσπα γνωμη σου αλλα εγω κριτικαρω παικτικα και οχι συναισθηματικα
θες να σε κρινω και εγω τον μαντουρο στο πρωτο του ματς με πολυ λιγοτερη αποχη απο μπαλα??τον λουκας μετα απο 6 μηνες αποχη?μην εισαι εμπαθης φιλε ο παιχτης ειχε να παιξει μπαλα 1 χρονο...δεν ξερω πως παιζει ο παυλαρας αλλα αυτο που κανεις να βγαινεις και να τον κριτικαρεις στο πρωτο του ματς δειχνει εμπαθεια και τιποτα αλλο...
Άβαταρ μέλους
don pablo
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 15:53

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από don pablo »

τωρα να μπω στην διαδικασια να απαντησω? σε ποιον και γιατι? εχω με ποιο σοβαρα πραγματα να ασχοληθω και με ποιο σοβαρους ανθρωπους, ακου εμπαθης τι αλλο θα ακουσουμε απο καποιους και αν δεν κανω λαθος δεν ειναι και η πρωτη φορα ,πρεπει να τραβας μεγαλο ζορι
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από stelyk »

"Μετα την σημερινη ισοπαλια, αν πεσουν 2 ομαδες ο αρηθ εχει ΜΗΔΑΜΙΝΕΣ πιθανοτητες να μεινει κατηγορια, αν πεσουν 3 ομαδες τοτε εχει ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ πιθανοτητες"

ταδε εφη ΑΡΔ του αρεωθ, οχι δεν ηταν ο χρυσανθος.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Sera4 »

don pablo έγραψε:τωρα να μπω στην διαδικασια να απαντησω? σε ποιον και γιατι? εχω με ποιο σοβαρα πραγματα να ασχοληθω και με ποιο σοβαρους ανθρωπους, ακου εμπαθης τι αλλο θα ακουσουμε απο καποιους και αν δεν κανω λαθος δεν ειναι και η πρωτη φορα ,πρεπει να τραβας μεγαλο ζορι
απιστευτο...τοσο πολυ που καθομαι να παρακολουθησω και αγωνες του αρεως φαντασου...μη σε νοιαζει δεν θελω καμια απαντηση...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από eorptol »

Armagedonas έγραψε:
don pablo έγραψε:βλεποντας το ματς δυστυχως καταλαβαινεις οτι ο μονος που αδικησε τον παυλαρα ηταν ο ιδιος του ο εαυτος δυστυχως περιπατητης επρεπε να σταματησει το καλοκαιρι αλλα οι μεγαλοι παικτες δυστυχως παντα αρνουνται να συνηδητοποιησουν οτι ολα καποτε τελειωνουν
Μια χαρά είναι,απλός και ήρεμος
Μην ξεχνάς ότι ουσιαστικά είναι το πρώτο του ματς μετά από μήνες
Από τον άσσο της Καισέρισπορ ανώτερος :mrgreen:
Βρε καλώς τα παιδια κανένα σχόλιο για τον ρουλη ; Δεν χάθηκε τιποτε ρουλη ΓΕΡΑ ...... :):):):)
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Alastor »

οποιος ειδε το πρωτο ημιχρονο της ξανθης,καταλαβαινει οτι οι ταχυτητες και οι αντοχες του γκαρσια δε μπορουν να συντρεξουν με αυτες που απαιτει ενας ΠΑΟΚ που μεγαλωνει διαρκως!

και οσοι λετε οτι ειναι ανωτερος του τζιολη,πιστευω μονο σε τεχνικης αποψης τη δεδομενη στιγμη.Καθως ενω ο τζιολης ηταν οντως αργο χαφ,ειχε σταθερο τεμπο σε ολη τη διαρκεια των 90 λεπτων και αν δειτε στατιστικα σε πολλα ματς του ΠΑΟΚ ειχε διανυσει τα περισσοτερα χιλιομετρα του αγωνα,πραγμα που δε μπορει να το κανει πλεον ο παμπλο.Πειτε οτι γερασε,πειτε οτι ηταν οι τραυματισμοι,η υποτροπη υπαιτιοτητας του Δωνη(?).
Οπως και να χει,ειμαι 100% σιγουρος οτι ο Στεφενς δεν εδειξε κανενα κομπλεξισμο απεναντι του η οτι εκανε καποια "κακοδιαχειρηση" ηθελημενα η μη ;)
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από hitman »

Ποιος ήταν αυτός ο παππούλης που μετά από αποχή 30 μηνών έβγαλε ασίστ στο Χαριλάου;;

Ας επιστρέψουμε τώρα στο χοτ τόπικ των ημερών να πούμε 67 φορές "ευχαριστώ" και κλάψουμε όλοι μαζί για τη φυγή του λαγόκαρδου γίγαντα που ακούγοντας τη λέξη "ανταγωνισμός" άλλαξε ήπειρο.
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5718
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Athens »

και ποτε ο Γκαρσια εκανε πολλά χιλιομετρα ρε φιλε? ο Παυλαρας δεν χρειαζοτανε να τρεξει και δεν ετρεχε ουτε στα γκολ που πετυχαινε γιατι κουραζοτανε, τωρα ανακαλυψες οτι τρεχει λιγοτερο απο τον τζιολη?
ο παυλαρας απλα επαιρνε την σωστη θεση στο σωστο χρονο και ηταν σαν να εβλεπες κλωνοποιημενο τον παυλαρα σε διαφορα σημεια του γηπεδου...
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Alastor »

ο γκαρσια δεν κανει για το ποδοσφαιρο που παιζουμε φετος,τελος.Και μας τα πρηξατε με την προσωπολοτρεια εδω μεσα(και εξω)

Ολα τα υπολοιπα τα ακουω βερεσε
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από gergeo4 »

hitman έγραψε:Ποιος ήταν αυτός ο παππούλης που μετά από αποχή 30 μηνών έβγαλε ασίστ στο Χαριλάου;;
ο πουλιδο την εδωσε την ασσιστ
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Δεν το δα το ματς αλλα μην κακιζουμε οποιον φευγει παλι......σεβασμο στον ΠΑΥΛΑΡΑ....ποτε δεν ετρεχε σε ποσοτητα...αλλα ηταν στη θεση που πηγαινε η μπαλα πριν απο αυτην....εξαλλου το ρητο λεει για τους αλλους που κοκορευονται για τα χλμ (σημαντικο δε λεω) οποιος δεν εχει μυαλο εχει ποδια..
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Με Maduro, Natkho (έστω ότι μένει), Kace και Lazar, πού θα έπαιζε ο Garcia;
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106602
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Λατρεία ο Garcia, αλλά στον ΠΑΟΚ του 2014 δεν θα είχε καμία τύχη.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Δε θα επαιζε γι αυτο και εφυγε αλλο το ενα αλλο το αλλο...
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από stelyk »

hitman έγραψε:Ποιος ήταν αυτός ο παππούλης που μετά από αποχή 30 μηνών έβγαλε ασίστ στο Χαριλάου;;

Ας επιστρέψουμε τώρα στο χοτ τόπικ των ημερών να πούμε 67 φορές "ευχαριστώ" και κλάψουμε όλοι μαζί για τη φυγή του λαγόκαρδου γίγαντα που ακούγοντας τη λέξη "ανταγωνισμός" άλλαξε ήπειρο.
+1926 .&-
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”