θες να σε κρινω και εγω τον μαντουρο στο πρωτο του ματς με πολυ λιγοτερη αποχη απο μπαλα??τον λουκας μετα απο 6 μηνες αποχη?μην εισαι εμπαθης φιλε ο παιχτης ειχε να παιξει μπαλα 1 χρονο...δεν ξερω πως παιζει ο παυλαρας αλλα αυτο που κανεις να βγαινεις και να τον κριτικαρεις στο πρωτο του ματς δειχνει εμπαθεια και τιποτα αλλο...don pablo έγραψε:ειπαμε τον αγαπαμε αλλα ....... τεσπα γνωμη σου αλλα εγω κριτικαρω παικτικα και οχι συναισθηματικαArmagedonas έγραψε:Μια χαρά είναι,απλός και ήρεμοςdon pablo έγραψε:βλεποντας το ματς δυστυχως καταλαβαινεις οτι ο μονος που αδικησε τον παυλαρα ηταν ο ιδιος του ο εαυτος δυστυχως περιπατητης επρεπε να σταματησει το καλοκαιρι αλλα οι μεγαλοι παικτες δυστυχως παντα αρνουνται να συνηδητοποιησουν οτι ολα καποτε τελειωνουν
Μην ξεχνάς ότι ουσιαστικά είναι το πρώτο του ματς μετά από μήνες
Από τον άσσο της Καισέρισπορ ανώτερος
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
τωρα να μπω στην διαδικασια να απαντησω? σε ποιον και γιατι? εχω με ποιο σοβαρα πραγματα να ασχοληθω και με ποιο σοβαρους ανθρωπους, ακου εμπαθης τι αλλο θα ακουσουμε απο καποιους και αν δεν κανω λαθος δεν ειναι και η πρωτη φορα ,πρεπει να τραβας μεγαλο ζορι
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
"Μετα την σημερινη ισοπαλια, αν πεσουν 2 ομαδες ο αρηθ εχει ΜΗΔΑΜΙΝΕΣ πιθανοτητες να μεινει κατηγορια, αν πεσουν 3 ομαδες τοτε εχει ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ πιθανοτητες"
ταδε εφη ΑΡΔ του αρεωθ, οχι δεν ηταν ο χρυσανθος..

ταδε εφη ΑΡΔ του αρεωθ, οχι δεν ηταν ο χρυσανθος..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
απιστευτο...τοσο πολυ που καθομαι να παρακολουθησω και αγωνες του αρεως φαντασου...μη σε νοιαζει δεν θελω καμια απαντηση...don pablo έγραψε:τωρα να μπω στην διαδικασια να απαντησω? σε ποιον και γιατι? εχω με ποιο σοβαρα πραγματα να ασχοληθω και με ποιο σοβαρους ανθρωπους, ακου εμπαθης τι αλλο θα ακουσουμε απο καποιους και αν δεν κανω λαθος δεν ειναι και η πρωτη φορα ,πρεπει να τραβας μεγαλο ζορι
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Βρε καλώς τα παιδια κανένα σχόλιο για τον ρουλη ; Δεν χάθηκε τιποτε ρουλη ΓΕΡΑ ......Armagedonas έγραψε:Μια χαρά είναι,απλός και ήρεμοςdon pablo έγραψε:βλεποντας το ματς δυστυχως καταλαβαινεις οτι ο μονος που αδικησε τον παυλαρα ηταν ο ιδιος του ο εαυτος δυστυχως περιπατητης επρεπε να σταματησει το καλοκαιρι αλλα οι μεγαλοι παικτες δυστυχως παντα αρνουνται να συνηδητοποιησουν οτι ολα καποτε τελειωνουν
Μην ξεχνάς ότι ουσιαστικά είναι το πρώτο του ματς μετά από μήνες
Από τον άσσο της Καισέρισπορ ανώτερος
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
οποιος ειδε το πρωτο ημιχρονο της ξανθης,καταλαβαινει οτι οι ταχυτητες και οι αντοχες του γκαρσια δε μπορουν να συντρεξουν με αυτες που απαιτει ενας ΠΑΟΚ που μεγαλωνει διαρκως!
και οσοι λετε οτι ειναι ανωτερος του τζιολη,πιστευω μονο σε τεχνικης αποψης τη δεδομενη στιγμη.Καθως ενω ο τζιολης ηταν οντως αργο χαφ,ειχε σταθερο τεμπο σε ολη τη διαρκεια των 90 λεπτων και αν δειτε στατιστικα σε πολλα ματς του ΠΑΟΚ ειχε διανυσει τα περισσοτερα χιλιομετρα του αγωνα,πραγμα που δε μπορει να το κανει πλεον ο παμπλο.Πειτε οτι γερασε,πειτε οτι ηταν οι τραυματισμοι,η υποτροπη υπαιτιοτητας του Δωνη(?).
Οπως και να χει,ειμαι 100% σιγουρος οτι ο Στεφενς δεν εδειξε κανενα κομπλεξισμο απεναντι του η οτι εκανε καποια "κακοδιαχειρηση" ηθελημενα η μη
και οσοι λετε οτι ειναι ανωτερος του τζιολη,πιστευω μονο σε τεχνικης αποψης τη δεδομενη στιγμη.Καθως ενω ο τζιολης ηταν οντως αργο χαφ,ειχε σταθερο τεμπο σε ολη τη διαρκεια των 90 λεπτων και αν δειτε στατιστικα σε πολλα ματς του ΠΑΟΚ ειχε διανυσει τα περισσοτερα χιλιομετρα του αγωνα,πραγμα που δε μπορει να το κανει πλεον ο παμπλο.Πειτε οτι γερασε,πειτε οτι ηταν οι τραυματισμοι,η υποτροπη υπαιτιοτητας του Δωνη(?).
Οπως και να χει,ειμαι 100% σιγουρος οτι ο Στεφενς δεν εδειξε κανενα κομπλεξισμο απεναντι του η οτι εκανε καποια "κακοδιαχειρηση" ηθελημενα η μη
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ποιος ήταν αυτός ο παππούλης που μετά από αποχή 30 μηνών έβγαλε ασίστ στο Χαριλάου;;
Ας επιστρέψουμε τώρα στο χοτ τόπικ των ημερών να πούμε 67 φορές "ευχαριστώ" και κλάψουμε όλοι μαζί για τη φυγή του λαγόκαρδου γίγαντα που ακούγοντας τη λέξη "ανταγωνισμός" άλλαξε ήπειρο.
Ας επιστρέψουμε τώρα στο χοτ τόπικ των ημερών να πούμε 67 φορές "ευχαριστώ" και κλάψουμε όλοι μαζί για τη φυγή του λαγόκαρδου γίγαντα που ακούγοντας τη λέξη "ανταγωνισμός" άλλαξε ήπειρο.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
και ποτε ο Γκαρσια εκανε πολλά χιλιομετρα ρε φιλε? ο Παυλαρας δεν χρειαζοτανε να τρεξει και δεν ετρεχε ουτε στα γκολ που πετυχαινε γιατι κουραζοτανε, τωρα ανακαλυψες οτι τρεχει λιγοτερο απο τον τζιολη?
ο παυλαρας απλα επαιρνε την σωστη θεση στο σωστο χρονο και ηταν σαν να εβλεπες κλωνοποιημενο τον παυλαρα σε διαφορα σημεια του γηπεδου...
ο παυλαρας απλα επαιρνε την σωστη θεση στο σωστο χρονο και ηταν σαν να εβλεπες κλωνοποιημενο τον παυλαρα σε διαφορα σημεια του γηπεδου...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
ο γκαρσια δεν κανει για το ποδοσφαιρο που παιζουμε φετος,τελος.Και μας τα πρηξατε με την προσωπολοτρεια εδω μεσα(και εξω)
Ολα τα υπολοιπα τα ακουω βερεσε
Ολα τα υπολοιπα τα ακουω βερεσε
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
ο πουλιδο την εδωσε την ασσιστhitman έγραψε:Ποιος ήταν αυτός ο παππούλης που μετά από αποχή 30 μηνών έβγαλε ασίστ στο Χαριλάου;;
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Δεν το δα το ματς αλλα μην κακιζουμε οποιον φευγει παλι......σεβασμο στον ΠΑΥΛΑΡΑ....ποτε δεν ετρεχε σε ποσοτητα...αλλα ηταν στη θεση που πηγαινε η μπαλα πριν απο αυτην....εξαλλου το ρητο λεει για τους αλλους που κοκορευονται για τα χλμ (σημαντικο δε λεω) οποιος δεν εχει μυαλο εχει ποδια..
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Με Maduro, Natkho (έστω ότι μένει), Kace και Lazar, πού θα έπαιζε ο Garcia;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106602
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Λατρεία ο Garcia, αλλά στον ΠΑΟΚ του 2014 δεν θα είχε καμία τύχη.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Δε θα επαιζε γι αυτο και εφυγε αλλο το ενα αλλο το αλλο...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
+1926 .&-hitman έγραψε:Ποιος ήταν αυτός ο παππούλης που μετά από αποχή 30 μηνών έβγαλε ασίστ στο Χαριλάου;;
Ας επιστρέψουμε τώρα στο χοτ τόπικ των ημερών να πούμε 67 φορές "ευχαριστώ" και κλάψουμε όλοι μαζί για τη φυγή του λαγόκαρδου γίγαντα που ακούγοντας τη λέξη "ανταγωνισμός" άλλαξε ήπειρο.