Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
don pablo
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 15:53

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από don pablo »

βλεποντας το ματς δυστυχως καταλαβαινεις οτι ο μονος που αδικησε τον παυλαρα ηταν ο ιδιος του ο εαυτος δυστυχως περιπατητης επρεπε να σταματησει το καλοκαιρι αλλα οι μεγαλοι παικτες δυστυχως παντα αρνουνται να συνηδητοποιησουν οτι ολα καποτε τελειωνουν
Άβαταρ μέλους
trelopaoki444
Δημοσιεύσεις: 639
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από trelopaoki444 »

Μπας κ εχουμε κανενα λινκ?
Armagedonas
Δημοσιεύσεις: 885
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Armagedonas »

don pablo έγραψε:βλεποντας το ματς δυστυχως καταλαβαινεις οτι ο μονος που αδικησε τον παυλαρα ηταν ο ιδιος του ο εαυτος δυστυχως περιπατητης επρεπε να σταματησει το καλοκαιρι αλλα οι μεγαλοι παικτες δυστυχως παντα αρνουνται να συνηδητοποιησουν οτι ολα καποτε τελειωνουν
Μια χαρά είναι,απλός και ήρεμος
Μην ξεχνάς ότι ουσιαστικά είναι το πρώτο του ματς μετά από μήνες
Από τον άσσο της Καισέρισπορ ανώτερος :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
don pablo
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 15:53

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από don pablo »

Armagedonas έγραψε:
don pablo έγραψε:βλεποντας το ματς δυστυχως καταλαβαινεις οτι ο μονος που αδικησε τον παυλαρα ηταν ο ιδιος του ο εαυτος δυστυχως περιπατητης επρεπε να σταματησει το καλοκαιρι αλλα οι μεγαλοι παικτες δυστυχως παντα αρνουνται να συνηδητοποιησουν οτι ολα καποτε τελειωνουν
Μια χαρά είναι,απλός και ήρεμος
Μην ξεχνάς ότι ουσιαστικά είναι το πρώτο του ματς μετά από μήνες
Από τον άσσο της Καισέρισπορ ανώτερος :mrgreen:
ειπαμε τον αγαπαμε αλλα ....... τεσπα γνωμη σου αλλα εγω κριτικαρω παικτικα και οχι συναισθηματικα
Άβαταρ μέλους
Mozard
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Τετ 15 Ιαν 2014, 23:10
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Mozard »

γκόλ η Ξάνθη μετα απο στημένη μπάλα του Πάμπλο
Asimos

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Asimos »

Έβαλε κι ο Παυλάρας το λιθαράκι του για το σπρώξιμο του Άρη προς τη Β'.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από joshua »

Καλος ο χαβαλες με τον ρουλη αλλα ενδεχομενος υποβιβασμος του,σημαινει αλλη μια απο τις λιγες ομαδες με κοσμο εκτος πρωταθληματος,αλλη μια ομαδα με καλο γηπεδο εκτος πρωταθληματος,κατι που δεν ξερω κατα ποσο βοηθαει στην προσπαθεια να πεισεις παικτες οπως ο Νατκο να παραμεινουν η να ερθουν στην ομαδα.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Sera4 »

don pablo έγραψε:
Armagedonas έγραψε:
don pablo έγραψε:βλεποντας το ματς δυστυχως καταλαβαινεις οτι ο μονος που αδικησε τον παυλαρα ηταν ο ιδιος του ο εαυτος δυστυχως περιπατητης επρεπε να σταματησει το καλοκαιρι αλλα οι μεγαλοι παικτες δυστυχως παντα αρνουνται να συνηδητοποιησουν οτι ολα καποτε τελειωνουν
Μια χαρά είναι,απλός και ήρεμος
Μην ξεχνάς ότι ουσιαστικά είναι το πρώτο του ματς μετά από μήνες
Από τον άσσο της Καισέρισπορ ανώτερος :mrgreen:
ειπαμε τον αγαπαμε αλλα ....... τεσπα γνωμη σου αλλα εγω κριτικαρω παικτικα και οχι συναισθηματικα
θες να σε κρινω και εγω τον μαντουρο στο πρωτο του ματς με πολυ λιγοτερη αποχη απο μπαλα??τον λουκας μετα απο 6 μηνες αποχη?μην εισαι εμπαθης φιλε ο παιχτης ειχε να παιξει μπαλα 1 χρονο...δεν ξερω πως παιζει ο παυλαρας αλλα αυτο που κανεις να βγαινεις και να τον κριτικαρεις στο πρωτο του ματς δειχνει εμπαθεια και τιποτα αλλο...
Άβαταρ μέλους
don pablo
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 15:53

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από don pablo »

τωρα να μπω στην διαδικασια να απαντησω? σε ποιον και γιατι? εχω με ποιο σοβαρα πραγματα να ασχοληθω και με ποιο σοβαρους ανθρωπους, ακου εμπαθης τι αλλο θα ακουσουμε απο καποιους και αν δεν κανω λαθος δεν ειναι και η πρωτη φορα ,πρεπει να τραβας μεγαλο ζορι
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5024
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από stelyk »

"Μετα την σημερινη ισοπαλια, αν πεσουν 2 ομαδες ο αρηθ εχει ΜΗΔΑΜΙΝΕΣ πιθανοτητες να μεινει κατηγορια, αν πεσουν 3 ομαδες τοτε εχει ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ πιθανοτητες"

ταδε εφη ΑΡΔ του αρεωθ, οχι δεν ηταν ο χρυσανθος.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Sera4 »

don pablo έγραψε:τωρα να μπω στην διαδικασια να απαντησω? σε ποιον και γιατι? εχω με ποιο σοβαρα πραγματα να ασχοληθω και με ποιο σοβαρους ανθρωπους, ακου εμπαθης τι αλλο θα ακουσουμε απο καποιους και αν δεν κανω λαθος δεν ειναι και η πρωτη φορα ,πρεπει να τραβας μεγαλο ζορι
απιστευτο...τοσο πολυ που καθομαι να παρακολουθησω και αγωνες του αρεως φαντασου...μη σε νοιαζει δεν θελω καμια απαντηση...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από eorptol »

Armagedonas έγραψε:
don pablo έγραψε:βλεποντας το ματς δυστυχως καταλαβαινεις οτι ο μονος που αδικησε τον παυλαρα ηταν ο ιδιος του ο εαυτος δυστυχως περιπατητης επρεπε να σταματησει το καλοκαιρι αλλα οι μεγαλοι παικτες δυστυχως παντα αρνουνται να συνηδητοποιησουν οτι ολα καποτε τελειωνουν
Μια χαρά είναι,απλός και ήρεμος
Μην ξεχνάς ότι ουσιαστικά είναι το πρώτο του ματς μετά από μήνες
Από τον άσσο της Καισέρισπορ ανώτερος :mrgreen:
Βρε καλώς τα παιδια κανένα σχόλιο για τον ρουλη ; Δεν χάθηκε τιποτε ρουλη ΓΕΡΑ ...... :):):):)
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Alastor »

οποιος ειδε το πρωτο ημιχρονο της ξανθης,καταλαβαινει οτι οι ταχυτητες και οι αντοχες του γκαρσια δε μπορουν να συντρεξουν με αυτες που απαιτει ενας ΠΑΟΚ που μεγαλωνει διαρκως!

και οσοι λετε οτι ειναι ανωτερος του τζιολη,πιστευω μονο σε τεχνικης αποψης τη δεδομενη στιγμη.Καθως ενω ο τζιολης ηταν οντως αργο χαφ,ειχε σταθερο τεμπο σε ολη τη διαρκεια των 90 λεπτων και αν δειτε στατιστικα σε πολλα ματς του ΠΑΟΚ ειχε διανυσει τα περισσοτερα χιλιομετρα του αγωνα,πραγμα που δε μπορει να το κανει πλεον ο παμπλο.Πειτε οτι γερασε,πειτε οτι ηταν οι τραυματισμοι,η υποτροπη υπαιτιοτητας του Δωνη(?).
Οπως και να χει,ειμαι 100% σιγουρος οτι ο Στεφενς δεν εδειξε κανενα κομπλεξισμο απεναντι του η οτι εκανε καποια "κακοδιαχειρηση" ηθελημενα η μη ;)
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2614
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από hitman »

Ποιος ήταν αυτός ο παππούλης που μετά από αποχή 30 μηνών έβγαλε ασίστ στο Χαριλάου;;

Ας επιστρέψουμε τώρα στο χοτ τόπικ των ημερών να πούμε 67 φορές "ευχαριστώ" και κλάψουμε όλοι μαζί για τη φυγή του λαγόκαρδου γίγαντα που ακούγοντας τη λέξη "ανταγωνισμός" άλλαξε ήπειρο.
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Athens »

και ποτε ο Γκαρσια εκανε πολλά χιλιομετρα ρε φιλε? ο Παυλαρας δεν χρειαζοτανε να τρεξει και δεν ετρεχε ουτε στα γκολ που πετυχαινε γιατι κουραζοτανε, τωρα ανακαλυψες οτι τρεχει λιγοτερο απο τον τζιολη?
ο παυλαρας απλα επαιρνε την σωστη θεση στο σωστο χρονο και ηταν σαν να εβλεπες κλωνοποιημενο τον παυλαρα σε διαφορα σημεια του γηπεδου...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”