Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από stephanos »

Την Καλλονή δεν θα την ξανασυναντήσει ο γάβρος φέτος, έπαιξε και τα δύο ματς και πήρε δυο εύκολες νίκες, με τον Λεάντρο κεντρικό αμυντικό.
Με τον ΠΑΣ όμως χρειάστηκε δύο πέναλτι για να νικήσει τον Τζιμόπουλο και τον Κολοβέτσιο. Τώρα μπορεί να είναι διαφορετικά τα πράγματα... ;)
Άβαταρ μέλους
sal
Δημοσιεύσεις: 856
Εγγραφή: Τετ 11 Αύγ 2010, 21:27

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από sal »

1) Ο gay αγοραζει τον Ντε Βισεντι απο τον Πας (για να μην τον παρει ο βαζελος)
2) Τον δινει στον Πας δανεικο
3) Ο Πας κανει καλη πορεια και εχει βλεψεις για 5αδα
4) Ο Πας δεν ανοιγει τα ποδια στο Καραϊσκακι, ο gay αναγκαζεται να νικησει με μουφα πεναλτι και σφαγη
5) Για τιμωρια ο δανεισμος του Ντε Βιτσεντι μετατρεπεται σε 6μηνος και χαιρεταει τον Πας
6) Οι παγουραδες τρελαμενοι βγαζουν ανακοινωση οτι δεν θελουν δανεικους απο κανεναν
7) Στον gay τα παιρνουν πιο πολυ με τον Πας και η διαιτησια τους παει μαμιωντας
8) Ο Πας απο τις πολλες σφαλιαρες φτανει στη ζωνη του υποβιβασμου
9)
10) Ο gay παιρνει βασικο απο την Καλλονη (σωσμενη ειναι) και τον δινει στον Πας

βρειτε μονοι σας το 9)....
Άβαταρ μέλους
ΠΑΟΚπαντου
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Παρ 13 Δεκ 2013, 23:31

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από ΠΑΟΚπαντου »

desperando έγραψε:να παρακαλατε ολοι ο βαλτεζ να κανει πολυ καλο 6μηνο (αν και δεν το βλεπω)για να τον αγορασουν οι γαυροι.
μεγαλος μαγκας ο κλαρινακης τον παραδεχομαι,μαλλον κατεχει την μαγικη φλογερα αλλιως δεν γινετε να κοιμισεις τοσο πολυ κοσμο
:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από efthimis_paok »

[img]http://img.tapatalk.com/d/14/02/01/ymysevu3.jpg[/img]
Εχουν ξεφύγει στη παπαναστασιου. Μετα απο τα απανωτά κλαρίνα,δείτε τι δώρο δίνουν!!!!!!
Απαραίτητο "εφόδιο".
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10273
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από barlow4 »

http://www.sport24.gr/football/diethnes ... 21959.html
προς στιγμην νομιζα πως ηταν ο σαββας θεοδωριδης.
no comment.
υγ.sorry που βαζω το λινκ κ δεν κανω παραθεση απλα δεν ηξερα πως να βαλω κ τη φωτο μαζι που ειναι κ η ουσια.
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από stephanos »

Όποιος σαλονικιός είναι ανατολικά και θέλει να δει Παυλάρα, πετάγεται στο σάπιο μήλο, στο ματς που ξεκινάει σε 15'.
Οι υπόλοιποι streaming.
pgarcia25
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από pgarcia25 »

Pablo Garcia κίτρινη. Pablo απ τα παλιά..... Δυναμικά μαρκαρίσματα και μανούρες με αγκάνθο
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3949
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από lamosas »

Βλέπει κανεις το παιχνιδι να μας πει σε τι κατασταση είναι ο Παυλαρας

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
don pablo
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 15:53

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από don pablo »

βλεποντας το ματς δυστυχως καταλαβαινεις οτι ο μονος που αδικησε τον παυλαρα ηταν ο ιδιος του ο εαυτος δυστυχως περιπατητης επρεπε να σταματησει το καλοκαιρι αλλα οι μεγαλοι παικτες δυστυχως παντα αρνουνται να συνηδητοποιησουν οτι ολα καποτε τελειωνουν
Άβαταρ μέλους
trelopaoki444
Δημοσιεύσεις: 639
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από trelopaoki444 »

Μπας κ εχουμε κανενα λινκ?
Armagedonas
Δημοσιεύσεις: 885
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Armagedonas »

don pablo έγραψε:βλεποντας το ματς δυστυχως καταλαβαινεις οτι ο μονος που αδικησε τον παυλαρα ηταν ο ιδιος του ο εαυτος δυστυχως περιπατητης επρεπε να σταματησει το καλοκαιρι αλλα οι μεγαλοι παικτες δυστυχως παντα αρνουνται να συνηδητοποιησουν οτι ολα καποτε τελειωνουν
Μια χαρά είναι,απλός και ήρεμος
Μην ξεχνάς ότι ουσιαστικά είναι το πρώτο του ματς μετά από μήνες
Από τον άσσο της Καισέρισπορ ανώτερος :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
don pablo
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 15:53

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από don pablo »

Armagedonas έγραψε:
don pablo έγραψε:βλεποντας το ματς δυστυχως καταλαβαινεις οτι ο μονος που αδικησε τον παυλαρα ηταν ο ιδιος του ο εαυτος δυστυχως περιπατητης επρεπε να σταματησει το καλοκαιρι αλλα οι μεγαλοι παικτες δυστυχως παντα αρνουνται να συνηδητοποιησουν οτι ολα καποτε τελειωνουν
Μια χαρά είναι,απλός και ήρεμος
Μην ξεχνάς ότι ουσιαστικά είναι το πρώτο του ματς μετά από μήνες
Από τον άσσο της Καισέρισπορ ανώτερος :mrgreen:
ειπαμε τον αγαπαμε αλλα ....... τεσπα γνωμη σου αλλα εγω κριτικαρω παικτικα και οχι συναισθηματικα
Άβαταρ μέλους
Mozard
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Τετ 15 Ιαν 2014, 23:10
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Mozard »

γκόλ η Ξάνθη μετα απο στημένη μπάλα του Πάμπλο
Asimos

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Asimos »

Έβαλε κι ο Παυλάρας το λιθαράκι του για το σπρώξιμο του Άρη προς τη Β'.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από joshua »

Καλος ο χαβαλες με τον ρουλη αλλα ενδεχομενος υποβιβασμος του,σημαινει αλλη μια απο τις λιγες ομαδες με κοσμο εκτος πρωταθληματος,αλλη μια ομαδα με καλο γηπεδο εκτος πρωταθληματος,κατι που δεν ξερω κατα ποσο βοηθαει στην προσπαθεια να πεισεις παικτες οπως ο Νατκο να παραμεινουν η να ερθουν στην ομαδα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”