Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Odi »

Odi έγραψε:Υποθετικό σενάριο:Είσαι γαύρος και λες πως πας να κάνεις την υπέρβαση και να περάσεις την Γιουνάιτεντ.

Ιανουάριο μήνα πουλάει ο χοντρός τον Βάις (που πολλοί εδώ μέσα όταν τον πήρε ο γκέι,τον είχατε βγάλει Κριστιάνο Ρονάλντο) και δίνει και τον πρώτο σου σκόρερ.

Έχεις ήδη δώσει Μεντζανί,Ενντιγκά,Γιαταμπαρέ (μεγάλα παλτά) και έχεις μείνει με τον Σαβιόλα μπροστά και τον Σέποβιτς το παλτό.

Τσεπώνει ο πρόεδρος-επενδυτής-πωλητής ήθους 15 μύρια από τον κάγκουρα και 5 από τον Βάις συν όσα γλύτωσε από αυτούς που αποδέσμευσε.Και σου φέρνει τον χοντρό παλαίμαχο Νέλσον Βαλντέζ από την Αλ Τζαζίρα (όχι το πρακτορείο ειδήσεων,την ομάδα).

Συμπέρασμα:3 καλοκαιρινές μεταγραφές άντεξαν 6 μήνες (που σε αυτές πρέπει να μπει και ο ανύπαρκτος Σέποβιτς,αλλά πού να βρεθεί τυφλός να τον πάρει) και έχεις μείνει με τον Μανωλά,τον Μανιάτη,τον Σάμαρη και τον Αβραάμ Παπαδόπουλο.Αν προσθέσεις και Μήτρογλου-Βάις είσαι 5 παίκτες μείον.

Με απλούστατα μαθηματικά έχουμε:25 μύρια από το τσου λου και 15 από τον Μήτρογλου και και 5 από τον Βάις και πες άλλα 3 από αυτούς που αποδέσμευσες. ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΣΟΔΑ:48 εκατομμύρια.

Και εμείς καθόμαστε και ασχολούμαστε με το γιατί υπέγραψε για 6 μήνες ο Νάτχο..

Προσθέστε σε όλα αυτά και την πώληση Φετφατζίδη που την ξέχασα εχθές..Και του Αμπντούν επίσης.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από K_geo »

ο χοντρός αν δεν κάνει 15+ εκ. μεταγραφές τότε έχει φέτος βγάλει τρελό κομπόδεμα....απο την ομάδα της καρδιάς του. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από eorptol »

shark4 έγραψε:Kαι το παπατζηλικι κατα Πειραια μερια καλα κρατει.... Σφηνα λενε μπηκε η Γουεστ -Χαμ για τον μαγο της μπαλας , Μητρογλου....

Και για να γελασετε ακομα περισσοτερο διαβαστε: Ο ποδοσφαιριστής θα υπογράψει συμβόλαιο μέχρι το 2018 και θα λαμβάνει 2.460.000 ευρώ το χρόνο.

:lol: :lol: :lol: :lol:

Προβλεπω επιστροφη συντομα στην ομαδα του λιμανιου λογω αγαπης προς αυτη, νοσταλγιας του φραπε αλα γεωργατος καθως και λογω ελλειψης τιτλων , παλμου του λαου και αλλες @ρχιδιες καμαρωτες ....

Υ.Γ. Απο οπαδους της επισημης αγαπημενης του US NAVY διαρρεει το σεναριο οτι πισω και απο τη Φουλαμ ειναι η Λιβερπουλ , η οποια την τελευταια στιγμη θα παρει τον Καγκουρογλου με ακομα μεγαλυτερο ποσο.....

Οταν η μ@λακια χτυπαει κοκκινο ..... :?
Ειμαι σίγουρος οτι αυτο θα γίνει του χρόνου δανεικός στον γαβρο .....και θα λενε η μεγάλη επιστροφή κλπ. :):):):)
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2839
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από anekfrastos »

Odi έγραψε:
Odi έγραψε:Υποθετικό σενάριο:Είσαι γαύρος και λες πως πας να κάνεις την υπέρβαση και να περάσεις την Γιουνάιτεντ.

Ιανουάριο μήνα πουλάει ο χοντρός τον Βάις (που πολλοί εδώ μέσα όταν τον πήρε ο γκέι,τον είχατε βγάλει Κριστιάνο Ρονάλντο) και δίνει και τον πρώτο σου σκόρερ.

Έχεις ήδη δώσει Μεντζανί,Ενντιγκά,Γιαταμπαρέ (μεγάλα παλτά) και έχεις μείνει με τον Σαβιόλα μπροστά και τον Σέποβιτς το παλτό.

Τσεπώνει ο πρόεδρος-επενδυτής-πωλητής ήθους 15 μύρια από τον κάγκουρα και 5 από τον Βάις συν όσα γλύτωσε από αυτούς που αποδέσμευσε.Και σου φέρνει τον χοντρό παλαίμαχο Νέλσον Βαλντέζ από την Αλ Τζαζίρα (όχι το πρακτορείο ειδήσεων,την ομάδα).

Συμπέρασμα:3 καλοκαιρινές μεταγραφές άντεξαν 6 μήνες (που σε αυτές πρέπει να μπει και ο ανύπαρκτος Σέποβιτς,αλλά πού να βρεθεί τυφλός να τον πάρει) και έχεις μείνει με τον Μανωλά,τον Μανιάτη,τον Σάμαρη και τον Αβραάμ Παπαδόπουλο.Αν προσθέσεις και Μήτρογλου-Βάις είσαι 5 παίκτες μείον.

Με απλούστατα μαθηματικά έχουμε:25 μύρια από το τσου λου και 15 από τον Μήτρογλου και και 5 από τον Βάις και πες άλλα 3 από αυτούς που αποδέσμευσες. ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΣΟΔΑ:48 εκατομμύρια.

Και εμείς καθόμαστε και ασχολούμαστε με το γιατί υπέγραψε για 6 μήνες ο Νάτχο..

Προσθέστε σε όλα αυτά και την πώληση Φετφατζίδη που την ξέχασα εχθές..Και του Αμπντούν επίσης.
Ξέχασες την περήφανη πώληση του 1ου τους σκόρερ πέρσυ (Djebbour) στην ομάδα του Ρομπέν (όχι του Αριέν αλλά των δασών).
Άβαταρ μέλους
sal
Δημοσιεύσεις: 857
Εγγραφή: Τετ 11 Αύγ 2010, 21:27

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από sal »

"Στέλνει δανεικούς ο Ολυμπιακός

Τον Ανδρέα Γιαννιώτη στο Φωστήρα αλλά και τον Λεάντρο Πίντο στον ΠΑΣ Γιάννινα θα δώσει δανεικούς ο Ολυμπιακός μέχρι το τέλος της τρέχουσας σεζόν, προκειμένου να πάρουν παιχνίδια.

Στην ομάδα του Φωστήρα στέλνει δανεικό τον τερματοφύλακα, Ανδρέα Γιαννιώτη, μέχρι το τέλος της σεζόν, ο Ολυμπιακός.

Ο 21χρονος δεν είχε καταφέρει να βρει χρόνο συμμετοχής στο Λιμάνι, καθώς δεν είχε καμία παρουσία τη φετινή σεζόν και θα δοθεί στο «φονέα», προκειμένου να πάρει παιχνίδια και ν΄αποκτήσει εμπειρίες που θα τον βοηθήσουν στη συνέχεια της καριέρας του.

Κάτι ανάλογο θα κάνουν οι «ερυθρόλευκοι» και με τον Λεάντρο Πίντο που θα αγωνίζεται με τη φανέλα του ΠΑΣ Γιάννινα, για τους επόμενους έξι μήνες, ενώ μέχρι τώρα βρισκόταν επίσης με τη μορφή δανεισμού στο σύλλογο της Καλλονής, με την οποία είχε 20 συμμετοχές και έχοντας πετύχει ένα τέρμα για την ομάδα του Γιάννη Μαντζουράκη."

Σπορ-fm

Μεταγραφη δανεικων με προφανη στοχο τη χειραγωγηση του πρωταθληματος, βρωμα και δυσωδια απο τους βιαστες του Ελληνικου ποδοσφαιρου
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5024
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από stelyk »

Λεαντρο Πιντο ξεκιναει η χρονια και παιζει στον θρηνο, παει δανεικος στην καλλονη και ειναι βασικοτατος, Γεναρη μηνα τελειωνει ο δανεισμος στην καλλονη γυρναει στον θρηνο και απο κει δανεικος στα γιαννενα.......

ΓΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟ??????? ΔΕΝ ΦΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ 3 ΟΜΑΔΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ??????
Άβαταρ μέλους
JimToPaoki
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Σάβ 10 Ιούλ 2010, 16:32

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από JimToPaoki »

Stelyk αυτό που λες ισχύει αν έχει αγωνιστεί με τρεις ομάδες σε μια χρονιά
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από stephanos »

Την Καλλονή δεν θα την ξανασυναντήσει ο γάβρος φέτος, έπαιξε και τα δύο ματς και πήρε δυο εύκολες νίκες, με τον Λεάντρο κεντρικό αμυντικό.
Με τον ΠΑΣ όμως χρειάστηκε δύο πέναλτι για να νικήσει τον Τζιμόπουλο και τον Κολοβέτσιο. Τώρα μπορεί να είναι διαφορετικά τα πράγματα... ;)
Άβαταρ μέλους
sal
Δημοσιεύσεις: 857
Εγγραφή: Τετ 11 Αύγ 2010, 21:27

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από sal »

1) Ο gay αγοραζει τον Ντε Βισεντι απο τον Πας (για να μην τον παρει ο βαζελος)
2) Τον δινει στον Πας δανεικο
3) Ο Πας κανει καλη πορεια και εχει βλεψεις για 5αδα
4) Ο Πας δεν ανοιγει τα ποδια στο Καραϊσκακι, ο gay αναγκαζεται να νικησει με μουφα πεναλτι και σφαγη
5) Για τιμωρια ο δανεισμος του Ντε Βιτσεντι μετατρεπεται σε 6μηνος και χαιρεταει τον Πας
6) Οι παγουραδες τρελαμενοι βγαζουν ανακοινωση οτι δεν θελουν δανεικους απο κανεναν
7) Στον gay τα παιρνουν πιο πολυ με τον Πας και η διαιτησια τους παει μαμιωντας
8) Ο Πας απο τις πολλες σφαλιαρες φτανει στη ζωνη του υποβιβασμου
9)
10) Ο gay παιρνει βασικο απο την Καλλονη (σωσμενη ειναι) και τον δινει στον Πας

βρειτε μονοι σας το 9)....
Άβαταρ μέλους
ΠΑΟΚπαντου
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Παρ 13 Δεκ 2013, 23:31

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από ΠΑΟΚπαντου »

desperando έγραψε:να παρακαλατε ολοι ο βαλτεζ να κανει πολυ καλο 6μηνο (αν και δεν το βλεπω)για να τον αγορασουν οι γαυροι.
μεγαλος μαγκας ο κλαρινακης τον παραδεχομαι,μαλλον κατεχει την μαγικη φλογερα αλλιως δεν γινετε να κοιμισεις τοσο πολυ κοσμο
:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από efthimis_paok »

[img]http://img.tapatalk.com/d/14/02/01/ymysevu3.jpg[/img]
Εχουν ξεφύγει στη παπαναστασιου. Μετα απο τα απανωτά κλαρίνα,δείτε τι δώρο δίνουν!!!!!!
Απαραίτητο "εφόδιο".
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10274
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από barlow4 »

http://www.sport24.gr/football/diethnes ... 21959.html
προς στιγμην νομιζα πως ηταν ο σαββας θεοδωριδης.
no comment.
υγ.sorry που βαζω το λινκ κ δεν κανω παραθεση απλα δεν ηξερα πως να βαλω κ τη φωτο μαζι που ειναι κ η ουσια.
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από stephanos »

Όποιος σαλονικιός είναι ανατολικά και θέλει να δει Παυλάρα, πετάγεται στο σάπιο μήλο, στο ματς που ξεκινάει σε 15'.
Οι υπόλοιποι streaming.
pgarcia25
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από pgarcia25 »

Pablo Garcia κίτρινη. Pablo απ τα παλιά..... Δυναμικά μαρκαρίσματα και μανούρες με αγκάνθο
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3951
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από lamosas »

Βλέπει κανεις το παιχνιδι να μας πει σε τι κατασταση είναι ο Παυλαρας

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”