Με τον ΠΑΣ όμως χρειάστηκε δύο πέναλτι για να νικήσει τον Τζιμόπουλο και τον Κολοβέτσιο. Τώρα μπορεί να είναι διαφορετικά τα πράγματα...
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Την Καλλονή δεν θα την ξανασυναντήσει ο γάβρος φέτος, έπαιξε και τα δύο ματς και πήρε δυο εύκολες νίκες, με τον Λεάντρο κεντρικό αμυντικό.
Με τον ΠΑΣ όμως χρειάστηκε δύο πέναλτι για να νικήσει τον Τζιμόπουλο και τον Κολοβέτσιο. Τώρα μπορεί να είναι διαφορετικά τα πράγματα...
Με τον ΠΑΣ όμως χρειάστηκε δύο πέναλτι για να νικήσει τον Τζιμόπουλο και τον Κολοβέτσιο. Τώρα μπορεί να είναι διαφορετικά τα πράγματα...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
1) Ο gay αγοραζει τον Ντε Βισεντι απο τον Πας (για να μην τον παρει ο βαζελος)
2) Τον δινει στον Πας δανεικο
3) Ο Πας κανει καλη πορεια και εχει βλεψεις για 5αδα
4) Ο Πας δεν ανοιγει τα ποδια στο Καραϊσκακι, ο gay αναγκαζεται να νικησει με μουφα πεναλτι και σφαγη
5) Για τιμωρια ο δανεισμος του Ντε Βιτσεντι μετατρεπεται σε 6μηνος και χαιρεταει τον Πας
6) Οι παγουραδες τρελαμενοι βγαζουν ανακοινωση οτι δεν θελουν δανεικους απο κανεναν
7) Στον gay τα παιρνουν πιο πολυ με τον Πας και η διαιτησια τους παει μαμιωντας
8) Ο Πας απο τις πολλες σφαλιαρες φτανει στη ζωνη του υποβιβασμου
9)
10) Ο gay παιρνει βασικο απο την Καλλονη (σωσμενη ειναι) και τον δινει στον Πας
βρειτε μονοι σας το 9)....
2) Τον δινει στον Πας δανεικο
3) Ο Πας κανει καλη πορεια και εχει βλεψεις για 5αδα
4) Ο Πας δεν ανοιγει τα ποδια στο Καραϊσκακι, ο gay αναγκαζεται να νικησει με μουφα πεναλτι και σφαγη
5) Για τιμωρια ο δανεισμος του Ντε Βιτσεντι μετατρεπεται σε 6μηνος και χαιρεταει τον Πας
6) Οι παγουραδες τρελαμενοι βγαζουν ανακοινωση οτι δεν θελουν δανεικους απο κανεναν
7) Στον gay τα παιρνουν πιο πολυ με τον Πας και η διαιτησια τους παει μαμιωντας
8) Ο Πας απο τις πολλες σφαλιαρες φτανει στη ζωνη του υποβιβασμου
9)
10) Ο gay παιρνει βασικο απο την Καλλονη (σωσμενη ειναι) και τον δινει στον Πας
βρειτε μονοι σας το 9)....
- ΠΑΟΚπαντου
- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Παρ 13 Δεκ 2013, 23:31
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
desperando έγραψε:να παρακαλατε ολοι ο βαλτεζ να κανει πολυ καλο 6μηνο (αν και δεν το βλεπω)για να τον αγορασουν οι γαυροι.
μεγαλος μαγκας ο κλαρινακης τον παραδεχομαι,μαλλον κατεχει την μαγικη φλογερα αλλιως δεν γινετε να κοιμισεις τοσο πολυ κοσμο
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
[img]http://img.tapatalk.com/d/14/02/01/ymysevu3.jpg[/img]
Εχουν ξεφύγει στη παπαναστασιου. Μετα απο τα απανωτά κλαρίνα,δείτε τι δώρο δίνουν!!!!!!
Απαραίτητο "εφόδιο".
Εχουν ξεφύγει στη παπαναστασιου. Μετα απο τα απανωτά κλαρίνα,δείτε τι δώρο δίνουν!!!!!!
Απαραίτητο "εφόδιο".
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
http://www.sport24.gr/football/diethnes ... 21959.html
προς στιγμην νομιζα πως ηταν ο σαββας θεοδωριδης.
no comment.
υγ.sorry που βαζω το λινκ κ δεν κανω παραθεση απλα δεν ηξερα πως να βαλω κ τη φωτο μαζι που ειναι κ η ουσια.
προς στιγμην νομιζα πως ηταν ο σαββας θεοδωριδης.
no comment.
υγ.sorry που βαζω το λινκ κ δεν κανω παραθεση απλα δεν ηξερα πως να βαλω κ τη φωτο μαζι που ειναι κ η ουσια.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Όποιος σαλονικιός είναι ανατολικά και θέλει να δει Παυλάρα, πετάγεται στο σάπιο μήλο, στο ματς που ξεκινάει σε 15'.
Οι υπόλοιποι streaming.
Οι υπόλοιποι streaming.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Pablo Garcia κίτρινη. Pablo απ τα παλιά..... Δυναμικά μαρκαρίσματα και μανούρες με αγκάνθο
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Βλέπει κανεις το παιχνιδι να μας πει σε τι κατασταση είναι ο Παυλαρας
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
βλεποντας το ματς δυστυχως καταλαβαινεις οτι ο μονος που αδικησε τον παυλαρα ηταν ο ιδιος του ο εαυτος δυστυχως περιπατητης επρεπε να σταματησει το καλοκαιρι αλλα οι μεγαλοι παικτες δυστυχως παντα αρνουνται να συνηδητοποιησουν οτι ολα καποτε τελειωνουν
- trelopaoki444
- Δημοσιεύσεις: 639
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
- Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ
-
Armagedonas
- Δημοσιεύσεις: 885
- Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Μια χαρά είναι,απλός και ήρεμοςdon pablo έγραψε:βλεποντας το ματς δυστυχως καταλαβαινεις οτι ο μονος που αδικησε τον παυλαρα ηταν ο ιδιος του ο εαυτος δυστυχως περιπατητης επρεπε να σταματησει το καλοκαιρι αλλα οι μεγαλοι παικτες δυστυχως παντα αρνουνται να συνηδητοποιησουν οτι ολα καποτε τελειωνουν
Μην ξεχνάς ότι ουσιαστικά είναι το πρώτο του ματς μετά από μήνες
Από τον άσσο της Καισέρισπορ ανώτερος
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
ειπαμε τον αγαπαμε αλλα ....... τεσπα γνωμη σου αλλα εγω κριτικαρω παικτικα και οχι συναισθηματικαArmagedonas έγραψε:Μια χαρά είναι,απλός και ήρεμοςdon pablo έγραψε:βλεποντας το ματς δυστυχως καταλαβαινεις οτι ο μονος που αδικησε τον παυλαρα ηταν ο ιδιος του ο εαυτος δυστυχως περιπατητης επρεπε να σταματησει το καλοκαιρι αλλα οι μεγαλοι παικτες δυστυχως παντα αρνουνται να συνηδητοποιησουν οτι ολα καποτε τελειωνουν
Μην ξεχνάς ότι ουσιαστικά είναι το πρώτο του ματς μετά από μήνες
Από τον άσσο της Καισέρισπορ ανώτερος
-
Asimos
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Έβαλε κι ο Παυλάρας το λιθαράκι του για το σπρώξιμο του Άρη προς τη Β'.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Καλος ο χαβαλες με τον ρουλη αλλα ενδεχομενος υποβιβασμος του,σημαινει αλλη μια απο τις λιγες ομαδες με κοσμο εκτος πρωταθληματος,αλλη μια ομαδα με καλο γηπεδο εκτος πρωταθληματος,κατι που δεν ξερω κατα ποσο βοηθαει στην προσπαθεια να πεισεις παικτες οπως ο Νατκο να παραμεινουν η να ερθουν στην ομαδα.