Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ειναι αστείο να βλέπεις αγώνα του οσφπ. Δεν υπάρχουν κάρτες γιαυτούς. Ο σαμαρης μπορεί να κόβει οπως γουστάρει. Ετσι γίνονται ολοι παιχταράδες.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Εζησα για να το δω κι αυτο! Κοκκινη στον γκει! Θα χω να το λεω και στα εγγονια μου. 26-1-2014. Ιστορικη μερα.
Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Πήρατε ψωμί γαι άυριο θα γκρεμιστούν οι φούρνοι... και το κοράκι μάλλον δεν θα ξανασφυρίξει !!!!KOSTAS54 έγραψε:Θαυμα κόκκινη στον οσφπ!!!
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
ο γαυρος σε αλλο πρωταθλημα σημερα θα τελειωνε με 8................

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Πριν αρχίσει μίρλα καλά είναι ναθυμόμαστε την διαφορά αντιμετώπισης από τους διαιτητές. Περιπτώσεις σαν την κίτρινη του κατσουράνη υπήρξαν 3 για τον σαμαρη.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
nothu έγραψε:Κοκκινη στον γκει! Θα χω να το λεω και στα εγγονια μου. 26-1-2014. Ιστορικη μερα.
Τελευταια φορα που Ελληνας διαιτητης εβγαλε κοκκινη καρτα σε παικτη του ψευτο-πρωταθλητη ηταν το μακρινο Φεβρουαριο του 2011 , στο ματς Πανιωνιος -γαυρος , οταν ο Παμποριδης απεβαλε τον Ριερα.... :ugeek:
Παει ο διαιτητης.....Οχι τοσο για την αποβολη και τον αν θα κινδυνευσει η ΔΕΚΟ οσο για το π@υτσο-ρεκορ που εσπασε....
Εκπληκτικη η αντιδραση τοσο του τερματοφυλακα οσο και του αμυντικου της ξανθης στο δευτερο γκολ του Ιμπαγασα...Μονο που δεν χειροκροτησαν .....
Επισης αξιος ο τερματοφυλακας του Πανιωνιου....Πιο πολυ "πεφτουν" οι τερματοφυλακες στο Subbuteo απο οτι ο εν λογω...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Τίποτε δεν θα πάθει ο διαιτητής, θα "επανορθώσει". Ο επόπτης πάει στα τρένα.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
αλμπερτ μπρους.barlow4 έγραψε:K-geo ποιο διεθνη γκανεζο μεσο εφερε το χωριο σου κ δε μας λετε το ονομα?ε?
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
οποιον βραζιλιανο εδειρε σ εκεινο το ματς ο παυλαρας τελειωσε ποδοσφαιρικα,,
ΑΝτε μακη χαβο ριξε το παραρτημα ..0 1 με τον αειθαλη παικταρα καμαρα
ΑΝτε μακη χαβο ριξε το παραρτημα ..0 1 με τον αειθαλη παικταρα καμαρα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
http://www.sport24.gr/football/omades/P ... 14720.html βγαλανε και γλωσσα ρε τα μαμο8ρευτα 
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
αυτοι το πιστευουν εδω και καιρο και ειναι αληθεια διναμε διακιωματα,,,,ελπιζω οχι πια..
