Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
-
lazarosptolemaida4
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιαν 2014, 15:40
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
χααααααχααααααααααχχχχχχχχχαααααααααα ερπετα θελετε και διπλο

- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106614
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Προηγήθηκε ο Άρης με 1-3 στο 82΄ και σε 4 λεπτά το σκορ ήταν 3-3!
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Γέμισε το γήπεδο έρποντα ασπόνδυλα
Μεγάλο χουνέρι...........
Μετά τη λήξη φοβερό γέλιο. Ο Κολτσίδας Παράγοντας...... Για λύπηση
Μεγάλο χουνέρι...........
Μετά τη λήξη φοβερό γέλιο. Ο Κολτσίδας Παράγοντας...... Για λύπηση
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος seaman την Κυρ 26 Ιαν 2014, 16:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Εδώ να προσθέσουμε ότι η απόδοση του άσσου σε αυτό το σημείο ήταν 101 σε εταιρία στο ίντερνετ.Άντε καλοφάγωτά σας...ΑποστόληςΑ έγραψε:Προηγήθηκε ο Άρης με 1-3 στο 82΄ και σε 4 λεπτά το σκορ ήταν 3-3!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ioannis82 την Κυρ 26 Ιαν 2014, 16:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Άξιοι της μοίρας τους,αν δεν "παίζει" κάτι άλλο ...
Ο Πρετεντέρης σκέφτηκε το σεν-άρη-ο;
Ο Πρετεντέρης σκέφτηκε το σεν-άρη-ο;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Κυρ 26 Ιαν 2014, 17:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- PAOKSaLoNiCa
- Δημοσιεύσεις: 473
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Άρη Άρη εσυ εισαι το καμάρι !!!!!
Sent from my iPhone using the force.
Sent from my iPhone using the force.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106614
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
ουτε ο κομποτης,ουτε ο μαριδακης δεν σας θελει πλεον σκουληκια....

- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
κλεω λεμεεε. αχχααχχαχαχααχχααχχαχα δεν γινονται αυτα.
1-3 στο 82, 4-3 τελικο, τα ερπετα να κλαιγονται αισθανομενα παλι αδικημενα.
χαιλαιτ του ματς, απο τον παγκο του ρουλη πεταγεται μπαλα στο γηπεδο την ωρα που κανει επιθεση η λειβαδια.
σας παρακαλω σκουληκια μην πεσετε, που θα ξαναβρουμε τετοια ψυχαγωγια?
1-3 στο 82, 4-3 τελικο, τα ερπετα να κλαιγονται αισθανομενα παλι αδικημενα.
χαιλαιτ του ματς, απο τον παγκο του ρουλη πεταγεται μπαλα στο γηπεδο την ωρα που κανει επιθεση η λειβαδια.
σας παρακαλω σκουληκια μην πεσετε, που θα ξαναβρουμε τετοια ψυχαγωγια?
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Τι εγινε πουλησαν τον βαις οι γαυροι για να φερουν τον λεγκεαρ?
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
ουτε διαιτησιες ουτε αναποδα κορνερ ουτε ανυπαρκτες κοκκινες ουτε τιποτα.. σε 10 λεπτα τρως 3 γκολ απο τον κομποτη; οποιος τολμησει και πατησει το ποδι του σαλονικα θα φαει
