Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21298
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Άξιοι της μοίρας τους,αν δεν "παίζει" κάτι άλλο ...
Ο Πρετεντέρης σκέφτηκε το σεν-άρη-ο;
Ο Πρετεντέρης σκέφτηκε το σεν-άρη-ο;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Κυρ 26 Ιαν 2014, 17:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- PAOKSaLoNiCa
- Δημοσιεύσεις: 473
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Άρη Άρη εσυ εισαι το καμάρι !!!!!
Sent from my iPhone using the force.
Sent from my iPhone using the force.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
ουτε ο κομποτης,ουτε ο μαριδακης δεν σας θελει πλεον σκουληκια....

- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
κλεω λεμεεε. αχχααχχαχαχααχχααχχαχα δεν γινονται αυτα.
1-3 στο 82, 4-3 τελικο, τα ερπετα να κλαιγονται αισθανομενα παλι αδικημενα.
χαιλαιτ του ματς, απο τον παγκο του ρουλη πεταγεται μπαλα στο γηπεδο την ωρα που κανει επιθεση η λειβαδια.
σας παρακαλω σκουληκια μην πεσετε, που θα ξαναβρουμε τετοια ψυχαγωγια?
1-3 στο 82, 4-3 τελικο, τα ερπετα να κλαιγονται αισθανομενα παλι αδικημενα.
χαιλαιτ του ματς, απο τον παγκο του ρουλη πεταγεται μπαλα στο γηπεδο την ωρα που κανει επιθεση η λειβαδια.
σας παρακαλω σκουληκια μην πεσετε, που θα ξαναβρουμε τετοια ψυχαγωγια?
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Τι εγινε πουλησαν τον βαις οι γαυροι για να φερουν τον λεγκεαρ?
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
ουτε διαιτησιες ουτε αναποδα κορνερ ουτε ανυπαρκτες κοκκινες ουτε τιποτα.. σε 10 λεπτα τρως 3 γκολ απο τον κομποτη; οποιος τολμησει και πατησει το ποδι του σαλονικα θα φαει

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ειναι αστείο να βλέπεις αγώνα του οσφπ. Δεν υπάρχουν κάρτες γιαυτούς. Ο σαμαρης μπορεί να κόβει οπως γουστάρει. Ετσι γίνονται ολοι παιχταράδες.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Εζησα για να το δω κι αυτο! Κοκκινη στον γκει! Θα χω να το λεω και στα εγγονια μου. 26-1-2014. Ιστορικη μερα.
Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Πήρατε ψωμί γαι άυριο θα γκρεμιστούν οι φούρνοι... και το κοράκι μάλλον δεν θα ξανασφυρίξει !!!!KOSTAS54 έγραψε:Θαυμα κόκκινη στον οσφπ!!!
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8226
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
ο γαυρος σε αλλο πρωταθλημα σημερα θα τελειωνε με 8................

