Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από slidar »

o γεωργιαδης μου εχει σπασει τα νευρα.. ακομα και σε φιλικο
Άβαταρ μέλους
teo4giannitsa
Δημοσιεύσεις: 1677
Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από teo4giannitsa »

+ 999
Δεν ξερει ποτε πρεπει να τριπλαρει και ποτε οχι
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από danirifle »

γεωργιάδης = μεγάλη τιτίκα

πιστεύω πάντως ότι αυτοί που θα είμαστε φέτος γήπεδο θα βγάλουμε ωραία γούστα. και γιατί ξέρουμε τί να περιμένουμε αλλά και γιατί η ομάδα αυτή δείχνει να θέλει να δημιουργήσει. να παίξει μπαλίτσα. αν έχουμε και μικρά μέσα και κάνουμε και καλές κερκίδες (αφού θα είμαστε λιγότεροι) θα γίνεται ωραία φάση
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος danirifle την Σάβ 14 Ιούλ 2012, 18:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4305
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από karlat85 »

joshua έγραψε:Εγω παλυ πιστευω το αντιθετο σε σχεση με αλλους φιλους.Βλεπω να εγκαταλειπεται το 4-4-2 πολυ συντομα.ΔΕΝ εχουμε το υλικο για να το υποστηριξει.Ασχετως του σκορ σημερα, επιθετικα ειμαστε ανυπαρκτοι, χωρις την παραμικρη οργανωμενη επιθετικη ενεργεια, αν εξαιρεσεις ισως την ευκαιρια του γεωργιαδη.
οχι ομως οτι καναμε περισσότερες ευκαιριες και καλυτερη αναπτυξη περσι με 4-3-3
Άβαταρ μέλους
geonov29
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Σάβ 18 Οκτ 2008, 08:41
Τοποθεσία: ΕΥΟΣΜΟΣ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από geonov29 »

αν χασει με το μυαλο του και την φετινη χρονια θα καταντησει κουτσια ο γεωργιαδης
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από slidar »

ενα δεκαρακι στο κεντρο να παρει την μπαλα να κανει μια τριπλιτσα να δημιουργησει πλεονεκτημα και να περασει καθετες ... χρειαζετε.
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Τρόμος »

Θες δύο παίκτες έναν μεσοεπιθετικό για κορυφή που μπορεί να είναι κλασικό δεκάρι στυλ Ίβιτς ή εξτρεμ που παίζει πίσω από τα φορ στυλ Λέτο,Σκόκο και έναν αριστεροπόδαρο αμ.χαφ στυλ Σορλέν να παίζει από τα αριστερά.Ο Μπαρνς δεν κάνει για το δεύτερο ήθελα να τον δω κορυφή.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από giapas »

Εγώ δε πιστεύω και πολύ στην έννοια ποδοσφαιρικό σύστημα.

Αν έχεις καλούς παίκτες, σε καλή φόρμα και πειθαρχημένους μπορείς να παίξεις επιτυχημένα οποιοδήποτε σύστημα θέλεις.
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από guardian4 »

ΚΟΛΛΛΛΡΙΟ ΝΑΟΥΜ


http://www.xo.gr/dir-az/O/Ofthalmiatroi/Thessaloniki/
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ΓΙα μια ακομα φορα...οι νεοι δειχνουν να χουν επιπεδο...οποτε δεν ειναι τυχαιο...Δε βλεπω κτ συγκονιστικο απο κπν...πλην των γνωστων...αλλα Κωνσταντινιδης ισως προσπερασει αποστολοπουλο..ς
Ο Κουμαλο 70% βελτιωμενος..ο Κατσικα ς π καλος..ο αποστολο εχει θεματα αμυντικα τοσο δεξια οσο και αριστερα και μπροστα ειναι μετριος....Ο Παναγιωτουδης ηταν καλυτερος στο προηγουμενο αλλα ειχε αλλο ρολο σημερα...
Ο Μπαρνς δεν εδειξε κτ...θα ηθελα να τον ξαναδω..Ο Πελκας δεν εδειξε κτ ιδιαιτερο...πλην μιας φασης,,Ο Γιαννου μετριος κια Ο Κλαους δε φανηκε....

ΑΠο τις αλλαγες ο Κατσε μου κανει καλη εντυπωση φανερα βελυιωμενος και κοντρολαρισμενος ..αλλα το μικρο δεμας στα - του...Ο Γερο Λινο μεγαλη κλαση οπως και να το κανουμε...Επισης ο Σταμου μακαρι να ναι υγιης το παιδι δειχνει να χει χαρακτηριστικα λιμπερο...καλη τεχνικη και αισθηση του χωρου,,,

Ο σαμι καποια δυσκολα κοντρπολ με πλατη..Ο ρομπερ καλος αλλα θα τον δουμε οταν καιει η μπαλα...και ο Γεωργιαδης αν δεν τον ηξερα θα λεγα οτι υστερρει και απο τους μικκροους μας...και ειναι γατι...


Το 4 4 2 σε ρομβο το πιστευω και με την α-ποιοτητα μπροστα ειναι απαραιτητο για μενα....

Αλλα θελουμε 10αρι...για πελκα ειναι βαρυ...και εναν χαφ ακομα....Κατα τα αλλα ειμαστε καλα...οι νεοι θα δωσουν λυσεις....

Σημερινα κερδη....Κωνσταντινιδης Σταμου και Κουμαλο....
Άβαταρ μέλους
don pablo
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 15:53

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από don pablo »

giapas έγραψε:Εγώ δε πιστεύω και πολύ στην έννοια ποδοσφαιρικό σύστημα.

Αν έχεις καλούς παίκτες, σε καλή φόρμα και πειθαρχημένους μπορείς να παίξεις επιτυχημένα οποιοδήποτε σύστημα θέλεις.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από joshua »

Ενταξει ρε παιδια αν βρουμε 2 χαφ παικταραδες μια χαρα ειναι το 4-4-2, αλλα αληθεια ποσες πιθανοτητες δινετε να τους βρουμε?
Άβαταρ μέλους
DigitalFan
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
Τοποθεσία: Πόντος

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από DigitalFan »

Το μοναδικό συμπέρασμα που πιστεύω ότι βγήκε (από εμάς) σήμερα είναι ότι ο Κωνσταντινίδης μπορεί όχι μόνο να σταθεί στην πρώτη ομάδα, αλλά και να διακριθεί με αυτήν...! Όλα τα άλλα συμπεράσματα αφορούν τον προπονητή και εμείς δεν έχουμε λόγο να τα σχολιάσουμε... Το αποτέλεσμα πάντως δεν έχει καμία μα καμία σημασία, μπορεί να κάναμε αμέτρητα λάθη αλλά να κερδίσαμε γιατί οι αντίπαλοι είναι αρκετά χαμηλού επιπέδου...
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Τρόμος »

joshua έγραψε:Ενταξει ρε παιδια αν βρουμε 2 χαφ παικταραδες μια χαρα ειναι το 4-4-2, αλλα αληθεια ποσες πιθανοτητες δινετε να τους βρουμε?
Αν πάμε σε 4-3-3 ή 4-5-1 γυρνάμε το Σάλπι δεξί εξτρεμ κλπ,κλπ μας λείπουν:Ένα δεκάρι και ένα αριστερό εξτρέμ(μην πω δύο γιατί ο Ρομπέρ σαν εξτρέμ....τεσπα in Πόποβιτς we trust).Αριστερό αμ χαφ βρίσκεις με 150-180.000 αριστερό εξτρέμ 350-400.000 υπάρχει διαφορά.
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από danirifle »

θεωρώ ότι αφού ο πρώτος σχηματισμός μας θα είναι 4-4-2 με ρόμβο, καλό θα είναι η δεύτερη να είναι 4-4-2 σε ευθεία.

η ομάδα πάσχει στα εξτρέμ. δεν έχει ούτε ένα στο οποίο να μπορεί να στηρίξει το σύστημα

άρα καλύτερα να μην αποκτηθεί εξτρέμ γιατί και κοστίζουν πολλά φράγκα, και δύσκολα να κάθετε πάγκο στα περισσότερα ματς
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”