Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4884
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Τρόμος »

Θες δύο παίκτες έναν μεσοεπιθετικό για κορυφή που μπορεί να είναι κλασικό δεκάρι στυλ Ίβιτς ή εξτρεμ που παίζει πίσω από τα φορ στυλ Λέτο,Σκόκο και έναν αριστεροπόδαρο αμ.χαφ στυλ Σορλέν να παίζει από τα αριστερά.Ο Μπαρνς δεν κάνει για το δεύτερο ήθελα να τον δω κορυφή.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από giapas »

Εγώ δε πιστεύω και πολύ στην έννοια ποδοσφαιρικό σύστημα.

Αν έχεις καλούς παίκτες, σε καλή φόρμα και πειθαρχημένους μπορείς να παίξεις επιτυχημένα οποιοδήποτε σύστημα θέλεις.
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από guardian4 »

ΚΟΛΛΛΛΡΙΟ ΝΑΟΥΜ


http://www.xo.gr/dir-az/O/Ofthalmiatroi/Thessaloniki/
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ΓΙα μια ακομα φορα...οι νεοι δειχνουν να χουν επιπεδο...οποτε δεν ειναι τυχαιο...Δε βλεπω κτ συγκονιστικο απο κπν...πλην των γνωστων...αλλα Κωνσταντινιδης ισως προσπερασει αποστολοπουλο..ς
Ο Κουμαλο 70% βελτιωμενος..ο Κατσικα ς π καλος..ο αποστολο εχει θεματα αμυντικα τοσο δεξια οσο και αριστερα και μπροστα ειναι μετριος....Ο Παναγιωτουδης ηταν καλυτερος στο προηγουμενο αλλα ειχε αλλο ρολο σημερα...
Ο Μπαρνς δεν εδειξε κτ...θα ηθελα να τον ξαναδω..Ο Πελκας δεν εδειξε κτ ιδιαιτερο...πλην μιας φασης,,Ο Γιαννου μετριος κια Ο Κλαους δε φανηκε....

ΑΠο τις αλλαγες ο Κατσε μου κανει καλη εντυπωση φανερα βελυιωμενος και κοντρολαρισμενος ..αλλα το μικρο δεμας στα - του...Ο Γερο Λινο μεγαλη κλαση οπως και να το κανουμε...Επισης ο Σταμου μακαρι να ναι υγιης το παιδι δειχνει να χει χαρακτηριστικα λιμπερο...καλη τεχνικη και αισθηση του χωρου,,,

Ο σαμι καποια δυσκολα κοντρπολ με πλατη..Ο ρομπερ καλος αλλα θα τον δουμε οταν καιει η μπαλα...και ο Γεωργιαδης αν δεν τον ηξερα θα λεγα οτι υστερρει και απο τους μικκροους μας...και ειναι γατι...


Το 4 4 2 σε ρομβο το πιστευω και με την α-ποιοτητα μπροστα ειναι απαραιτητο για μενα....

Αλλα θελουμε 10αρι...για πελκα ειναι βαρυ...και εναν χαφ ακομα....Κατα τα αλλα ειμαστε καλα...οι νεοι θα δωσουν λυσεις....

Σημερινα κερδη....Κωνσταντινιδης Σταμου και Κουμαλο....
Άβαταρ μέλους
don pablo
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 15:53

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από don pablo »

giapas έγραψε:Εγώ δε πιστεύω και πολύ στην έννοια ποδοσφαιρικό σύστημα.

Αν έχεις καλούς παίκτες, σε καλή φόρμα και πειθαρχημένους μπορείς να παίξεις επιτυχημένα οποιοδήποτε σύστημα θέλεις.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από joshua »

Ενταξει ρε παιδια αν βρουμε 2 χαφ παικταραδες μια χαρα ειναι το 4-4-2, αλλα αληθεια ποσες πιθανοτητες δινετε να τους βρουμε?
Άβαταρ μέλους
DigitalFan
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
Τοποθεσία: Πόντος

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από DigitalFan »

Το μοναδικό συμπέρασμα που πιστεύω ότι βγήκε (από εμάς) σήμερα είναι ότι ο Κωνσταντινίδης μπορεί όχι μόνο να σταθεί στην πρώτη ομάδα, αλλά και να διακριθεί με αυτήν...! Όλα τα άλλα συμπεράσματα αφορούν τον προπονητή και εμείς δεν έχουμε λόγο να τα σχολιάσουμε... Το αποτέλεσμα πάντως δεν έχει καμία μα καμία σημασία, μπορεί να κάναμε αμέτρητα λάθη αλλά να κερδίσαμε γιατί οι αντίπαλοι είναι αρκετά χαμηλού επιπέδου...
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4884
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Τρόμος »

joshua έγραψε:Ενταξει ρε παιδια αν βρουμε 2 χαφ παικταραδες μια χαρα ειναι το 4-4-2, αλλα αληθεια ποσες πιθανοτητες δινετε να τους βρουμε?
Αν πάμε σε 4-3-3 ή 4-5-1 γυρνάμε το Σάλπι δεξί εξτρεμ κλπ,κλπ μας λείπουν:Ένα δεκάρι και ένα αριστερό εξτρέμ(μην πω δύο γιατί ο Ρομπέρ σαν εξτρέμ....τεσπα in Πόποβιτς we trust).Αριστερό αμ χαφ βρίσκεις με 150-180.000 αριστερό εξτρέμ 350-400.000 υπάρχει διαφορά.
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από danirifle »

θεωρώ ότι αφού ο πρώτος σχηματισμός μας θα είναι 4-4-2 με ρόμβο, καλό θα είναι η δεύτερη να είναι 4-4-2 σε ευθεία.

η ομάδα πάσχει στα εξτρέμ. δεν έχει ούτε ένα στο οποίο να μπορεί να στηρίξει το σύστημα

άρα καλύτερα να μην αποκτηθεί εξτρέμ γιατί και κοστίζουν πολλά φράγκα, και δύσκολα να κάθετε πάγκο στα περισσότερα ματς
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7620
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

οι μικροι ειναι αλλη παστα παικτες
γρηγορη σκεψη γρηγορη πασα τρεξιμο καλο εως αψογο κοντρολ και καλη τακτικη αποδοση για τις απαιτησεις του αγωνα

:opaokara:
πηρα θαρος
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από moican4 »

Στο πρώτο ημίχρονο, προσωπικά θεωρώ πως δεν ήταν καλός ο ΠΑΟΚ..
Ο ρόμβος εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν βοηθάει ακόμα και όταν ο ΠΑΟΚ θα παίξει με Σάλπι, Μαλεζά, Φωτάκη..
Ο Λαζάρ δεξιά δεν είναι ο Λαζάρ που ξέρουμε αλλά ούτε και αριστερά..
Η θέση του είναι στο κέντρο..
Στο Β σαφώς με Λίνο, και Έτο βελτιωθήκαμε αλλά παίξαμε 4-4-2 στην ευθεία ,σύστημα που νομίζω βοηθάει καλύτερα..
Εδώ ο Ρομπερ έβαλε και γκολ μιλάμε..
Μου άρεσε ο Κατσικάς (το παιδί ανεβαίνει συνεχώς και δουλεύει αρκετά) και ο Κάτσε, έτρεξε αρκετά και κάλυψε τους χώρους..
Εννοείται πως η ομάδα θέλει ακόμα πολύ δουλειά..δεν τρελάθηκα αλλά ούτε και απογοητεύτηκα..

ΥΓ.Θέλω να δω όταν η ομάδα θα είναι έτοιμη με όλους τους βασικούς, να έχει κατοχή μπάλας και για πόσο..
Μέχρι στιγμής δεν το έχω δει παρά πολύ λίγο..
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

Όσο το συντομότερο τελειώσει αυτό το παραμύθι με τον ρόμβο και και το 4-4-2 τόσο το καλύτερο για την ομάδα γιατί απλά αυτά τα συστήματα προυποθέτουν ότι η ομάδα θα πρέπει να έχει στις
τάξεις της δεξί και αριστερό ΧΑΦ και όχι εξτρέμ που έχουμε εμείς.
Άβαταρ μέλους
pitpapk4
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Δευ 11 Φεβ 2008, 15:57

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από pitpapk4 »

PAPA TSIBIKOS έγραψε:Όσο το συντομότερο τελειώσει αυτό το παραμύθι με τον ρόμβο και και το 4-4-2 τόσο το καλύτερο για την ομάδα γιατί απλά αυτά τα συστήματα προυποθέτουν ότι η ομάδα θα πρέπει να έχει στις
τάξεις της δεξί και αριστερό ΧΑΦ και όχι εξτρέμ που έχουμε εμείς.
Για ποια εξτρεμ μιλάς ακριβώς? Γιατι στο μυαλο μου μόνο ο γεωργιάδης έρχεται... Εξακολουθώ να πιστεύω απ'τα φιλικά ότι συμφωνα με το ροστερ μας το καταλληλοτερο συστημα ειναι ο ρόμβος που προσπαθεί ο δώνης να επιβάλλει. Τώρα το αν θα αφομοιωθεί απο τους παίχτες είναι μια άλλη ιστορία..
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από danirifle »

μόνο ο γεωργιάδης είναι εξτρέμ και ο πόποβιτς.
ο ένας είναι γατί και κάνει μόνο για αναπληρωματικός και ο άλλος είναι πολύ μικρός ακόμα. με 2 εξτρέμ μόνο δεν παίζεις 4-5-1 ώστε να κάψεις και τον κοντό
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

Τα χαφ μας (δεξί αριστερό) ποια είναι και δεν τα βλέπω εγώ?
Δεν φαντάζομαι να πιστεύετε ότι ο Λαζάρ και ο Φωτάκης είναι χαφ για 4-4-2 :cry:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”