Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Θες δύο παίκτες έναν μεσοεπιθετικό για κορυφή που μπορεί να είναι κλασικό δεκάρι στυλ Ίβιτς ή εξτρεμ που παίζει πίσω από τα φορ στυλ Λέτο,Σκόκο και έναν αριστεροπόδαρο αμ.χαφ στυλ Σορλέν να παίζει από τα αριστερά.Ο Μπαρνς δεν κάνει για το δεύτερο ήθελα να τον δω κορυφή.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Εγώ δε πιστεύω και πολύ στην έννοια ποδοσφαιρικό σύστημα.
Αν έχεις καλούς παίκτες, σε καλή φόρμα και πειθαρχημένους μπορείς να παίξεις επιτυχημένα οποιοδήποτε σύστημα θέλεις.
Αν έχεις καλούς παίκτες, σε καλή φόρμα και πειθαρχημένους μπορείς να παίξεις επιτυχημένα οποιοδήποτε σύστημα θέλεις.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
ΚΟΛΛΛΛΡΙΟ ΝΑΟΥΜ
http://www.xo.gr/dir-az/O/Ofthalmiatroi/Thessaloniki/
http://www.xo.gr/dir-az/O/Ofthalmiatroi/Thessaloniki/
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
ΓΙα μια ακομα φορα...οι νεοι δειχνουν να χουν επιπεδο...οποτε δεν ειναι τυχαιο...Δε βλεπω κτ συγκονιστικο απο κπν...πλην των γνωστων...αλλα Κωνσταντινιδης ισως προσπερασει αποστολοπουλο..ς
Ο Κουμαλο 70% βελτιωμενος..ο Κατσικα ς π καλος..ο αποστολο εχει θεματα αμυντικα τοσο δεξια οσο και αριστερα και μπροστα ειναι μετριος....Ο Παναγιωτουδης ηταν καλυτερος στο προηγουμενο αλλα ειχε αλλο ρολο σημερα...
Ο Μπαρνς δεν εδειξε κτ...θα ηθελα να τον ξαναδω..Ο Πελκας δεν εδειξε κτ ιδιαιτερο...πλην μιας φασης,,Ο Γιαννου μετριος κια Ο Κλαους δε φανηκε....
ΑΠο τις αλλαγες ο Κατσε μου κανει καλη εντυπωση φανερα βελυιωμενος και κοντρολαρισμενος ..αλλα το μικρο δεμας στα - του...Ο Γερο Λινο μεγαλη κλαση οπως και να το κανουμε...Επισης ο Σταμου μακαρι να ναι υγιης το παιδι δειχνει να χει χαρακτηριστικα λιμπερο...καλη τεχνικη και αισθηση του χωρου,,,
Ο σαμι καποια δυσκολα κοντρπολ με πλατη..Ο ρομπερ καλος αλλα θα τον δουμε οταν καιει η μπαλα...και ο Γεωργιαδης αν δεν τον ηξερα θα λεγα οτι υστερρει και απο τους μικκροους μας...και ειναι γατι...
Το 4 4 2 σε ρομβο το πιστευω και με την α-ποιοτητα μπροστα ειναι απαραιτητο για μενα....
Αλλα θελουμε 10αρι...για πελκα ειναι βαρυ...και εναν χαφ ακομα....Κατα τα αλλα ειμαστε καλα...οι νεοι θα δωσουν λυσεις....
Σημερινα κερδη....Κωνσταντινιδης Σταμου και Κουμαλο....
Ο Κουμαλο 70% βελτιωμενος..ο Κατσικα ς π καλος..ο αποστολο εχει θεματα αμυντικα τοσο δεξια οσο και αριστερα και μπροστα ειναι μετριος....Ο Παναγιωτουδης ηταν καλυτερος στο προηγουμενο αλλα ειχε αλλο ρολο σημερα...
Ο Μπαρνς δεν εδειξε κτ...θα ηθελα να τον ξαναδω..Ο Πελκας δεν εδειξε κτ ιδιαιτερο...πλην μιας φασης,,Ο Γιαννου μετριος κια Ο Κλαους δε φανηκε....
ΑΠο τις αλλαγες ο Κατσε μου κανει καλη εντυπωση φανερα βελυιωμενος και κοντρολαρισμενος ..αλλα το μικρο δεμας στα - του...Ο Γερο Λινο μεγαλη κλαση οπως και να το κανουμε...Επισης ο Σταμου μακαρι να ναι υγιης το παιδι δειχνει να χει χαρακτηριστικα λιμπερο...καλη τεχνικη και αισθηση του χωρου,,,
Ο σαμι καποια δυσκολα κοντρπολ με πλατη..Ο ρομπερ καλος αλλα θα τον δουμε οταν καιει η μπαλα...και ο Γεωργιαδης αν δεν τον ηξερα θα λεγα οτι υστερρει και απο τους μικκροους μας...και ειναι γατι...
Το 4 4 2 σε ρομβο το πιστευω και με την α-ποιοτητα μπροστα ειναι απαραιτητο για μενα....
Αλλα θελουμε 10αρι...για πελκα ειναι βαρυ...και εναν χαφ ακομα....Κατα τα αλλα ειμαστε καλα...οι νεοι θα δωσουν λυσεις....
Σημερινα κερδη....Κωνσταντινιδης Σταμου και Κουμαλο....
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++giapas έγραψε:Εγώ δε πιστεύω και πολύ στην έννοια ποδοσφαιρικό σύστημα.
Αν έχεις καλούς παίκτες, σε καλή φόρμα και πειθαρχημένους μπορείς να παίξεις επιτυχημένα οποιοδήποτε σύστημα θέλεις.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Ενταξει ρε παιδια αν βρουμε 2 χαφ παικταραδες μια χαρα ειναι το 4-4-2, αλλα αληθεια ποσες πιθανοτητες δινετε να τους βρουμε?
- DigitalFan
- Δημοσιεύσεις: 1231
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
- Τοποθεσία: Πόντος
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Το μοναδικό συμπέρασμα που πιστεύω ότι βγήκε (από εμάς) σήμερα είναι ότι ο Κωνσταντινίδης μπορεί όχι μόνο να σταθεί στην πρώτη ομάδα, αλλά και να διακριθεί με αυτήν...! Όλα τα άλλα συμπεράσματα αφορούν τον προπονητή και εμείς δεν έχουμε λόγο να τα σχολιάσουμε... Το αποτέλεσμα πάντως δεν έχει καμία μα καμία σημασία, μπορεί να κάναμε αμέτρητα λάθη αλλά να κερδίσαμε γιατί οι αντίπαλοι είναι αρκετά χαμηλού επιπέδου...
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Αν πάμε σε 4-3-3 ή 4-5-1 γυρνάμε το Σάλπι δεξί εξτρεμ κλπ,κλπ μας λείπουν:Ένα δεκάρι και ένα αριστερό εξτρέμ(μην πω δύο γιατί ο Ρομπέρ σαν εξτρέμ....τεσπα in Πόποβιτς we trust).Αριστερό αμ χαφ βρίσκεις με 150-180.000 αριστερό εξτρέμ 350-400.000 υπάρχει διαφορά.joshua έγραψε:Ενταξει ρε παιδια αν βρουμε 2 χαφ παικταραδες μια χαρα ειναι το 4-4-2, αλλα αληθεια ποσες πιθανοτητες δινετε να τους βρουμε?
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
θεωρώ ότι αφού ο πρώτος σχηματισμός μας θα είναι 4-4-2 με ρόμβο, καλό θα είναι η δεύτερη να είναι 4-4-2 σε ευθεία.
η ομάδα πάσχει στα εξτρέμ. δεν έχει ούτε ένα στο οποίο να μπορεί να στηρίξει το σύστημα
άρα καλύτερα να μην αποκτηθεί εξτρέμ γιατί και κοστίζουν πολλά φράγκα, και δύσκολα να κάθετε πάγκο στα περισσότερα ματς
η ομάδα πάσχει στα εξτρέμ. δεν έχει ούτε ένα στο οποίο να μπορεί να στηρίξει το σύστημα
άρα καλύτερα να μην αποκτηθεί εξτρέμ γιατί και κοστίζουν πολλά φράγκα, και δύσκολα να κάθετε πάγκο στα περισσότερα ματς
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7620
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
οι μικροι ειναι αλλη παστα παικτες
γρηγορη σκεψη γρηγορη πασα τρεξιμο καλο εως αψογο κοντρολ και καλη τακτικη αποδοση για τις απαιτησεις του αγωνα
πηρα θαρος
γρηγορη σκεψη γρηγορη πασα τρεξιμο καλο εως αψογο κοντρολ και καλη τακτικη αποδοση για τις απαιτησεις του αγωνα
πηρα θαρος
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Στο πρώτο ημίχρονο, προσωπικά θεωρώ πως δεν ήταν καλός ο ΠΑΟΚ..
Ο ρόμβος εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν βοηθάει ακόμα και όταν ο ΠΑΟΚ θα παίξει με Σάλπι, Μαλεζά, Φωτάκη..
Ο Λαζάρ δεξιά δεν είναι ο Λαζάρ που ξέρουμε αλλά ούτε και αριστερά..
Η θέση του είναι στο κέντρο..
Στο Β σαφώς με Λίνο, και Έτο βελτιωθήκαμε αλλά παίξαμε 4-4-2 στην ευθεία ,σύστημα που νομίζω βοηθάει καλύτερα..
Εδώ ο Ρομπερ έβαλε και γκολ μιλάμε..
Μου άρεσε ο Κατσικάς (το παιδί ανεβαίνει συνεχώς και δουλεύει αρκετά) και ο Κάτσε, έτρεξε αρκετά και κάλυψε τους χώρους..
Εννοείται πως η ομάδα θέλει ακόμα πολύ δουλειά..δεν τρελάθηκα αλλά ούτε και απογοητεύτηκα..
ΥΓ.Θέλω να δω όταν η ομάδα θα είναι έτοιμη με όλους τους βασικούς, να έχει κατοχή μπάλας και για πόσο..
Μέχρι στιγμής δεν το έχω δει παρά πολύ λίγο..
Ο ρόμβος εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν βοηθάει ακόμα και όταν ο ΠΑΟΚ θα παίξει με Σάλπι, Μαλεζά, Φωτάκη..
Ο Λαζάρ δεξιά δεν είναι ο Λαζάρ που ξέρουμε αλλά ούτε και αριστερά..
Η θέση του είναι στο κέντρο..
Στο Β σαφώς με Λίνο, και Έτο βελτιωθήκαμε αλλά παίξαμε 4-4-2 στην ευθεία ,σύστημα που νομίζω βοηθάει καλύτερα..
Εδώ ο Ρομπερ έβαλε και γκολ μιλάμε..
Μου άρεσε ο Κατσικάς (το παιδί ανεβαίνει συνεχώς και δουλεύει αρκετά) και ο Κάτσε, έτρεξε αρκετά και κάλυψε τους χώρους..
Εννοείται πως η ομάδα θέλει ακόμα πολύ δουλειά..δεν τρελάθηκα αλλά ούτε και απογοητεύτηκα..
ΥΓ.Θέλω να δω όταν η ομάδα θα είναι έτοιμη με όλους τους βασικούς, να έχει κατοχή μπάλας και για πόσο..
Μέχρι στιγμής δεν το έχω δει παρά πολύ λίγο..
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Όσο το συντομότερο τελειώσει αυτό το παραμύθι με τον ρόμβο και και το 4-4-2 τόσο το καλύτερο για την ομάδα γιατί απλά αυτά τα συστήματα προυποθέτουν ότι η ομάδα θα πρέπει να έχει στις
τάξεις της δεξί και αριστερό ΧΑΦ και όχι εξτρέμ που έχουμε εμείς.
τάξεις της δεξί και αριστερό ΧΑΦ και όχι εξτρέμ που έχουμε εμείς.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Για ποια εξτρεμ μιλάς ακριβώς? Γιατι στο μυαλο μου μόνο ο γεωργιάδης έρχεται... Εξακολουθώ να πιστεύω απ'τα φιλικά ότι συμφωνα με το ροστερ μας το καταλληλοτερο συστημα ειναι ο ρόμβος που προσπαθεί ο δώνης να επιβάλλει. Τώρα το αν θα αφομοιωθεί απο τους παίχτες είναι μια άλλη ιστορία..PAPA TSIBIKOS έγραψε:Όσο το συντομότερο τελειώσει αυτό το παραμύθι με τον ρόμβο και και το 4-4-2 τόσο το καλύτερο για την ομάδα γιατί απλά αυτά τα συστήματα προυποθέτουν ότι η ομάδα θα πρέπει να έχει στις
τάξεις της δεξί και αριστερό ΧΑΦ και όχι εξτρέμ που έχουμε εμείς.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
μόνο ο γεωργιάδης είναι εξτρέμ και ο πόποβιτς.
ο ένας είναι γατί και κάνει μόνο για αναπληρωματικός και ο άλλος είναι πολύ μικρός ακόμα. με 2 εξτρέμ μόνο δεν παίζεις 4-5-1 ώστε να κάψεις και τον κοντό
ο ένας είναι γατί και κάνει μόνο για αναπληρωματικός και ο άλλος είναι πολύ μικρός ακόμα. με 2 εξτρέμ μόνο δεν παίζεις 4-5-1 ώστε να κάψεις και τον κοντό
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Τα χαφ μας (δεξί αριστερό) ποια είναι και δεν τα βλέπω εγώ?
Δεν φαντάζομαι να πιστεύετε ότι ο Λαζάρ και ο Φωτάκης είναι χαφ για 4-4-2
Δεν φαντάζομαι να πιστεύετε ότι ο Λαζάρ και ο Φωτάκης είναι χαφ για 4-4-2