Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Του Αποστολοπουλου ξεχωρισε η ποιοτητα του οχι η αποδοση. Πολλες κακες επιλογες μπροστα και λιγο ανοιχτα πισω.
Φυσικα παιζει εκτος θεσης.
Φυσικα παιζει εκτος θεσης.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
ο ρομπέρ μια ζωή στα φιλικά δείχνει ότι το'χει
στα επίσημα είναι που το θέλουμε όμως
στα επίσημα είναι που το θέλουμε όμως
- paokmaniak
- Δημοσιεύσεις: 1764
- Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 20:25
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
ρε το ρομπερ γκολ 2 σεντρες φαρμακι... παλι καλυτερος παικτης στην προετοιμασια
- teo4giannitsa
- Δημοσιεύσεις: 1677
- Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
ΝΟΜΙΖΩ ΜΕ ΤΙς ΠΡΟΣΘΗΚΕς ΔΙΕΘΝΩΝ+ΜΕΤΑΓΡΑΦΕς ΦΕΤΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΥΜΑ ΘΑ ΠΑΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ! 
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Εγω παλυ πιστευω το αντιθετο σε σχεση με αλλους φιλους.Βλεπω να εγκαταλειπεται το 4-4-2 πολυ συντομα.ΔΕΝ εχουμε το υλικο για να το υποστηριξει.Ασχετως του σκορ σημερα, επιθετικα ειμαστε ανυπαρκτοι, χωρις την παραμικρη οργανωμενη επιθετικη ενεργεια, αν εξαιρεσεις ισως την ευκαιρια του γεωργιαδη.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
δεν συμφωνω φιλε με προσθηκες ειδικα μεσοεπιθετικα και την φυσικη κατασταση+ομοιογενεια που ολο κ θα καλυτερευουν θα ειμαστε πολυ πολυ δυνατοι.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
o γεωργιαδης μου εχει σπασει τα νευρα.. ακομα και σε φιλικο
- teo4giannitsa
- Δημοσιεύσεις: 1677
- Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
γεωργιάδης = μεγάλη τιτίκα
πιστεύω πάντως ότι αυτοί που θα είμαστε φέτος γήπεδο θα βγάλουμε ωραία γούστα. και γιατί ξέρουμε τί να περιμένουμε αλλά και γιατί η ομάδα αυτή δείχνει να θέλει να δημιουργήσει. να παίξει μπαλίτσα. αν έχουμε και μικρά μέσα και κάνουμε και καλές κερκίδες (αφού θα είμαστε λιγότεροι) θα γίνεται ωραία φάση
πιστεύω πάντως ότι αυτοί που θα είμαστε φέτος γήπεδο θα βγάλουμε ωραία γούστα. και γιατί ξέρουμε τί να περιμένουμε αλλά και γιατί η ομάδα αυτή δείχνει να θέλει να δημιουργήσει. να παίξει μπαλίτσα. αν έχουμε και μικρά μέσα και κάνουμε και καλές κερκίδες (αφού θα είμαστε λιγότεροι) θα γίνεται ωραία φάση
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος danirifle την Σάβ 14 Ιούλ 2012, 18:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
οχι ομως οτι καναμε περισσότερες ευκαιριες και καλυτερη αναπτυξη περσι με 4-3-3joshua έγραψε:Εγω παλυ πιστευω το αντιθετο σε σχεση με αλλους φιλους.Βλεπω να εγκαταλειπεται το 4-4-2 πολυ συντομα.ΔΕΝ εχουμε το υλικο για να το υποστηριξει.Ασχετως του σκορ σημερα, επιθετικα ειμαστε ανυπαρκτοι, χωρις την παραμικρη οργανωμενη επιθετικη ενεργεια, αν εξαιρεσεις ισως την ευκαιρια του γεωργιαδη.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
αν χασει με το μυαλο του και την φετινη χρονια θα καταντησει κουτσια ο γεωργιαδης
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
ενα δεκαρακι στο κεντρο να παρει την μπαλα να κανει μια τριπλιτσα να δημιουργησει πλεονεκτημα και να περασει καθετες ... χρειαζετε.