Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από CCCP »

Του Αποστολοπουλου ξεχωρισε η ποιοτητα του οχι η αποδοση. Πολλες κακες επιλογες μπροστα και λιγο ανοιχτα πισω.

Φυσικα παιζει εκτος θεσης.
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από danirifle »

ο ρομπέρ μια ζωή στα φιλικά δείχνει ότι το'χει

στα επίσημα είναι που το θέλουμε όμως
Άβαταρ μέλους
paokmaniak
Δημοσιεύσεις: 1764
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 20:25

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από paokmaniak »

ρε το ρομπερ γκολ 2 σεντρες φαρμακι... παλι καλυτερος παικτης στην προετοιμασια
Άβαταρ μέλους
teo4giannitsa
Δημοσιεύσεις: 1677
Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από teo4giannitsa »

Ουτε αυτο το ειδα λαιβ :o :o
Πηγα για νερο!!!
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από gergeo4 »

ΝΟΜΙΖΩ ΜΕ ΤΙς ΠΡΟΣΘΗΚΕς ΔΙΕΘΝΩΝ+ΜΕΤΑΓΡΑΦΕς ΦΕΤΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΥΜΑ ΘΑ ΠΑΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ! :opaokara:
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από danirifle »

+4
Άβαταρ μέλους
geonov29
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Σάβ 18 Οκτ 2008, 08:41
Τοποθεσία: ΕΥΟΣΜΟΣ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από geonov29 »

ποιος βιτολο. katse τρεχαντηρι
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από joshua »

Εγω παλυ πιστευω το αντιθετο σε σχεση με αλλους φιλους.Βλεπω να εγκαταλειπεται το 4-4-2 πολυ συντομα.ΔΕΝ εχουμε το υλικο για να το υποστηριξει.Ασχετως του σκορ σημερα, επιθετικα ειμαστε ανυπαρκτοι, χωρις την παραμικρη οργανωμενη επιθετικη ενεργεια, αν εξαιρεσεις ισως την ευκαιρια του γεωργιαδη.
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από gergeo4 »

δεν συμφωνω φιλε με προσθηκες ειδικα μεσοεπιθετικα και την φυσικη κατασταση+ομοιογενεια που ολο κ θα καλυτερευουν θα ειμαστε πολυ πολυ δυνατοι.
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από slidar »

o γεωργιαδης μου εχει σπασει τα νευρα.. ακομα και σε φιλικο
Άβαταρ μέλους
teo4giannitsa
Δημοσιεύσεις: 1677
Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από teo4giannitsa »

+ 999
Δεν ξερει ποτε πρεπει να τριπλαρει και ποτε οχι
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από danirifle »

γεωργιάδης = μεγάλη τιτίκα

πιστεύω πάντως ότι αυτοί που θα είμαστε φέτος γήπεδο θα βγάλουμε ωραία γούστα. και γιατί ξέρουμε τί να περιμένουμε αλλά και γιατί η ομάδα αυτή δείχνει να θέλει να δημιουργήσει. να παίξει μπαλίτσα. αν έχουμε και μικρά μέσα και κάνουμε και καλές κερκίδες (αφού θα είμαστε λιγότεροι) θα γίνεται ωραία φάση
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος danirifle την Σάβ 14 Ιούλ 2012, 18:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από karlat85 »

joshua έγραψε:Εγω παλυ πιστευω το αντιθετο σε σχεση με αλλους φιλους.Βλεπω να εγκαταλειπεται το 4-4-2 πολυ συντομα.ΔΕΝ εχουμε το υλικο για να το υποστηριξει.Ασχετως του σκορ σημερα, επιθετικα ειμαστε ανυπαρκτοι, χωρις την παραμικρη οργανωμενη επιθετικη ενεργεια, αν εξαιρεσεις ισως την ευκαιρια του γεωργιαδη.
οχι ομως οτι καναμε περισσότερες ευκαιριες και καλυτερη αναπτυξη περσι με 4-3-3
Άβαταρ μέλους
geonov29
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Σάβ 18 Οκτ 2008, 08:41
Τοποθεσία: ΕΥΟΣΜΟΣ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από geonov29 »

αν χασει με το μυαλο του και την φετινη χρονια θα καταντησει κουτσια ο γεωργιαδης
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από slidar »

ενα δεκαρακι στο κεντρο να παρει την μπαλα να κανει μια τριπλιτσα να δημιουργησει πλεονεκτημα και να περασει καθετες ... χρειαζετε.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”