Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10690
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από astral »

margas έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 09:25
astral έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 08:39
Demir έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 07:23 Αν ξέρεις εσύ κάποιο στόπερ που να είναι στόπεραρα με 2 εκ πες μας .. γιατί κάτι εκονκ και βολιακο κοστίζουν τόσο
Μπορείς να τα δώσεις σε κάποιον ελεύθερο αντί να αγοράσεις από ομαδα
Στο συμβόλαιο μετράνε χ2 τα λεφτά λόγω εφορίας. Τα 2 μυρια που λες για έναν παίκτη που θα ρθει για 3 χρόνια είναι 300 χιλιάρικα συμβόλαιο τον χρόνο. Για κάναν καργα καλά είναι.
Δεν είπα αυτό.
Μπορείς να δώσεις λεφτά για την υπογραφή αντί να δώσεις λεφτά για τη μεταγραφή. Τα συμβόλαια θα είναι το ίδιο υψηλά
icue έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 09:12
astral έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 08:39
Demir έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 07:23 Αν ξέρεις εσύ κάποιο στόπερ που να είναι στόπεραρα με 2 εκ πες μας .. γιατί κάτι εκονκ και βολιακο κοστίζουν τόσο
Μπορείς να τα δώσεις σε κάποιον ελεύθερο αντί να αγοράσεις από ομαδα
Και παλι για αγορα μια φορα θα τα δωσεις. Στο συμβολαιο ειναι καθε χρονο. Πλεον οι καλοι παικτες θελουν 1,2-1,5. Οι στοπεραρες και οι φορακλες 2+
Άλλο το συμβόλαιο και άλλο τα 2-3 για υπογραφή/μεταγραφή .
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος astral την Κυρ 28 Ιουν 2026, 09:57, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5832
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από marsantos »

nunies4 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 08:54 Αυριο φευγει η 5ημερη;; :D :D
Erasmus.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6485
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Parolos »

https://www.transfermarkt.com/gautier-l ... ler/249636

Κάτι τέτοιο για μπακαπ Μίχα?
These users thanked the author Parolos for the post (total 2):
rockcity4, vasgias
Άβαταρ μέλους
zissos
Δημοσιεύσεις: 2717
Εγγραφή: Κυρ 29 Μάιος 2011, 01:38

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από zissos »

Το θέμα δεν είναι ποιός παίχτης είναι ο καλύτερος για να τον φέρουμε. Το θέμα είναι τι χρειάζεται η ομάδα για να παίξει αυτό που θέλει ο προπονητής. Και ο Νομπόα και ο Μπερμπάτοφ και ο Σουηδός το χαφ παιχταράδες ήτανε. Η ομάδα προσπαθούσε να παίξει κάτι άλλο όμως.
These users thanked the author zissos for the post (total 2):
vasgias, rade paprica
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6503
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από DamoN »

Καλά ο Σουηδός όταν είχε αρχίσει να πιάνει ρυθμό σαν να έπαιζε με τα μωρά του ήταν …
Βέβαια μέχρι τότε παλτό ήταν και αυτός, σαν τον Μειτε
Ο μόνος που ψιλό κορόιδευε εδώ ενώ στην εθνική του έκανε παπάδες ήταν ο νομποα
These users thanked the author DamoN for the post (total 2):
Dimitris_L4, george188
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5832
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από marsantos »

DamoN έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 08:51 Τώρα που τους παίρνουμε όποιον θέλουμε για πλάκα , έναν καρμο τον ήθελα για αλλαγή του μιχαηλιδη ή και το ανάποδο 😂
Καλημέρα Damon (εχω πάει κι εγώ να σε γράψω Δάμωνα :opaokara: ).
Ο Καρμο της πρώτης χρονιάς ήταν από τα καλύτερα στόπερ πουεχουν πατήσει το πόδι τους στην Ελλάδα και ήταν από τους βασικούς λόγους που ο οσφπ ανέκαμψε και πήρε ευρωπαϊκό.
Όταν άρχισε να μπερδεύει το μυαλό του με το που θα πάει, που θα παίζει κτλ. ήρθε και η πτώση.
Αν τελικά επιστρέψει με καθαρό μυαλό και χωρίς δεύτερες σκέψεις, το δίδυμο Ρετσος-Καρμο θα είναι πολύ δυνατό δίδυμο για Ελλάδα.
Βέβαια και πέρυσι και πρόπερσι είχε το καλύτερο δίδυμο οσφπ. Όσο έχει τον Μεντι στον πάγκο αυτό θα είναι το δυνατό του χαρτί και με Καρμο καθαρό θα είναι δυνατότερο.
These users thanked the author marsantos for the post:
DamoN
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6503
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από DamoN »

Καλημέρα φιλαράκι !!!
Το θέμα είναι ρε συ ότι επειδή το έχω ζήσει από κοντά αυτό ο καρμο έλεγε που θα πάει η μπάλα και η μπάλα πήγαινε . Τέτοια ακρίβεια δεν έχει ούτε ο Μιχαηλιδης αλλά ο γαύρος δεν έπαιζε μόνιμα κάνοντας αυτό το πράγμα.
Για αυτό χάρηκα με τον Βάσκο .
Γιατί ο Κεντζιορα τίμιος ηγετικός δουλευταράς πανέξυπνος αλλά την μπάλα την έβλεπε λίγο σαν καρπούζι . Βέβαια ο Ινγκασον την έβλεπε σαν βόμβα και ξεχώρισε σε εμάς
τσιριγωτης
Δημοσιεύσεις: 4200
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:47

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από τσιριγωτης »

Βλέπω, μερικούς να μην τους χαλάει η επιστροφή γκομεζ κ άλλους να λενε για τσαλοφ. Έχετε καταλάβει τι πρέπει να περιμένουμε έτσι; ;
Άβαταρ μέλους
Ettien26
Δημοσιεύσεις: 4617
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιαν 2020, 20:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Ettien26 »

margas έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 09:25
astral έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 08:39
Demir έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 07:23 Αν ξέρεις εσύ κάποιο στόπερ που να είναι στόπεραρα με 2 εκ πες μας .. γιατί κάτι εκονκ και βολιακο κοστίζουν τόσο
Μπορείς να τα δώσεις σε κάποιον ελεύθερο αντί να αγοράσεις από ομαδα
Στο συμβόλαιο μετράνε χ2 τα λεφτά λόγω εφορίας. Τα 2 μυρια που λες για έναν παίκτη που θα ρθει για 3 χρόνια είναι 300 χιλιάρικα συμβόλαιο τον χρόνο. Για κάναν καργα καλά είναι.
Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο για την Ελλάδα. Η εφορία για τα συμβόλαια έχει μειωθεί σημαντικά.
Άβαταρ μέλους
giaxxo
Δημοσιεύσεις: 232
Εγγραφή: Σάβ 29 Ιούλ 2017, 16:34
Τοποθεσία: 54,2 χιλιομετρα απο Τουμπα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από giaxxo »

FreeWatcher έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 06:14
aivas19 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:54
Montrealiotis έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:08 Πιστεύεις ότι είναι τριάδα πρωταθλητή, οι Μιχαηλιδης, Ελοστουντο, Χατζηδιακος;
Είναι όσο είναι (και περισσότερο) το Μουκουντί Ρέλβας Βίντα
Παίδες νομίζω δεν καταλάβατε ακόμα πως πήρε πρωτάθλημα η άμπαλη αεχ φέτος…
Στον αέρα!!!
Πολλά πράγματα για τρεξίματα κ ωραίο ποδόσφαιρο ακούγονται καλά, αλλά το ελληνικό πρωτάθλημα είναι ιδιαίτερο. Αν θες να το πάρεις πρέπει και ψηλά που κρίνονται πολλά ματς στο γκολ να είσαι δυνατός και στο κέντρο να έχεις παίχτες στιλ Μεϊτε για τις μονομαχίες.

PS
Αποκλείεται να δώσουμε 2 συν συμβολαιο άνω του εκατομμύριου στον Διακο. Με αυτά τα λεφτά παίρνεις στοπεράρα που σε ανεβάζει επίπεδο!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος giaxxo την Κυρ 28 Ιουν 2026, 10:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Ettien26
Δημοσιεύσεις: 4617
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιαν 2020, 20:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Ettien26 »

Parolos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 10:02 https://www.transfermarkt.com/gautier-l ... ler/249636

Κάτι τέτοιο για μπακαπ Μίχα?
Αμα ερχόταν αυτός να δω ποιος θα ήταν μπακ απ ποιανού ? :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
gk.box16
Δημοσιεύσεις: 1224
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιαν 2017, 20:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από gk.box16 »

Χρόνια ψάχνουμε ένα αξιόλογο σέντερ φορ μετά τον Πριγιοβιτς
Χρόνια ψάχνουμε τον αντικαταστάτη του Κουλιερακη
Χρόνια ψάχνουμε τον αντικαταστάτη του Τάισον
Χρόνια ψάχνουμε για αντικαταστάτη του Μπαμπα
Θα συνεχίσουμε να ψάχνουμε τον αντικαταστάτη του Μειτε
Μια κίνηση σωστή έγινε με Ζαφείρη που έχω αμφιβολία για το αν θα γινόταν αν δεν συνέβαινε ότι συνέβη πέρσι το καλοκαίρι.
Όποιος φεύγει αντικαθίσταται με το τίποτα ....

Πριν από λίγα χρόνια τα στόπερ μας ήταν Κρέσπο Βαρέλα Ινγκανσον δείτε σήμερα τι έχουμε....

Η γκρίνια που υπάρχει δικαιολογημένη είναι
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6485
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Parolos »

Ettien26 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 10:26
Parolos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 10:02 https://www.transfermarkt.com/gautier-l ... ler/249636

Κάτι τέτοιο για μπακαπ Μίχα?
Αμα ερχόταν αυτός να δω ποιος θα ήταν μπακ απ ποιανού ? :mrgreen:
Κοιτα, έχει (edit μπέρδεψα τις εφορίες), 1Μ καθαρο συμβόλαιο στη Γαλλία και τον έψηνε η Ομόνοια στην Κύπρο.
Μέτριοκαλος αλλά για 4ος σούπερ. 4ος που λέει ο λόγος 25 ματς θα τα κάνει.
Άβαταρ μέλους
Ettien26
Δημοσιεύσεις: 4617
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιαν 2020, 20:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Ettien26 »

Για να αφήσει την Γαλλία δεν θα ήθελε κανά 1,2 ? Πως θα τον έψηνε η Ομόνοια ?

Και επειδή εδώ και καιρό έχω ψάξει την λίστα των ελευθέρων και έχω γράψει γι΄ αυτόν στο αντίστοιχο τόπικ 1-2 φορές δεν είναι απλά μετριοκαλός. Από τα πιο σταθερά στόπερ του πρωταθλήματος είναι.

Υ.Γ. 7.01 αξιολόγηση (πολύ καλό για το επίπεδο του πρωταθλήματος που παίζει, 91% επιτυχημένες πάσες, 67% κερδισμένες μονομαχίες.
https://www.sofascore.com/football/play ... tab:season
These users thanked the author Ettien26 for the post:
Parolos
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33949
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από john4serres »

Οι Ισπανοί λένε οτι ο Elustondo θα υπογράψει τριετές συμβόλαιο.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”