Δεν είπα αυτό.margas έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 09:25Στο συμβόλαιο μετράνε χ2 τα λεφτά λόγω εφορίας. Τα 2 μυρια που λες για έναν παίκτη που θα ρθει για 3 χρόνια είναι 300 χιλιάρικα συμβόλαιο τον χρόνο. Για κάναν καργα καλά είναι.
Μπορείς να δώσεις λεφτά για την υπογραφή αντί να δώσεις λεφτά για τη μεταγραφή. Τα συμβόλαια θα είναι το ίδιο υψηλά
Άλλο το συμβόλαιο και άλλο τα 2-3 για υπογραφή/μεταγραφή .icue έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 09:12Και παλι για αγορα μια φορα θα τα δωσεις. Στο συμβολαιο ειναι καθε χρονο. Πλεον οι καλοι παικτες θελουν 1,2-1,5. Οι στοπεραρες και οι φορακλες 2+