Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Απάντηση
Demir
Δημοσιεύσεις: 9063
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Demir »

Αν ξέρεις εσύ κάποιο στόπερ που να είναι στόπεραρα με 2 εκ πες μας .. γιατί κάτι εκονκ και βολιακο κοστίζουν τόσο
These users thanked the author Demir for the post (total 3):
Aigle_Noir, MikeStr4, margas
Άβαταρ μέλους
Kostas_FI
Δημοσιεύσεις: 345
Εγγραφή: Πέμ 04 Φεβ 2021, 00:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Kostas_FI »

Ας καταλάβουμε επιτέλους ότι έχουμε 2026, με αυτά τα χρήματα δεν παίρνεις στοπεράρα. Προ 15ετίας μπορεί και να έπαιρνες
These users thanked the author Kostas_FI for the post (total 2):
Aigle_Noir, margas
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7020
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από boogeyman77 »

Shivaspace έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 05:33 θα του πηγαίνουν τα ασπρόμαυρα του david alaba ? :?
λίγο ψηστήρι χρειάζεται..
Ενδιαφέρονται ήδη Milan Redbull και Utd οπότε το θεωρώ απίθανο
Άβαταρ μέλους
Magpies4
Δημοσιεύσεις: 5774
Εγγραφή: Σάβ 27 Δεκ 2014, 04:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Magpies4 »

Θεωρώ οτι θα γίνει αναβάθμιση στα στόπερ οσον αφορά το κατέβασμα μπάλας. Τώρα που έφυγε να το πούμε οτι ο τίμιος Κεντζιόρα ήταν πολύ μέτριος με την μπάλα κάτω. Αυτό μας ανάγκαζε να παίζουμε μόνιμα με Μιχαηλίδη ο οποίος είχε την ικανότητα να περνάει μπαλιές στα χάφ (πέραν των μακρινών μεταβιβάσεων μπροστά). Τα στόπερ του Λίσι (προφέρεται Λίshi, όπως προφέρουν οι Κύπριοι την Άννα Βίσση), θα πρέπει να έχουν κράτημα μπάλας και να είναι εγκεφαλικοί για να βγαίνει σωστά η μπάλα από πίσω.

Ο ΠΑΟΚ του Λουτσέσκου δεν είχε αυτή την πολυτέλεια. Μόνο απ τα πλάγια παίζαμε, χωρίς κάθετες από το κέντρο, ειδικά με ομάδες που μας πρέσσαραν (όχι με τις Σέρρες δηλαδή). Θεωρώ οτι θα δούμε πιό μεγάλη ποικιλία στο παιχνίδι μας φέτος, παρόλο που ο Λισι παίζει και αυτός απ τα πλάγια. Τα στόπερ είναι το κλειδί για βγαίνει η μπάλα ορθολογικά όταν ο αντίπαλος πιέζει. Το να βρούμε γομάρι ψηλό σεντερ μπάκ να το κάνει αυτό, δηλαδή να συνδυάζει ταχυδύναμη και τεχνική, είναι σχεδόν αδύνατον με τα λεφτά που πληρώνουμε. Άρα πρέπει να υπάρξει συμβιβασμός, και βλέπω οτι πάμε προς Στόπερ που είναι τεχνικά καλοί.

Μίνιμουμ ο Γιαννούλης, ένα ακόμα στόπερ και ένα χάφ, θέλουμε άμεσα για την προετοιμασία. Μετά προσθέτουμε κι άλλους.
Άβαταρ μέλους
Darkm4n
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: Πέμ 01 Δεκ 2016, 02:49
Τοποθεσία: Western-Macedonia

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Darkm4n »

Πηγαίνετε για προσθήκη τον Enric Saborit 1,87 Παιχταράς από την AEK Larnaca ξεφτύλα λεφτά θα δώσουμε για τα μέτρα μας είναι okay περίπτωση παίζει αριστερά κυρίος κεντρικός αμυντικός και όλες τις θέσεις αμυντικά. :arrow: https://www.transfermarkt.com/enric-sab ... eler/85372 μπορεί να είναι 33στα34 είναι εντάξει κατά εμέ και εκεί μπορείς για τα λεφτά που διαθέτουμε να πάρουμε Παίχτη,όπως καλή περίπτωση είναι και ο Αντονίου Ευαγόρας από ΑΠΟΕΛ, δεξιός κεντρικός αμυντικός λήγει το συμβόλαιο του 31/52006-1.87 ύψος μας κάνει τον παίρνεις και είναι στα μέτρα μας από τον ΑΠΟΕΛ :arrow: https://www.transfermarkt.com/evagoras- ... 13968,'μια χαρά ηλικία'<23>.
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10689
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από astral »

Demir έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 07:23 Αν ξέρεις εσύ κάποιο στόπερ που να είναι στόπεραρα με 2 εκ πες μας .. γιατί κάτι εκονκ και βολιακο κοστίζουν τόσο
Μπορείς να τα δώσεις σε κάποιον ελεύθερο αντί να αγοράσεις από ομαδα
These users thanked the author astral for the post:
Ettien26
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6492
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από DamoN »

Τώρα που τους παίρνουμε όποιον θέλουμε για πλάκα , έναν καρμο τον ήθελα για αλλαγή του μιχαηλιδη ή και το ανάποδο 😂
These users thanked the author DamoN for the post:
Ιάσονας
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19205
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από nunies4 »

Αυριο φευγει η 5ημερη;; :D :D
These users thanked the author nunies4 for the post (total 3):
icue, paok apo epilogi, Dimitris_L4
embuji
Δημοσιεύσεις: 4340
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από embuji »

nunies4 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 08:54 Αυριο φευγει η 5ημερη;; :D :D
Δεν ειναι 5ημερη παραπανω θα κατσουν. Κατασκηνωση :lol:
These users thanked the author embuji for the post:
nunies4
icue
Δημοσιεύσεις: 9605
Εγγραφή: Δευ 24 Ιουν 2019, 11:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από icue »

astral έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 08:39
Demir έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 07:23 Αν ξέρεις εσύ κάποιο στόπερ που να είναι στόπεραρα με 2 εκ πες μας .. γιατί κάτι εκονκ και βολιακο κοστίζουν τόσο
Μπορείς να τα δώσεις σε κάποιον ελεύθερο αντί να αγοράσεις από ομαδα
Και παλι για αγορα μια φορα θα τα δωσεις. Στο συμβολαιο ειναι καθε χρονο. Πλεον οι καλοι παικτες θελουν 1,2-1,5. Οι στοπεραρες και οι φορακλες 2+
These users thanked the author icue for the post:
MikeStr4
Άβαταρ μέλους
FreeWatcher
Δημοσιεύσεις: 1345
Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2020, 00:12

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από FreeWatcher »

Απότι κατάλαβα στόπερ με 2 μύρια συμβόλαιο το χρόνο δεν μας κάνουν στον ΠΑΟΚ κ ας μην έχουμε δει τέτοια ποσά στη θέση αυτή στο Ελλάντα ποτέ. Φαν νταϊκ κ πάνω! Ανέβηκε η ψείρα στο γιακά. Ή απλά Χατζηδιάκος!!!
Για να γουστάρουμε…
Άβαταρ μέλους
Ettien26
Δημοσιεύσεις: 4612
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιαν 2020, 20:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Ettien26 »

Μόνο σε ελεύθερους μπορείς να βρεις παίκτες από ψηλά ράφια. Ναι θα δώσεις κάτι παραπάνω στα συμβόλαιά τους αλλά και πάλι είναι περισσότερο προσιτοί σε σχέση με τις αγορές. Και φυσικά και με ένα 1- 1,5 μ. συμβόλαιο βρίσκεις αν ψάξεις παίκτες πρώτης γραμμής.
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από margas »

astral έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 08:39
Demir έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 07:23 Αν ξέρεις εσύ κάποιο στόπερ που να είναι στόπεραρα με 2 εκ πες μας .. γιατί κάτι εκονκ και βολιακο κοστίζουν τόσο
Μπορείς να τα δώσεις σε κάποιον ελεύθερο αντί να αγοράσεις από ομαδα
Στο συμβόλαιο μετράνε χ2 τα λεφτά λόγω εφορίας. Τα 2 μυρια που λες για έναν παίκτη που θα ρθει για 3 χρόνια είναι 300 χιλιάρικα συμβόλαιο τον χρόνο. Για κάναν καργα καλά είναι.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”