Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Βρε τρελέ, θέλεις αναγέννηση Καμαρά και δεν τον βάζεις σε ένα από τα 2 εσωτερικά χαφ. Με Μπουχαλακη (πισω) και Γκιγιερμε (Ζαφείρη) δίπλα έκανε τα καλύτερα παιχνίδια ο Μαντί.renegade έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 21:16 Όσο ακόμα δεν έχουμε εικόνα το τι θέλει να παίξει ο καινούργιος προπονητής δεν μπορούμε να κάνουμε καμία κρίση ούτε καν ακόμα και για παίκτες όπως ο Τσαλοφ.
Προσωπικά είναι αλήθεια θα ήθελα να δω και ένα 4-3-3 με εσωτερικους μέσους Ζαφείρη και ζίφκοβιτς
Υγ. Εσωτερικά χαφ Αντρίγια και Ζαφ φαντάζομαι τα θες με τα καλά τους πόδια στις πλευρές. Γιατί με ανάποδα θα είναι δυσλειτουργικο ειδικά για τον Αντρίγια.
Υγ2. Για όσους θέλουν γενικότερα το 4-3-3, με αυτούς που έχουμε τώρα, ένα φορ τύπου Τσαλοφ ισως είναι καταλληλοτερο από τύπου Γιακουμάκη.
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7020
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Αντί για Χατζηδιάκο θα προτιμούσα να κοιτούσαμε αυτόν https://www.transfermarkt.com/ibrahima- ... ler/840674sotos26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:52Καλούτσικος είναι ο Μαγκνουσον ναι όχι τοπ. Νταξει δε ξέρω μου φαίνονται πολλά για Χάτζη. Σε τέτοια χρήματα που συζητάμε 2-3 εκ σίγουρα θα έχει καλύτερες λύσεις και πιο μικρούς σε ηλικία ενδεχομένως.paokspren έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:25Θα έλεγα ο Μάγκνουσον του Λεβαδειακού και ο Κρίσμανιτς του ΟΦΗ.sotos26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:16 Εγώ για Χατζηδιάκο δεν έδινα τόσα χρήματα. Τώρα αν προσπαθούν κάπως να εξιλεωθούν για πέρυσι, λάθος το βρίσκω. Ποιος είναι ο καλύτερος κεντρικός αμυντικός πλυν big 4 στην Ελλάδα;
Έχει κι άλλους που ίσως την παλεύουν αμυντικά αλλά δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν σε ψηλή ζώνη άμυνας, build up κτλ.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
μαλλον δεν καταλαβες τι εννοωUnpsofable78 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:03 Ισχύει. Με τα μεγαθήρια από 4 και πάνω θα τα βρει σκούρα. Εμείς που θα ήμαστε άραγε;
5 και κάτω;![]()
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Απαράδεκτος για ακόμα μια φορά όλος ο μεταγραφικός σχεδιασμός και ο αγωνιστικός γενικά …
Τα ίδια και τα ίδια μια ζωή … έλπιζα σε μια αλλαγή προς το καλύτερο αλλά με αυτά που βλέπω δεν βλέπω μέλλον όπως το φανταζόμουνα … συντήρηση και κινήσεις στασιμότητας
Μεταγραφές σε μέτριους παίχτες με χρήματα για αγορά σε 32χρονους … αντίθετο με ότι κάνει όλη η Ευρώπη δηλαδή … αντί να πάρουν παίχτες καλής ηλικίας με τα ίδια λεφτά θα τα δώσουμε να πάρουμε παίχτες που μπορούσαμε να πάρουμε λόγο καιρό πριν χωρίς χρήματα …
Δεν περίμενα να δω τα ίδια και τα ίδια … αλλά μάταια
Τα ίδια και τα ίδια μια ζωή … έλπιζα σε μια αλλαγή προς το καλύτερο αλλά με αυτά που βλέπω δεν βλέπω μέλλον όπως το φανταζόμουνα … συντήρηση και κινήσεις στασιμότητας
Μεταγραφές σε μέτριους παίχτες με χρήματα για αγορά σε 32χρονους … αντίθετο με ότι κάνει όλη η Ευρώπη δηλαδή … αντί να πάρουν παίχτες καλής ηλικίας με τα ίδια λεφτά θα τα δώσουμε να πάρουμε παίχτες που μπορούσαμε να πάρουμε λόγο καιρό πριν χωρίς χρήματα …
Δεν περίμενα να δω τα ίδια και τα ίδια … αλλά μάταια
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33943
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2871
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Προ Μουντιαλ πιστευω αν του εδινες ενα καλο συμβολαιο ερχοταν..Kabamaru11 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:27O Μπεμπα......love love love........μακαρι αλλα που;Dimitrisou έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:36Αν δεν έχει προτάσεις από πιο μεγάλα πρωταθλήματα υπάρχει ο Μπέμπα.embuji έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:33 στο φρι μαρκετ των στοπερ δεν υπαρχει κατι καλυτερου επιπεδου; Δηλαδη απο το να δωσω τα λεφτα σε κοπενχαγη και διακο δεν εχω καμια στοπερακλα εκει εξω να τα δωσω σε αυτον και να ανεβασω το επιπεδο της γραμμης;
Δε ξερω ρε μαγκες δε με πολυψηνει ο Χατζηδιακος... Οχι οτι ειναι κακο στοπερ απλα θελω ενα καλυτερο απο αυτα που εχω. Δε τον θεωρω υψηλοτερου επιπεδου των ελουστοντο-Μιχα.
Ο Χατζηδιακος για 4ο στόπερ με ψήνει..αλλά θα θέλει;
Τωρα δεν ξερω λογικα θα βρει καλη προταση.
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2871
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Μπορει να ειναι φετιχ,γουρι οπως θες πεστο στην παεnavigator11 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:43Αυτό το ποσό πάντως, πάτωμα 100 - ταβάνι 200 χιλιαρικάκια, δε μεταβάλλεται ανεξαρτήτως περίπτωσης ανευόδωτης μεταγραφής. Είτε πρόκειται για τον Χατζηδιάκο είτε για τον Γκριεζμάν, σε περίπτωση που κατά φαντασίαν μας παρουσίαζε καμία βοθροσπορδ, σπορτάιμ ή άλλο μέσο μαζικής εντεροανακατωσούρας ως διαπραγματευθέντες την απόκτησή του.Nassos έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:29Ο μάνατζερ του ζητούσε εγγυήσεις οτι θα παίζει βασικός. Εσυ πες ότι χάλασε για 100 χιλιάρικα.Panostas1995 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:19 Κάπου εδώ να πούμε πως θα μπορούσαμε να έχουμε τον παίκτη εδώ και δύο χρόνια στην αρχή σαν δανεικό και μετά να τον αγοράζαμε με 1,5 ....
Δώσε τώρα τρία μύρια γιατί τότε παζαρευες τα 100-200 χιλιάρικα....
Συν το συμβόλαιο Λοβρεν , Κολεϊ, Βολιακο και βιετεσκα που ήρθαν για αυτές τις θέσεις
Αμετάβλητο εις τους των αιώνων αιώνας, λαίμαι.
- These users thanked the author Dimitrisou for the post:
- navigator11
- 4NIKOS1986
- Δημοσιεύσεις: 167
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:28
- Τοποθεσία: ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Το θέμα είναι ότι είναι πολύ μέτριος και αναλογικά αν δώσεις για αυτόν 2 μύρια τότε για βασικό πρέπει να ανέβεις πολύ
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7020
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
https://www.transfermarkt.com/takehiro- ... ler/331560 παικταρας σε καλή ηλικία αλλά ευπαθής. Αγωνίζεται στο Μουντιάλembuji έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:33 στο φρι μαρκετ των στοπερ δεν υπαρχει κατι καλυτερου επιπεδου; Δηλαδη απο το να δωσω τα λεφτα σε κοπενχαγη και διακο δεν εχω καμια στοπερακλα εκει εξω να τα δωσω σε αυτον και να ανεβασω το επιπεδο της γραμμης;
Δε ξερω ρε μαγκες δε με πολυψηνει ο Χατζηδιακος... Οχι οτι ειναι κακο στοπερ απλα θελω ενα καλυτερο απο αυτα που εχω. Δε τον θεωρω υψηλοτερου επιπεδου των ελουστοντο-Μιχα.
https://www.transfermarkt.com/ibrahima- ... ler/840674 ευκαιρία να τον επαναφέρουμε Ευρώπη.Μόλις 24
https://www.transfermarkt.com/mathias-l ... ler/577405 Πολύεργαλείο σε πολλή καλή ηλικία. Μπορουμε να τον δελεάσουμε λόγω Ευρώπης
https://www.transfermarkt.com/andre-ama ... ler/637782 τρομερή ηλικία. Πορτογάλος με ψηστηρι από τον συνονόματο του κάτι γίνεται.
https://www.transfermarkt.com/jean-phil ... ler/182894 Κάποτε μόνο για διακοπές. Μετά από συνεχή πτώση φαίνεται να ξαναβρίσκει τα πατήματα του.Ειναι και της Rogon όπου ο Vieirinha έχει καλές σχέσεις.
https://www.transfermarkt.com/fernando- ... ler/357884 πολύ καλή περίπτωση αλλά ευπαθής κι αυτός. Φυσικά ο Lisci γνωρίζει καλύτερα την κατάσταση του από εμένα
Ο Χατζηδιάκος κατά την γνώμη μου δεν είναι καλύτερος του Mihaj που είχαμε ( άλλο έγκλημα αυτό....)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Νομίζω ο Χατζηδιάκος θα είναι βασικός ...παίζει και αιρστερό και δεξί στόπερ οπότε θα μπορεί να κάνει δίδυμα με όλους..ενώ και σε όλα είναι οκ χωρίς να είναι τοπ σε κάτι..πιστευω υπολογίζουν να πάρει πολλά παιχνίδια..
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Καλά στόπερ χρειάζεται η ομάδα και ειδικά τουλάχιστον δυο βασικούς που να έχουν χημεία μεταξύ τους όπως οι Βαρέλα και Κρέσπο.
Αυτό στον Λουτσέσκου δεν το έδωσαν, τα δύο τελευταία χρόνια έπαιζε ένα σύστημα που τα ακραία μπακ βγαίνουν μπροστά, αφήνοντας μόνιμα ακάλυπτα τα στόπερ, όπου έπαιζε με ότι είχε. Μάλιασε η γλώσσα μας από περυσι το καλοκαίρ, δεν έφεραν, το χειμώνα πάλι δεν έφεραν, αν είχαν φέρει εγώ σας λέω οτι θα είχαμε πάρει το νταμπλ.
Έστω κι αργά ας ξυπνήσουν και ας φέρουν αυτούς που πρέπει.
Αυτό στον Λουτσέσκου δεν το έδωσαν, τα δύο τελευταία χρόνια έπαιζε ένα σύστημα που τα ακραία μπακ βγαίνουν μπροστά, αφήνοντας μόνιμα ακάλυπτα τα στόπερ, όπου έπαιζε με ότι είχε. Μάλιασε η γλώσσα μας από περυσι το καλοκαίρ, δεν έφεραν, το χειμώνα πάλι δεν έφεραν, αν είχαν φέρει εγώ σας λέω οτι θα είχαμε πάρει το νταμπλ.
Έστω κι αργά ας ξυπνήσουν και ας φέρουν αυτούς που πρέπει.
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4399
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
θα του πηγαίνουν τα ασπρόμαυρα του david alaba ? 
λίγο ψηστήρι χρειάζεται..
λίγο ψηστήρι χρειάζεται..
- FreeWatcher
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2020, 00:12
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Παίδες νομίζω δεν καταλάβατε ακόμα πως πήρε πρωτάθλημα η άμπαλη αεχ φέτος…aivas19 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:54Είναι όσο είναι (και περισσότερο) το Μουκουντί Ρέλβας ΒίνταMontrealiotis έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:08 Πιστεύεις ότι είναι τριάδα πρωταθλητή, οι Μιχαηλιδης, Ελοστουντο, Χατζηδιακος;
Στον αέρα!!!
Πολλά πράγματα για τρεξίματα κ ωραίο ποδόσφαιρο ακούγονται καλά, αλλά το ελληνικό πρωτάθλημα είναι ιδιαίτερο. Αν θες να το πάρεις πρέπει και ψηλά που κρίνονται πολλά ματς στο γκολ να είσαι δυνατός και στο κέντρο να έχεις παίχτες στιλ Μεϊτε για τις μονομαχίες.
PS
Αποκλείεται να δώσουμε 2 συν συμβολαιο άνω του εκατομμύριου στον Διακο. Με αυτά τα λεφτά παίρνεις στοπεράρα που σε ανεβάζει επίπεδο!
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Καλά στοπεραρα δεν παίρνεις αλλά και εγώ δεν θα τα έδινα για τον συγκεκριμένο.