Βρε τρελέ, θέλεις αναγέννηση Καμαρά και δεν τον βάζεις σε ένα από τα 2 εσωτερικά χαφ. Με Μπουχαλακη (πισω) και Γκιγιερμε (Ζαφείρη) δίπλα έκανε τα καλύτερα παιχνίδια ο Μαντί.renegade έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 21:16 Όσο ακόμα δεν έχουμε εικόνα το τι θέλει να παίξει ο καινούργιος προπονητής δεν μπορούμε να κάνουμε καμία κρίση ούτε καν ακόμα και για παίκτες όπως ο Τσαλοφ.
Προσωπικά είναι αλήθεια θα ήθελα να δω και ένα 4-3-3 με εσωτερικους μέσους Ζαφείρη και ζίφκοβιτς
Υγ. Εσωτερικά χαφ Αντρίγια και Ζαφ φαντάζομαι τα θες με τα καλά τους πόδια στις πλευρές. Γιατί με ανάποδα θα είναι δυσλειτουργικο ειδικά για τον Αντρίγια.
Υγ2. Για όσους θέλουν γενικότερα το 4-3-3, με αυτούς που έχουμε τώρα, ένα φορ τύπου Τσαλοφ ισως είναι καταλληλοτερο από τύπου Γιακουμάκη.