Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
- Mitsospaoki4
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 14136
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Μετά την επιτυχία του πρώτου, συνεχίζουμε εδώ.
- These users thanked the author Mitsospaoki4 for the post (total 11):
- rockcity4, embuji, aivas19, Ριαν_Καπαγιαννιδης, Newgen9, vasgias, Dim1926, paokkerkir, margas, Equalizer and one more user
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6544
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Έχετε φέρει την καταστροφή.
Η ομάδα θέλει πινελιές.!!
Ο ζιβκο παίρνει όλη την πλευρά.
Ο Γιαννούλης όλη την άλλη πλευρά.
Ο θυμιανης παίζει σέντερ Μπακ και χάφ. Συνεπώς παίρνει τον μισό κεντρικό άξονα.
Σέντερ φορ έχουμε 3.
Κομπλεδουρα.
Περισσεύουν παίκτες.
Η ομάδα θέλει πινελιές.!!
Ο ζιβκο παίρνει όλη την πλευρά.
Ο Γιαννούλης όλη την άλλη πλευρά.
Ο θυμιανης παίζει σέντερ Μπακ και χάφ. Συνεπώς παίρνει τον μισό κεντρικό άξονα.
Σέντερ φορ έχουμε 3.
Κομπλεδουρα.
Περισσεύουν παίκτες.
- These users thanked the author Maxpaok for the post (total 4):
- vasgias, Kevin, Mica, Gregk19262000
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Η ομάδα θέλει
1. Βασικό αριστερό μπακ.
2. Δύο σεντερ μπακ (εκτός του ισπανού που έρχεται)
3. Βασικό χαφ αντι μειτέ
4. Δεύτερο χαφ
5. Βασικό αριστερό εξτρέμ
6. Βασικό φορ.
Εντάξει.
Το χρήμα ρέει.
Φαίνεται.
Σιγά, σαν το αλαφούζο είμαστε που δεν έχει σάλιο ...
1. Βασικό αριστερό μπακ.
2. Δύο σεντερ μπακ (εκτός του ισπανού που έρχεται)
3. Βασικό χαφ αντι μειτέ
4. Δεύτερο χαφ
5. Βασικό αριστερό εξτρέμ
6. Βασικό φορ.
Εντάξει.
Το χρήμα ρέει.
Φαίνεται.
Σιγά, σαν το αλαφούζο είμαστε που δεν έχει σάλιο ...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Μεγαλύτερη αρλούμπα δεν έχω ακούσει στη ζωή μου. Υιοθετούμε και αναπαράγουμε τις ασυναρτησίες ενός επαγγελματία που προσπάθησε να αιτιολογήσει την πενταετή του ανυπαρξία.sotos26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 16:52 Δεν κάνεις κάθε χρονιά πρωταθλητισμό, έχεις χρονιές ανασυγκρότησης: Τα έλεγε και ο για πολλούς αγαπημένος Ραζβαν. Δεν έχει χτίσει ο ΠΑΟΚ τέτοιο μέγεθος ακόμα αλλά έχει κάνει πολλά βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση και αν μου το θέτεις προσωπικά ναι το πιστεύω: προτιμώ να χτίσω την καλύτερη ομάδα που μπορώ χωρίς να σκέφτομαι την Ευρώπη και επουδενί να μη κοτσάρω παίχτες με το ζόρι στον προπονητή.
Πρώτα απ’ όλα ο κυρίως υπεύθυνος για να χτιστεί μια νοοτροπία νικητή εντός τεσσάρων γραμμών είναι ο προπονητής. Πάνω σε αυτό ο Λουτσέσκου όχι μόνο δεν απολογήθηκε γιατί απέτυχε να το περάσει στην ομάδα αλλά έδειξε δαχτυλάκια δεξιά και αριστερά.
Και σε ποιους ακριβώς; Στον ιδιοκτήτη που έχει το μπάτζετ στα ουράνια; Στον κόσμο που τον έχει στηρίξει τόσο όσο κανέναν άλλον; Σε ποιον;
Ακόμη και στους τραυματισμούς όπου έσπασε το ένα ρεκόρ μετά το άλλο έδειξε τον Θεό παρόλο που το πρόγραμμα εκγύμνασης το έβγαζε αυτός με τους συνεργάτες του.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kenny4 την Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:24, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- These users thanked the author Kenny4 for the post (total 2):
- Amsterdamer_87, Ambiorix
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ανταποκριτή έχουμε στο αεροδρόμιο; Ηρθε ο Ελουστόντο μέσω Φρανκφούρτης;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Όχι ακόμα.οπου ναναι βγαινει.aivas19 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:22 Ανταποκριτή έχουμε στο αεροδρόμιο; Ηρθε ο Ελουστόντο μέσω Φρανκφούρτης;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Δεν λέτε όμως ότι οι αθλητικός διευθυντής και τεχνικός διευθυντής το έριξαν στα μπανάκια και έστειλαν τον νιουφη στο αεροδρόμιο
Γιατί
Γιατί
Γιατί
Γιατί
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
σε 24-25 μερες παιζουμε επισημο αγωνα και η ομαδα στερειται πολλων βασικων παιχτων.
ο παναθηναικος στοχευει και παει και τους παιρνει.εγω απορω γιατι καθε φορα πρεπει να παμε τελη αυγουστου για να παρουμε πακτες?
και επισης πρεπει να ερθει ο προπονητης να κρινει το ροστερ?
ο βιερινια και οι λιποι που ξερουν ολους τους παικτες με τα καλα και τα στραβα δεν τους ξερουν ωστε να πουν πχ πωληση ντεσποντοφ και μαντυ και αλλοι?
ο παναθηναικος στοχευει και παει και τους παιρνει.εγω απορω γιατι καθε φορα πρεπει να παμε τελη αυγουστου για να παρουμε πακτες?
και επισης πρεπει να ερθει ο προπονητης να κρινει το ροστερ?
ο βιερινια και οι λιποι που ξερουν ολους τους παικτες με τα καλα και τα στραβα δεν τους ξερουν ωστε να πουν πχ πωληση ντεσποντοφ και μαντυ και αλλοι?
-
ΚΩΣΤΑΣ2019
- Δημοσιεύσεις: 3866
- Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Για αυτό ο Παναθηναϊκός προοδεύει.
- These users thanked the author ΚΩΣΤΑΣ2019 for the post (total 5):
- Angelos-Giorgos, paok apo epilogi, margas, giaxxo, blackzi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
έλα ρε φιλε dalas αστα για πιο μετα αυτά
με το που ανοιξε το δευτερο των μεταγραφων στο μισάωρο εμφανιστηκε παίκτης
κερκίδα υποδοχής έχουμε κάνει εδω μεσα
με το που ανοιξε το δευτερο των μεταγραφων στο μισάωρο εμφανιστηκε παίκτης
κερκίδα υποδοχής έχουμε κάνει εδω μεσα
- These users thanked the author SCIFO for the post (total 3):
- Newgen9, Mica, paok apo epilogi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
SCIFO έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:33 έλα ρε φιλε dalas αστα για πιο μετα αυτά
με το που ανοιξε το δευτερο των μεταγραφων στο μισάωρο εμφανιστηκε παίκτης
κερκίδα υποδοχής έχουμε κάνει εδω μεσα![]()
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21315
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Έμαθε ότι μπήκε ήδη κορδέλα στον Ντέλια και ψάχνει ωτοστόπ στην αουτομπανκ.aivas19 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:22 Ανταποκριτή έχουμε στο αεροδρόμιο; Ηρθε ο Ελουστόντο μέσω Φρανκφούρτης;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author navigator11 for the post (total 3):
- Ally Samagoal, aivas19, Gregk19262000