Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14136
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

Μετά την επιτυχία του πρώτου, συνεχίζουμε εδώ.
These users thanked the author Mitsospaoki4 for the post (total 11):
rockcity4, embuji, aivas19, Ριαν_Καπαγιαννιδης, Newgen9, vasgias, Dim1926, paokkerkir, margas, Equalizer and one more user
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6544
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

yeaaaaaaaaaaah,αντε να τα εκατοστησουμε!Τι οχι;
Άβαταρ μέλους
Kostas_FI
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: Πέμ 04 Φεβ 2021, 00:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Kostas_FI »

Mitsospaoki4 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 16:51 Μετά την επιτυχία του πρώτου, συνεχίζουμε εδώ.
:lol: :lol:
Maxpaok
Δημοσιεύσεις: 3137
Εγγραφή: Παρ 07 Μάιος 2021, 12:57

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Maxpaok »

Έχετε φέρει την καταστροφή.
Η ομάδα θέλει πινελιές.!!
Ο ζιβκο παίρνει όλη την πλευρά.
Ο Γιαννούλης όλη την άλλη πλευρά.
Ο θυμιανης παίζει σέντερ Μπακ και χάφ. Συνεπώς παίρνει τον μισό κεντρικό άξονα.
Σέντερ φορ έχουμε 3.
Κομπλεδουρα.
Περισσεύουν παίκτες.
These users thanked the author Maxpaok for the post (total 4):
vasgias, Kevin, Mica, Gregk19262000
ALLAGH
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Πέμ 25 Σεπ 2025, 15:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από ALLAGH »

Η ομάδα θέλει
1. Βασικό αριστερό μπακ.
2. Δύο σεντερ μπακ (εκτός του ισπανού που έρχεται)
3. Βασικό χαφ αντι μειτέ
4. Δεύτερο χαφ
5. Βασικό αριστερό εξτρέμ
6. Βασικό φορ.

Εντάξει.
Το χρήμα ρέει.
Φαίνεται.
Σιγά, σαν το αλαφούζο είμαστε που δεν έχει σάλιο ...
Kenny4
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Κυρ 10 Μάιος 2026, 21:09

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Kenny4 »

sotos26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 16:52 Δεν κάνεις κάθε χρονιά πρωταθλητισμό, έχεις χρονιές ανασυγκρότησης: Τα έλεγε και ο για πολλούς αγαπημένος Ραζβαν. Δεν έχει χτίσει ο ΠΑΟΚ τέτοιο μέγεθος ακόμα αλλά έχει κάνει πολλά βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση και αν μου το θέτεις προσωπικά ναι το πιστεύω: προτιμώ να χτίσω την καλύτερη ομάδα που μπορώ χωρίς να σκέφτομαι την Ευρώπη και επουδενί να μη κοτσάρω παίχτες με το ζόρι στον προπονητή.
Μεγαλύτερη αρλούμπα δεν έχω ακούσει στη ζωή μου. Υιοθετούμε και αναπαράγουμε τις ασυναρτησίες ενός επαγγελματία που προσπάθησε να αιτιολογήσει την πενταετή του ανυπαρξία.

Πρώτα απ’ όλα ο κυρίως υπεύθυνος για να χτιστεί μια νοοτροπία νικητή εντός τεσσάρων γραμμών είναι ο προπονητής. Πάνω σε αυτό ο Λουτσέσκου όχι μόνο δεν απολογήθηκε γιατί απέτυχε να το περάσει στην ομάδα αλλά έδειξε δαχτυλάκια δεξιά και αριστερά.

Και σε ποιους ακριβώς; Στον ιδιοκτήτη που έχει το μπάτζετ στα ουράνια; Στον κόσμο που τον έχει στηρίξει τόσο όσο κανέναν άλλον; Σε ποιον;

Ακόμη και στους τραυματισμούς όπου έσπασε το ένα ρεκόρ μετά το άλλο έδειξε τον Θεό παρόλο που το πρόγραμμα εκγύμνασης το έβγαζε αυτός με τους συνεργάτες του.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kenny4 την Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:24, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
These users thanked the author Kenny4 for the post (total 2):
Amsterdamer_87, Ambiorix
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18821
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από aivas19 »

Ανταποκριτή έχουμε στο αεροδρόμιο; Ηρθε ο Ελουστόντο μέσω Φρανκφούρτης;
Άβαταρ μέλους
Hayate
Δημοσιεύσεις: 3929
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Hayate »

Ηρθεεεεεεε
dalas10
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Παρ 06 Δεκ 2013, 22:09

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από dalas10 »

aivas19 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:22 Ανταποκριτή έχουμε στο αεροδρόμιο; Ηρθε ο Ελουστόντο μέσω Φρανκφούρτης;
Όχι ακόμα.οπου ναναι βγαινει.
These users thanked the author dalas10 for the post:
aivas19
renegade
Δημοσιεύσεις: 19496
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από renegade »

Δεν λέτε όμως ότι οι αθλητικός διευθυντής και τεχνικός διευθυντής το έριξαν στα μπανάκια και έστειλαν τον νιουφη στο αεροδρόμιο
Γιατί
Γιατί
dalas10
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Παρ 06 Δεκ 2013, 22:09

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από dalas10 »

σε 24-25 μερες παιζουμε επισημο αγωνα και η ομαδα στερειται πολλων βασικων παιχτων.
ο παναθηναικος στοχευει και παει και τους παιρνει.εγω απορω γιατι καθε φορα πρεπει να παμε τελη αυγουστου για να παρουμε πακτες?
και επισης πρεπει να ερθει ο προπονητης να κρινει το ροστερ?
ο βιερινια και οι λιποι που ξερουν ολους τους παικτες με τα καλα και τα στραβα δεν τους ξερουν ωστε να πουν πχ πωληση ντεσποντοφ και μαντυ και αλλοι?
ΚΩΣΤΑΣ2019
Δημοσιεύσεις: 3866
Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από ΚΩΣΤΑΣ2019 »

Για αυτό ο Παναθηναϊκός προοδεύει.
These users thanked the author ΚΩΣΤΑΣ2019 for the post (total 5):
Angelos-Giorgos, paok apo epilogi, margas, giaxxo, blackzi
Άβαταρ μέλους
SCIFO
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Πέμ 17 Ιούλ 2025, 18:28

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από SCIFO »

έλα ρε φιλε dalas αστα για πιο μετα αυτά
με το που ανοιξε το δευτερο των μεταγραφων στο μισάωρο εμφανιστηκε παίκτης
κερκίδα υποδοχής έχουμε κάνει εδω μεσα :opaokara:
These users thanked the author SCIFO for the post (total 3):
Newgen9, Mica, paok apo epilogi
dalas10
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Παρ 06 Δεκ 2013, 22:09

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από dalas10 »

SCIFO έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:33 έλα ρε φιλε dalas αστα για πιο μετα αυτά
με το που ανοιξε το δευτερο των μεταγραφων στο μισάωρο εμφανιστηκε παίκτης
κερκίδα υποδοχής έχουμε κάνει εδω μεσα :opaokara:
:D :D :D :D :D
These users thanked the author dalas10 for the post (total 2):
SCIFO, aivas19
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21315
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από navigator11 »

aivas19 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:22 Ανταποκριτή έχουμε στο αεροδρόμιο; Ηρθε ο Ελουστόντο μέσω Φρανκφούρτης;
Έμαθε ότι μπήκε ήδη κορδέλα στον Ντέλια και ψάχνει ωτοστόπ στην αουτομπανκ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author navigator11 for the post (total 3):
Ally Samagoal, aivas19, Gregk19262000
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”