Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
embuji
Δημοσιεύσεις: 4337
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από embuji »

Επειδη ειδα πολλα σχολια για "φλωρος". Φλωρος να παλευει με τα καλυτερα φορ του κοσμου για καμια 12 σεζον, δυσκολακι. Και επισης φλωρος και ΑΡΧΗΓΟΣ δε πανε μαζι.
These users thanked the author embuji for the post (total 7):
Eagle1980, margas, Mica, Amsterdamer_87, Newgen9, Woodman73, giaxxo
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6485
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από DamoN »

john4serres έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:52 Αν και γενικά τους πάω τους Βάσκους στο ποδόσφαιρο, ο συγκεκριμένος μου βγάζει vibes Inigo Lopez όσον αφορά το αγωνιστικό κομμάτι για την σεζόν που έρχεται
Εμένα πάλι ανχελ Κρεσπο
These users thanked the author DamoN for the post (total 5):
Eagle1980, ToMousiTouCrespo, margas, Mica, Newgen9
renegade
Δημοσιεύσεις: 19492
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από renegade »

Patron έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 18:07 Συμπαθεστατος κι ευγενική φυσιογνωμία. Επίσης ωραία ντυμένος διακριτική κομψότητα, όχι σαν κάτι καγκουρες με περιέργα τζηνς κλπ. Κ χωρίς τατού μπράβο.
Δεν το θέλουμε για την κόρη ή την αδερφή
Άβαταρ μέλους
Eagle1980
Δημοσιεύσεις: 5935
Εγγραφή: Δευ 25 Ιαν 2016, 05:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Eagle1980 »

Αρχισε ο χορος των μεταγραφών ετσι λοιπον απο σημερα και μετα της 30 που ληγουν κάποια συμβολαια θα αρχισουν να ερχοντε οι νέοι Αετοι της ΠΑΟΚαράς !!! Τα καλύτερα έρχοντε !!! Η ομαδα το μόνο που ζητάει απο εμας είναι στήριξη και αυτη θα φανεί στα δειαρκείας φέτο!!! :nairepaok:
These users thanked the author Eagle1980 for the post (total 4):
paok apo epilogi, ΚΩΣΤΑΣ2019, Unpsofable78, giaxxo
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2435
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Ότι καλύτερο έχει έρθει έρθει (θεωρητικά) στην άμυνα ποτέ.
Τα υπόλοιπα ματάκι χορταρακι.
Μακάρι να γίνει ο ηγέτης της άμυνας που ΠΕΡΙΜΕΝΩ από την εποχή Κοντρέρας.
Αυτός που θα καθαρίζει τα δύσκολα και θα κάνει και παιχνίδι
με σοβαρότητα, αυτοπεποίθηση και αρχοντιά,
χωρίς να πεθαίνουμε σε κάθε αντεπίθεση η σε κάθε ολιγωρία του κέντρου.
These users thanked the author ΑΜΠΑΛΑΕΑ for the post:
giaxxo
Άβαταρ μέλους
Hayate
Δημοσιεύσεις: 3929
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Hayate »

Εγώ τον βλέπω ως "τιμια" προσθήκη σε ένα rotation τεσσάρων center back.Ειναι δύσκολο να απογοητεύσει με τόσες εμπειρίες αλλά και ελέω Λισι.Ειναι δύσκολο και να βγάλει μάτια βέβαια θεωρώ αλλά οκ συνολικά φαίνεται καλή μεταγραφή στα χαρτια.
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από danirifle »

να έχει περάσει από τα σέντερ μπακ ο τσιρίλο, ο ινσαουράλδε, ο μπιζέρα, ο κόνδορας και τώρα να σου φέρνουν τον ελουνστόνδο με τη φράντζα

θα με κάνουν να πετάξω το διαρκείας που θα πάρω
Άβαταρ μέλους
Ettien26
Δημοσιεύσεις: 4611
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιαν 2020, 20:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Ettien26 »

Ήρθε ο Ισπανός. Άντε να έρθει κι ο βασικός με το καλό. Και άλλοι 4-5 και κλείσαμε. Δεν μας πιέζει ο χρόνος άλλωστε.
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19202
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από nunies4 »

Κρεσπιζει από φάτσα...
Μακάρι να πέσουν όλοι κουβα στις κρίσεις τους όπως με τον τεράστιο Άνχελ που έκλαιγαν νυχθημερόν επειδή έφαγε την θέση του παιδιού που έβγαζε τα φρύδια με τσιμπιδακι
These users thanked the author nunies4 for the post (total 6):
navigator11, Amsterdamer_87, Eagle1980, eorptol1, Newgen9, Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12009
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από eorptol1 »

Ερε τι ζήσαμε και με το ερχομό τής κρεσπουρας με τούς ειδικούς του ποδοσφαίρου τής Θεσσαλονίκης, καλώς τον παιχταρα
These users thanked the author eorptol1 for the post (total 4):
Newgen9, Azrael, Unpsofable78, giaxxo
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106635
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Θα παλέψει με Κοσιδη και Μπαταούλα για μια θέση στην άμυνα
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106635
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

eorptol1 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 19:12 Ερε τι ζήσαμε και με το ερχομό τής κρεσπουρας με τούς ειδικούς του ποδοσφαίρου τής Θεσσαλονίκης, καλώς τον παιχταρα
Οι περισσότεροι τον έβγαζαν άχρηστο, πριν παιξει φυσικα. Μετά έγινε λιρα εκατό.
These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post:
Newgen9
Miles
Δημοσιεύσεις: 9224
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Miles »

nunies4 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 19:03 Κρεσπιζει από φάτσα...
Μακάρι να πέσουν όλοι κουβα στις κρίσεις τους όπως με τον τεράστιο Άνχελ που έκλαιγαν νυχθημερόν επειδή έφαγε την θέση του παιδιού που έβγαζε τα φρύδια με τσιμπιδακι
Ακριβώς! Πιο "χαζόφατσα" από του Κρέσπο δεν υπήρχε. Τα φαινόμενα απατούν.
magdy
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 21:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από magdy »

Πριν από λίγο στο σούπερ μάρκετ ήταν μπροστά μου ο Αντρέ, ευγενέστατος άνθρωπος χαμογελαστός, και σκεφτόμουν τι μαλακιες του σουρνει ο κάθε ασχετος που δεν έχει πατήσει ούτε γκαζον, και πως θα ένιωθα εγώ αν ήμουν στη θέση του. Ο άλλος γράφει πήγε στα μπάνια γιατί έτσι τουρθε. Δεν ειναι στα μπάνια είναι απασχολημένος να κάνει ομάδα.
These users thanked the author magdy for the post (total 2):
makedonas1926, nunies4
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16716
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Equalizer »

Αυτά δεν μπορώ

Καλά ρε γιατί δε τον είπες:

Ρε ψεύτη Βιερίνια αφού παραιτήθηκες ήδη δυο φορές, γιατί δε το παραδέχεσαι;
These users thanked the author Equalizer for the post (total 5):
magdy, Azrael, Unpsofable78, danirifle, giaxxo
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”