Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Επειδη ειδα πολλα σχολια για "φλωρος". Φλωρος να παλευει με τα καλυτερα φορ του κοσμου για καμια 12 σεζον, δυσκολακι. Και επισης φλωρος και ΑΡΧΗΓΟΣ δε πανε μαζι.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Εμένα πάλι ανχελ Κρεσποjohn4serres έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:52 Αν και γενικά τους πάω τους Βάσκους στο ποδόσφαιρο, ο συγκεκριμένος μου βγάζει vibes Inigo Lopez όσον αφορά το αγωνιστικό κομμάτι για την σεζόν που έρχεται
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Δεν το θέλουμε για την κόρη ή την αδερφήPatron έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 18:07 Συμπαθεστατος κι ευγενική φυσιογνωμία. Επίσης ωραία ντυμένος διακριτική κομψότητα, όχι σαν κάτι καγκουρες με περιέργα τζηνς κλπ. Κ χωρίς τατού μπράβο.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Αρχισε ο χορος των μεταγραφών ετσι λοιπον απο σημερα και μετα της 30 που ληγουν κάποια συμβολαια θα αρχισουν να ερχοντε οι νέοι Αετοι της ΠΑΟΚαράς !!! Τα καλύτερα έρχοντε !!! Η ομαδα το μόνο που ζητάει απο εμας είναι στήριξη και αυτη θα φανεί στα δειαρκείας φέτο!!! 
- These users thanked the author Eagle1980 for the post (total 4):
- paok apo epilogi, ΚΩΣΤΑΣ2019, Unpsofable78, giaxxo
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ότι καλύτερο έχει έρθει έρθει (θεωρητικά) στην άμυνα ποτέ.
Τα υπόλοιπα ματάκι χορταρακι.
Μακάρι να γίνει ο ηγέτης της άμυνας που ΠΕΡΙΜΕΝΩ από την εποχή Κοντρέρας.
Αυτός που θα καθαρίζει τα δύσκολα και θα κάνει και παιχνίδι
με σοβαρότητα, αυτοπεποίθηση και αρχοντιά,
χωρίς να πεθαίνουμε σε κάθε αντεπίθεση η σε κάθε ολιγωρία του κέντρου.
Τα υπόλοιπα ματάκι χορταρακι.
Μακάρι να γίνει ο ηγέτης της άμυνας που ΠΕΡΙΜΕΝΩ από την εποχή Κοντρέρας.
Αυτός που θα καθαρίζει τα δύσκολα και θα κάνει και παιχνίδι
με σοβαρότητα, αυτοπεποίθηση και αρχοντιά,
χωρίς να πεθαίνουμε σε κάθε αντεπίθεση η σε κάθε ολιγωρία του κέντρου.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Εγώ τον βλέπω ως "τιμια" προσθήκη σε ένα rotation τεσσάρων center back.Ειναι δύσκολο να απογοητεύσει με τόσες εμπειρίες αλλά και ελέω Λισι.Ειναι δύσκολο και να βγάλει μάτια βέβαια θεωρώ αλλά οκ συνολικά φαίνεται καλή μεταγραφή στα χαρτια.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
να έχει περάσει από τα σέντερ μπακ ο τσιρίλο, ο ινσαουράλδε, ο μπιζέρα, ο κόνδορας και τώρα να σου φέρνουν τον ελουνστόνδο με τη φράντζα
θα με κάνουν να πετάξω το διαρκείας που θα πάρω
θα με κάνουν να πετάξω το διαρκείας που θα πάρω
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ήρθε ο Ισπανός. Άντε να έρθει κι ο βασικός με το καλό. Και άλλοι 4-5 και κλείσαμε. Δεν μας πιέζει ο χρόνος άλλωστε.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Κρεσπιζει από φάτσα...
Μακάρι να πέσουν όλοι κουβα στις κρίσεις τους όπως με τον τεράστιο Άνχελ που έκλαιγαν νυχθημερόν επειδή έφαγε την θέση του παιδιού που έβγαζε τα φρύδια με τσιμπιδακι
Μακάρι να πέσουν όλοι κουβα στις κρίσεις τους όπως με τον τεράστιο Άνχελ που έκλαιγαν νυχθημερόν επειδή έφαγε την θέση του παιδιού που έβγαζε τα φρύδια με τσιμπιδακι
- These users thanked the author nunies4 for the post (total 6):
- navigator11, Amsterdamer_87, Eagle1980, eorptol1, Newgen9, Unpsofable78
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ερε τι ζήσαμε και με το ερχομό τής κρεσπουρας με τούς ειδικούς του ποδοσφαίρου τής Θεσσαλονίκης, καλώς τον παιχταρα
- These users thanked the author eorptol1 for the post (total 4):
- Newgen9, Azrael, Unpsofable78, giaxxo
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106635
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106635
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Οι περισσότεροι τον έβγαζαν άχρηστο, πριν παιξει φυσικα. Μετά έγινε λιρα εκατό.eorptol1 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 19:12 Ερε τι ζήσαμε και με το ερχομό τής κρεσπουρας με τούς ειδικούς του ποδοσφαίρου τής Θεσσαλονίκης, καλώς τον παιχταρα
- These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post:
- Newgen9
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ακριβώς! Πιο "χαζόφατσα" από του Κρέσπο δεν υπήρχε. Τα φαινόμενα απατούν.nunies4 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 19:03 Κρεσπιζει από φάτσα...
Μακάρι να πέσουν όλοι κουβα στις κρίσεις τους όπως με τον τεράστιο Άνχελ που έκλαιγαν νυχθημερόν επειδή έφαγε την θέση του παιδιού που έβγαζε τα φρύδια με τσιμπιδακι
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Πριν από λίγο στο σούπερ μάρκετ ήταν μπροστά μου ο Αντρέ, ευγενέστατος άνθρωπος χαμογελαστός, και σκεφτόμουν τι μαλακιες του σουρνει ο κάθε ασχετος που δεν έχει πατήσει ούτε γκαζον, και πως θα ένιωθα εγώ αν ήμουν στη θέση του. Ο άλλος γράφει πήγε στα μπάνια γιατί έτσι τουρθε. Δεν ειναι στα μπάνια είναι απασχολημένος να κάνει ομάδα.
- These users thanked the author magdy for the post (total 2):
- makedonas1926, nunies4
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Αυτά δεν μπορώ
Καλά ρε γιατί δε τον είπες:
Ρε ψεύτη Βιερίνια αφού παραιτήθηκες ήδη δυο φορές, γιατί δε το παραδέχεσαι;
Καλά ρε γιατί δε τον είπες:
Ρε ψεύτη Βιερίνια αφού παραιτήθηκες ήδη δυο φορές, γιατί δε το παραδέχεσαι;