Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Αυτά δεν μπορώ
Καλά ρε γιατί δε τον είπες:
Ρε ψεύτη Βιερίνια αφού παραιτήθηκες ήδη δυο φορές, γιατί δε το παραδέχεσαι;
Καλά ρε γιατί δε τον είπες:
Ρε ψεύτη Βιερίνια αφού παραιτήθηκες ήδη δυο φορές, γιατί δε το παραδέχεσαι;
- These users thanked the author Equalizer for the post (total 8):
- magdy, Azrael, Unpsofable78, danirifle, giaxxo, blackzi, eorptol1, Ally Samagoal
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Αν ο άνθρωπος έχει κακία μέσα του, αυτήν θα βγάλει σε κάθε έκφρασή του.
- These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post (total 4):
- Newgen9, Woodman73, geobila, eorptol1
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ο Κρεσπο 1.85 ήταν βέβαια και είχε τον βουκεφαλα για το ψηλό παιχνίδι. Τώρα κοντά στο 178-1.80 και αν δεν μιλάμε για 3αδα, σίγουρα θες κάποιον πιο ψηλό/αλτηκό από Μιχαϊλίδη για τα παιχνίδια που έχεις 1.84+ αντίπαλο φορ ή για να μην έχεις καμία νίλα από στημένα.
Μπαταούλας, Απετενοκ έχουν καλό ύψος για στόπερ 1.92+ αλλά είναι αρκετά άπειροι και ερωτηματικό πως θα ανταποκριθούν σε επίπεδο Λίγδας. Ο Κώττας επίσης ψηλός για σίγουρα πιο έμπειρος αλλά αρκετά Άργος.
Μπαταούλας, Απετενοκ έχουν καλό ύψος για στόπερ 1.92+ αλλά είναι αρκετά άπειροι και ερωτηματικό πως θα ανταποκριθούν σε επίπεδο Λίγδας. Ο Κώττας επίσης ψηλός για σίγουρα πιο έμπειρος αλλά αρκετά Άργος.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Επρεπε να του πω, δεν ντρέπεσαι που δεν έχετε φέρει 10 ποδοσφαιριστές και τόλμησες να βγεις για σούπερ μάρκετ ?Equalizer έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 19:22 Αυτά δεν μπορώ
Καλά ρε γιατί δε τον είπες:
Ρε ψεύτη Βιερίνια αφού παραιτήθηκες ήδη δυο φορές, γιατί δε το παραδέχεσαι;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Θυμάμαι ακόμη τα σχόλια του Κολκα και εκνευρίζομαι.eorptol1 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 19:12 Ερε τι ζήσαμε και με το ερχομό τής κρεσπουρας με τούς ειδικούς του ποδοσφαίρου τής Θεσσαλονίκης, καλώς τον παιχταρα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
αρχικά γιατί είσαι χοντρός? αυτό το παράδειγμα δίνεις?magdy έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 19:31Επρεπε να του πω, δεν ντρέπεσαι που δεν έχετε φέρει 10 ποδοσφαιριστές και τόλμησες να βγεις για σούπερ μάρκετ ?Equalizer έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 19:22 Αυτά δεν μπορώ
Καλά ρε γιατί δε τον είπες:
Ρε ψεύτη Βιερίνια αφού παραιτήθηκες ήδη δυο φορές, γιατί δε το παραδέχεσαι;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Κρέσπο 1,83, όσο και ο Κοσίδης.
Κωττάς και Μπαταούλας 1,90
Ο Πάβελ είναι 1,93.
Ο αριστεροπόδαρος Αβράμπος 1,87
Κωττάς και Μπαταούλας 1,90
Ο Πάβελ είναι 1,93.
Ο αριστεροπόδαρος Αβράμπος 1,87
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Την καλύτερη σωματοδομή και συναρμογή την έχει ο αβραμπος .. τώρα από μπάλα δεν ξέρω
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Έχει και καλή μακρινή πάσα ο Αβράμπος, σαν τον Μιχα.
- These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post:
- Hayate
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Αρα εχουμε 2 στοπερ που ξερουν μπαλα πλεον. Το επομενο στοπερ πρεπει να ειναι τσιμεντο.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
το επομενο στοπερ ειναι ο χατζηδιακος με πολλες παραστασεις απο ιταλια, τσαμπιονς λιγκ και αλλες διοργανωσεις, νομιζω χατζηδιακος και ισπανος θα ειναι οι αλλαγες και Μιχαηλιδης με στοπερ ηγετη θα ειναι οι βασικοι, αν ειναι ετσι μια αναβαθμιση την λες, δεν την λες?
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ο οποίος Κόλκας όσο περνάνε τα χρόνια αντί να ωριμάζει γίνεται πιο κουραμπιές.
Μου πετάχτηκε πάλι ένα βιντεάκι του που απαιιωνε και κορόιδευε για άλλη μια φορά ποδοσφαιριστή της ομάδας,αυτή τη φορά τον Καμαρά.
Απορώ εκεί στην παε, τόσο δύσκολο τους είναι να του τραβήξουνε λίγο το αυτάκι?
Υγ υπάρχει μία πεποίθηση από μία μερίδα οπαδών και αρδ της ομάδας ότι θα έρθει παίκτης ο οποίος θα είναι μπροστά από τον Βάσκο.
Μάγκες ο Ισπανός θα είναι το βασικό δεξί στόπερ. Να τα πούμε τώρα για να μην υπάρχουν και παρανοήσεις αλλά και απαιτήσεις μελλοντικά
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Δεν καταλαβες...προχθες ανεβασαν αρθρο στο 24 που εκαναν καταγραφη του ροστερ και τις πιθανες αναγκες της ομαδας.
Οταν εφτασαν στον Καμαρα εγραψαν επι λεξη "ο οποιος δειχνει ανημπορος να βοηθησει". Μου ανεβηκε το αιμα στο κεφαλι και ας μην με λες και μεγα φαν του Μαντι. Ακου κριση δημοσιογραφου ΠΑΟΚ για παικτη της ομαδας σε ενα αρθρο καταγραφης του ροστερ
Εμετος..
Οταν εφτασαν στον Καμαρα εγραψαν επι λεξη "ο οποιος δειχνει ανημπορος να βοηθησει". Μου ανεβηκε το αιμα στο κεφαλι και ας μην με λες και μεγα φαν του Μαντι. Ακου κριση δημοσιογραφου ΠΑΟΚ για παικτη της ομαδας σε ενα αρθρο καταγραφης του ροστερ
Εμετος..