Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16718
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Equalizer »

Αυτά δεν μπορώ

Καλά ρε γιατί δε τον είπες:

Ρε ψεύτη Βιερίνια αφού παραιτήθηκες ήδη δυο φορές, γιατί δε το παραδέχεσαι;
These users thanked the author Equalizer for the post (total 8):
magdy, Azrael, Unpsofable78, danirifle, giaxxo, blackzi, eorptol1, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αν ο άνθρωπος έχει κακία μέσα του, αυτήν θα βγάλει σε κάθε έκφρασή του.
These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post (total 4):
Newgen9, Woodman73, geobila, eorptol1
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10024
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Мир »

Ο Κρεσπο 1.85 ήταν βέβαια και είχε τον βουκεφαλα για το ψηλό παιχνίδι. Τώρα κοντά στο 178-1.80 και αν δεν μιλάμε για 3αδα, σίγουρα θες κάποιον πιο ψηλό/αλτηκό από Μιχαϊλίδη για τα παιχνίδια που έχεις 1.84+ αντίπαλο φορ ή για να μην έχεις καμία νίλα από στημένα.

Μπαταούλας, Απετενοκ έχουν καλό ύψος για στόπερ 1.92+ αλλά είναι αρκετά άπειροι και ερωτηματικό πως θα ανταποκριθούν σε επίπεδο Λίγδας. Ο Κώττας επίσης ψηλός για σίγουρα πιο έμπειρος αλλά αρκετά Άργος.
These users thanked the author Мир for the post:
Maxpaok
magdy
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 21:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από magdy »

Equalizer έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 19:22 Αυτά δεν μπορώ

Καλά ρε γιατί δε τον είπες:

Ρε ψεύτη Βιερίνια αφού παραιτήθηκες ήδη δυο φορές, γιατί δε το παραδέχεσαι;
Επρεπε να του πω, δεν ντρέπεσαι που δεν έχετε φέρει 10 ποδοσφαιριστές και τόλμησες να βγεις για σούπερ μάρκετ ?
These users thanked the author magdy for the post:
danirifle
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2067
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από PablitoV2 »

eorptol1 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 19:12 Ερε τι ζήσαμε και με το ερχομό τής κρεσπουρας με τούς ειδικούς του ποδοσφαίρου τής Θεσσαλονίκης, καλώς τον παιχταρα
Θυμάμαι ακόμη τα σχόλια του Κολκα και εκνευρίζομαι.
These users thanked the author PablitoV2 for the post:
eorptol1
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από danirifle »

magdy έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 19:31
Equalizer έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 19:22 Αυτά δεν μπορώ

Καλά ρε γιατί δε τον είπες:

Ρε ψεύτη Βιερίνια αφού παραιτήθηκες ήδη δυο φορές, γιατί δε το παραδέχεσαι;
Επρεπε να του πω, δεν ντρέπεσαι που δεν έχετε φέρει 10 ποδοσφαιριστές και τόλμησες να βγεις για σούπερ μάρκετ ?
αρχικά γιατί είσαι χοντρός? αυτό το παράδειγμα δίνεις?
These users thanked the author danirifle for the post:
Equalizer
Άβαταρ μέλους
nkoss
Δημοσιεύσεις: 934
Εγγραφή: Σάβ 16 Ιαν 2016, 21:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από nkoss »

Εμένα μου άρεσε η φάτσα του. Ευγενική φυσιογνωμία. Θα τους γ@μήσει ευγενικά όλους.
These users thanked the author nkoss for the post (total 2):
danirifle, rockcity4
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Κρέσπο 1,83, όσο και ο Κοσίδης.
Κωττάς και Μπαταούλας 1,90
Ο Πάβελ είναι 1,93.
Ο αριστεροπόδαρος Αβράμπος 1,87
Demir
Δημοσιεύσεις: 9061
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Demir »

Την καλύτερη σωματοδομή και συναρμογή την έχει ο αβραμπος .. τώρα από μπάλα δεν ξέρω
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Έχει και καλή μακρινή πάσα ο Αβράμπος, σαν τον Μιχα.
These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post:
Hayate
embuji
Δημοσιεύσεις: 4337
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από embuji »

Αρα εχουμε 2 στοπερ που ξερουν μπαλα πλεον. Το επομενο στοπερ πρεπει να ειναι τσιμεντο.
xpek20
Δημοσιεύσεις: 460
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2025, 00:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από xpek20 »

Τσιμέντο ή τσεκούρι;
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5723
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Athens »

το επομενο στοπερ ειναι ο χατζηδιακος με πολλες παραστασεις απο ιταλια, τσαμπιονς λιγκ και αλλες διοργανωσεις, νομιζω χατζηδιακος και ισπανος θα ειναι οι αλλαγες και Μιχαηλιδης με στοπερ ηγετη θα ειναι οι βασικοι, αν ειναι ετσι μια αναβαθμιση την λες, δεν την λες?
These users thanked the author Athens for the post (total 3):
vasgias, blackzi, Hayate
renegade
Δημοσιεύσεις: 19496
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από renegade »

PablitoV2 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 19:39
eorptol1 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 19:12 Ερε τι ζήσαμε και με το ερχομό τής κρεσπουρας με τούς ειδικούς του ποδοσφαίρου τής Θεσσαλονίκης, καλώς τον παιχταρα
Θυμάμαι ακόμη τα σχόλια του Κολκα και εκνευρίζομαι.
Ο οποίος Κόλκας όσο περνάνε τα χρόνια αντί να ωριμάζει γίνεται πιο κουραμπιές.
Μου πετάχτηκε πάλι ένα βιντεάκι του που απαιιωνε και κορόιδευε για άλλη μια φορά ποδοσφαιριστή της ομάδας,αυτή τη φορά τον Καμαρά.
Απορώ εκεί στην παε, τόσο δύσκολο τους είναι να του τραβήξουνε λίγο το αυτάκι?

Υγ υπάρχει μία πεποίθηση από μία μερίδα οπαδών και αρδ της ομάδας ότι θα έρθει παίκτης ο οποίος θα είναι μπροστά από τον Βάσκο.
Μάγκες ο Ισπανός θα είναι το βασικό δεξί στόπερ. Να τα πούμε τώρα για να μην υπάρχουν και παρανοήσεις αλλά και απαιτήσεις μελλοντικά
These users thanked the author renegade for the post (total 2):
paokspren, eorptol1
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19202
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από nunies4 »

Δεν καταλαβες...προχθες ανεβασαν αρθρο στο 24 που εκαναν καταγραφη του ροστερ και τις πιθανες αναγκες της ομαδας.
Οταν εφτασαν στον Καμαρα εγραψαν επι λεξη "ο οποιος δειχνει ανημπορος να βοηθησει". Μου ανεβηκε το αιμα στο κεφαλι και ας μην με λες και μεγα φαν του Μαντι. Ακου κριση δημοσιογραφου ΠΑΟΚ για παικτη της ομαδας σε ενα αρθρο καταγραφης του ροστερ
Εμετος..
These users thanked the author nunies4 for the post:
eorptol1
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”