Δεν υπάρχουν retail στο PC ούτως ή άλλως πλέον. Το θέμα είναι οι κονσόλες, σε 2 Ultra-HD Bluray δίσκους χωράει άνετα (200gb).Maklaz έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:00 Το 5 που είχα πάρει retail, είχε 7 dvd .
Το 6 θα χρειαζόταν 17
Καταλαβαίνω την ξενέρα σας αλλά εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου αυτό.
Αυτά που με ενοχλούν είναι τα microtransaction, το pay to win μοντέλο, day one σπασμένο, dlcs σε τιμές ολοκλήρου κ.α.
PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
- katafraktos
- Δημοσιεύσεις: 858
- Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
- Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
- These users thanked the author katafraktos for the post (total 2):
- vasgias, Maklaz
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Και το dlc είναι συνήθως κομμένο content από το main game που έχεις πληρώσει για full χωρίς καμία ποιοτική διαφορά...
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Προτιμώ δίσκο μόνο και μόνο γιατί έχω την ελευθερία να κάνω ό,τι θέλω μαζί του. W8 να το εξηγήσω γιατί ακούγεται bannable
, μπορώ και να το δανείσω σε φιλο, αλλα και να το πουλήσω. Επίσης το έχω για πάντα γιατί το έχω μπροστά μου, το digital ανά πάσα στιγμή το χάνεις. Ξέρω κλισέ αλλά το έπαθα καποτε στο xbox που απλά μια μέρα ξύπνησα χωρίς το ac origins και απο τοτε ειμαι μισητός αντίπαλος του digital, μονο στο Steam ψηφιακά και αυτό γιατί δεν υπάρχει άλλη λύση, και μόνο σε εκπτώσεις, ποτέ full price. Τώρα αυτο που γράφεις για DLC σπασμένα day ones και microtransactions, δυστυχώς είναι η νόρμα πλέον.
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Το physical εκτός από ιδιοκτησία που δεν την έχεις στο digital, σου προσφέρει καί συλλεκτικότητα.
Το να έχεις ένα κουτί άδειο με download code, για το ράφι , προσφέρει μόνο μια ψευδαίσθηση ότι έχω το παιχνίδι στη συλλογή μου.
Για μένα καλύτερα θα είναι να συνεχίσουν οι εταιρείες να βγάζουν δισκάκια/cartridges κι ας προσφέρουν αυτή την επιλογή με κάποιο λογικό καπέλο, είμαι σίγουρος ότι υπάρχει πολύς κόσμος διατεθειμένος να το πληρώσει.
Το να έχεις ένα κουτί άδειο με download code, για το ράφι , προσφέρει μόνο μια ψευδαίσθηση ότι έχω το παιχνίδι στη συλλογή μου.
Για μένα καλύτερα θα είναι να συνεχίσουν οι εταιρείες να βγάζουν δισκάκια/cartridges κι ας προσφέρουν αυτή την επιλογή με κάποιο λογικό καπέλο, είμαι σίγουρος ότι υπάρχει πολύς κόσμος διατεθειμένος να το πληρώσει.
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Εγώ την έκανα την προπαραγγελία μου. Κυρίως γιατί θέλω το κουτί και φοβάμαι μην το λούσουνε με τα αντίτυπα και μία στο τόσο γίνει είδος υπό εξαφάνιση μετά και έχουμε φαινόμενα Sekiro. Μπορεί να έκανα και μ*λακία. Δόσεις το έβαλα, δεν έχω ξαναδώσει ποτέ τόσα φράγκα για παιχνίδι. Ειδικά code-in-box παιχνίδι....
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Το τελευταίο pre order που είχα κάνει ήταν το dark souls 3.
Έπαιξα 40 λεπτά αν θυμάμαι καλά και το παράτησα.
Με συνεπήρε το hype, όχι ότι είναι άσχημο παιχνίδι, απλά δεν είναι του γούστου μου αυτό το hit and wait.
Έπαιξα 40 λεπτά αν θυμάμαι καλά και το παράτησα.
Με συνεπήρε το hype, όχι ότι είναι άσχημο παιχνίδι, απλά δεν είναι του γούστου μου αυτό το hit and wait.
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Διάβασα εν τέλει πως στην αρχή μόνο θα είναι χωρίς cd για να μην έχουν θέμα με το pre release; Δεν καταλαβα γιατί, μην ληστεψουν κανα αμερικανικό public; Ειδα χθες ενα βιντεακι περί gta 6 που έδειχνε πόσα πράγματα έχουν βάλει πίσω από την ultimate, ελπίζω να μη το λούσουν τραγικά σε αυτό το κομμάτι.. Ήδη στο online του 5 μου την έδινε που έβλεπα το gta+ πως το είχαν.
Μαλακία δεν έκανες γιατί το παιχνίδι έχει μπροστά του οπως το 5 ίσα με 10 χρόνια, αν δεν το παιρνες σήμερα θα το παιρνες μετά
Επί τη ευκαιρία, είμαι σε δίλημμα, να πάρω The Last Guardian ή Shadow Of The Colossus; Πριν μου πείτε και τα 2, εννοώ ΠΡΩΤΟ
Vasgias νομίζω είχες αναφέρει πως το έχεις παίξει το 1ο
Μαλακία δεν έκανες γιατί το παιχνίδι έχει μπροστά του οπως το 5 ίσα με 10 χρόνια, αν δεν το παιρνες σήμερα θα το παιρνες μετά
Επί τη ευκαιρία, είμαι σε δίλημμα, να πάρω The Last Guardian ή Shadow Of The Colossus; Πριν μου πείτε και τα 2, εννοώ ΠΡΩΤΟ
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Είναι σίγουρα το λιγότερο αγαπημένο μου της σειράς το DS3. Είμαι Soulάς φανατικός!Maklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:40 Το τελευταίο pre order που είχα κάνει ήταν το dark souls 3.
Έπαιξα 40 λεπτά αν θυμάμαι καλά και το παράτησα.
Με συνεπήρε το hype, όχι ότι είναι άσχημο παιχνίδι, απλά δεν είναι του γούστου μου αυτό το hit and wait.
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Της ίδιας φιλοσοφίας αν θα μπορούσα να το πω έτσι, το μόνο που έπαιξα, τερμάτισα και ευχαριστήθηκα ήταν το Witcher 3.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Maklaz την Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Πριν κανα μήνα έπαιξα το Shadow. Ωραίο, τίμιο 10ωράκι νομίζω. Έχει κλασσικά vibes Ueda, αχανή τοπία, τεράστια κλίμακα σε όλα και εσύ ένα μικρό μπαρμπαδέλι που προσπαθείς να βγάλεις άκρη.st4this έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:40 Διάβασα εν τέλει πως στην αρχή μόνο θα είναι χωρίς cd για να μην έχουν θέμα με το pre release; Δεν καταλαβα γιατί, μην ληστεψουν κανα αμερικανικό public; Ειδα χθες ενα βιντεακι περί gta 6 που έδειχνε πόσα πράγματα έχουν βάλει πίσω από την ultimate, ελπίζω να μη το λούσουν τραγικά σε αυτό το κομμάτι.. Ήδη στο online του 5 μου την έδινε που έβλεπα το gta+ πως το είχαν.
Μαλακία δεν έκανες γιατί το παιχνίδι έχει μπροστά του οπως το 5 ίσα με 10 χρόνια, αν δεν το παιρνες σήμερα θα το παιρνες μετά
Επί τη ευκαιρία, είμαι σε δίλημμα, να πάρω The Last Guardian ή Shadow Of The Colossus; Πριν μου πείτε και τα 2, εννοώ ΠΡΩΤΟVasgias νομίζω είχες αναφέρει πως το έχεις παίξει το 1ο
Τώρα σχετικά με το guardian, είχα πάθει κοκομπλόκο με το guardian... Ίσως "έφταιγε" ότι ήταν το πρώτο μου παιχνίδι στο PS4 που ήταν και η κονσόλα που με έκανε να ξαναγυρίσω στο console gaming. Αλλά αυτό το παιχνίδι με στιγμάτισε όσο κανένα άλλο νομίζω. Είχαν να νιώσω έτσι από το San Andreas. Και μετά ξαναένιωσα το ίδιο με το Dark Souls Remastered στο PS4.
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Κατάλαβα και τα 2 οπότε, οποίο βρω πιο φθηνό τώρα και το 2ο στο μέλλον

Το λιγότερο αγαπημένο σας το ds3 ρε σεις; Είστε σκληροί... Δηλαδή προτιμησατε το 2; Για μενα η σειρά είναι 3 1 2, βέβαια έπαιξα το 3 πρώτα και το έλιωσα οπότε ίσως να είμαι biased.
Το λιγότερο αγαπημένο σας το ds3 ρε σεις; Είστε σκληροί... Δηλαδή προτιμησατε το 2; Για μενα η σειρά είναι 3 1 2, βέβαια έπαιξα το 3 πρώτα και το έλιωσα οπότε ίσως να είμαι biased.
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Καλά, από τη στιγμή που μιλάμε για κάτι τόσο υποκειμενικό, και ειδικά όταν μιλάμε για τοπ παιχνίδια, δεν έχει σημασία η σειρά. Εννοείται αν έπαιξες πρώτο το 3 αυτό σε έβαλε στο genre και αυτό αγάπησες. Εγώ έπαιξα 1 - 3 - 2 και απλά το 3 μου φάνηκε σαν ένα πιο Polished DS1. Το 2 μου έδωσε εντελώς άλλη εμπειρία αλλά το αγάπησα. Σε κάθε περίπτωση όλα παιχνιδάρες.st4this έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:56 Κατάλαβα και τα 2 οπότε, οποίο βρω πιο φθηνό τώρα και το 2ο στο μέλλον![]()
Το λιγότερο αγαπημένο σας το ds3 ρε σεις; Είστε σκληροί... Δηλαδή προτιμησατε το 2; Για μενα η σειρά είναι 3 1 2, βέβαια έπαιξα το 3 πρώτα και το έλιωσα οπότε ίσως να είμαι biased.
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Bloodborne και μετά η σειρά που λεςst4this έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:56 Κατάλαβα και τα 2 οπότε, οποίο βρω πιο φθηνό τώρα και το 2ο στο μέλλον![]()
Το λιγότερο αγαπημένο σας το ds3 ρε σεις; Είστε σκληροί... Δηλαδή προτιμησατε το 2; Για μενα η σειρά είναι 3 1 2, βέβαια έπαιξα το 3 πρώτα και το έλιωσα οπότε ίσως να είμαι biased.
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Θελω παρα πολυ να το παιξω αλλα τα 30 FPS με ξενερωνουν...