PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Ταινίες, Μουσική, Games και ότι αλλό σχετικό...
Άβαταρ μέλους
katafraktos
Δημοσιεύσεις: 854
Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις

Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Δημοσίευση από katafraktos »

st4this έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 18:28 Τα pre-order του GTA VI ανοιγουν 25 Ιουνιου, ανακοινωσε η Rockstar. Δωστε μας ρε ενα νεο trailer γαμω το στανιο σας για εταιρια, εχουμε αρρωστησει τοσα χρονια. Ισως το μονο παιχνιδι που θα με κανει να αγορασω playstation 5 (με αφορμη και το backwards compatibility με τα παιχνιδια του 4)

Σε αλλα νεα συνεχιζω το καψιμο με τα αποκλειστικα της Sony, TLOU1 το τερματισα και μπορω να πω πως ειναι αν οχι το καλυτερο παιχνιδι που επαιξα ποτε, απο τα καλυτερα. Παιζω και το 2ο αλλα πιο αραια, μην παθουμε και κανενα burnout :lol: . Παραλληλα παιζω και uncharted που το 1 το τερματισα και δεν θελω να το ξανα παιξω, απορω πως πετυχε σαν σειρα! Το 2 που ειμαι προς το τελος ειναι ΠΟΛΥ καλυτερο απτο προκατοχο του
Το uncharted 4 ειναι πολυ καλο, μην το skipαρεις
These users thanked the author katafraktos for the post:
st4this
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33919
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Δημοσίευση από john4serres »

Θέλω γνώμες για κάψιμο επόμενου μήνα.

Kcd2
CO E33
Alan wake II
Άβαταρ μέλους
paokkerkir
Δημοσιεύσεις: 940
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Δημοσίευση από paokkerkir »

KCD2 με διαφορά. Καλά παιχνίδια όλα βέβαια.
These users thanked the author paokkerkir for the post:
vasgias
Άβαταρ μέλους
katafraktos
Δημοσιεύσεις: 854
Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις

Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Δημοσίευση από katafraktos »

KCD2 σιγουρα
-billios-
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Τρί 15 Αύγ 2023, 19:51

Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Δημοσίευση από -billios- »

Final fantasy 10
Και περιμένω το Zelda Ocarina of time remake!
Τα Final fantasy, ειδικά τα 6,7,9,10 και όλα τα Zelda είναι για μένα οι δύο γίγαντες στο video gaming
Michalios92
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2026, 21:01

Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Δημοσίευση από Michalios92 »

john4serres έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 20:01 Θέλω γνώμες για κάψιμο επόμενου μήνα.

Kcd2
CO E33
Alan wake II
Ασυζητητί Clair Obscur
Δικαίως game of the year
Απίστευτο εικαστικό , μουσική , ερμηνείες και ένα combat που δίνει ξανά ζωή στα turn based rpgs
Άβαταρ μέλους
bicii82
Δημοσιεύσεις: 1846
Εγγραφή: Σάβ 25 Νοέμ 2017, 14:45

Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Δημοσίευση από bicii82 »

Μιας και φανατικός τον παλιών παιχνιδιών του wolfenstein τερμάτισα τώρα την τριλογία,εκπληκτικα παιχνίδια
These users thanked the author bicii82 for the post:
Kabamaru11
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6523
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

paokkerkir έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 20:27 KCD2 με διαφορά. Καλά παιχνίδια όλα βέβαια.
Δεν μου αρεσε καθολου,μα καθολου ομως.Επαιξα αρκετα αλλα γρηγορα το βαρεθηκα,οκ λαθος μου που πιστευα οτι θα ειναι στυλ Skyrim η εστω Gothic.Ενω ειναι simulator μεσαιωνικης εποχης.Ο χειρισμος με το αλογο ειναι τρισαπαισιος (παιζω με πισι και πληκτρολογιο mouse).

Aυτη την στιγμη,σχεδον τελειωσα το Mafia Old country,το Forza Horizon 6 και λεω συντομα να ξεκινησω η το 007 η το remastered του Gothic 1 (το μονο που δεν εχω παιξει απο την σειρα).
Άβαταρ μέλους
st4this
Δημοσιεύσεις: 4821
Εγγραφή: Τετ 08 Μάιος 2024, 19:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Δημοσίευση από st4this »

katafraktos έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 19:25
st4this έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 18:28 Τα pre-order του GTA VI ανοιγουν 25 Ιουνιου, ανακοινωσε η Rockstar. Δωστε μας ρε ενα νεο trailer γαμω το στανιο σας για εταιρια, εχουμε αρρωστησει τοσα χρονια. Ισως το μονο παιχνιδι που θα με κανει να αγορασω playstation 5 (με αφορμη και το backwards compatibility με τα παιχνιδια του 4)

Σε αλλα νεα συνεχιζω το καψιμο με τα αποκλειστικα της Sony, TLOU1 το τερματισα και μπορω να πω πως ειναι αν οχι το καλυτερο παιχνιδι που επαιξα ποτε, απο τα καλυτερα. Παιζω και το 2ο αλλα πιο αραια, μην παθουμε και κανενα burnout :lol: . Παραλληλα παιζω και uncharted που το 1 το τερματισα και δεν θελω να το ξανα παιξω, απορω πως πετυχε σαν σειρα! Το 2 που ειμαι προς το τελος ειναι ΠΟΛΥ καλυτερο απτο προκατοχο του
Το uncharted 4 ειναι πολυ καλο, μην το skipαρεις
Μολις τελειωσα το 2, οποτε μπορεσω θα ξεκινησω το 3, η αληθεια ειναι πως ολο αυτο γινεται γιατι δεν ηθελα να παω κατευθειαν στο 4ο :lol: . Μπηκα που μπηκα στη γενια στα τελευταια της, ας παιξω τουλαχιστον τα διαμαντακια.
These users thanked the author st4this for the post (total 2):
katafraktos, vasgias
Άβαταρ μέλους
st4this
Δημοσιεύσεις: 4821
Εγγραφή: Τετ 08 Μάιος 2024, 19:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Δημοσίευση από st4this »

Χωρίς δισκάκι θα κυκλοφορήσει η retail έκδοση του GTA 6... εLεος ρε R*, ξενέρα
These users thanked the author st4this for the post:
vasgias
Άβαταρ μέλους
katafraktos
Δημοσιεύσεις: 854
Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις

Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Δημοσίευση από katafraktos »

st4this έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 15:28 Χωρίς δισκάκι θα κυκλοφορήσει η retail έκδοση του GTA 6... εLεος ρε R*, ξενέρα
Άμα κάνει την αρχή το GTA6 βλέπω να ακολουθούν όλοι μετά
These users thanked the author katafraktos for the post:
st4this
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6656
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Δημοσίευση από Azrael »

Μεγαλη κοροιδια αυτο το πραγμα!
Άβαταρ μέλους
vasgias
Δημοσιεύσεις: 1085
Εγγραφή: Τετ 31 Μάιος 2023, 16:44

Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Δημοσίευση από vasgias »

paokkerkir έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 20:27 KCD2 με διαφορά. Καλά παιχνίδια όλα βέβαια.
Έχω καμιά 200ώρες. Αξεπέραστο παιχνίδι (και το 1ο). Το σταμάτησα λίγο τώρα για ξέμεινα από αποστολές μετά τον τερματισμό και περιμένω καμία καλή έκπτωση για τα DLC.

Έβαλα Skyrim τώρα για καλοκαίρι. Δεν το είχα πιάσει ποτέ και βλέπω πολλά κοινά στοιχεία με το παραπάνω.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vasgias την Τετ 24 Ιουν 2026, 15:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
vasgias
Δημοσιεύσεις: 1085
Εγγραφή: Τετ 31 Μάιος 2023, 16:44

Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Δημοσίευση από vasgias »

katafraktos έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 15:49
st4this έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 15:28 Χωρίς δισκάκι θα κυκλοφορήσει η retail έκδοση του GTA 6... εLεος ρε R*, ξενέρα
Άμα κάνει την αρχή το GTA6 βλέπω να ακολουθούν όλοι μετά
Τίποτα ρε. Θα λέμε και ευχαριστώ που θα συνεχίσουν να βγάζουν retail από εδώ και πέρα.
These users thanked the author vasgias for the post:
katafraktos
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Δημοσίευση από Maklaz »

Το 5 που είχα πάρει retail, είχε 7 dvd .
Το 6 θα χρειαζόταν 17 :lol:

Καταλαβαίνω την ξενέρα σας αλλά εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου αυτό.

Αυτά που με ενοχλούν είναι τα microtransaction, το pay to win μοντέλο, day one σπασμένο, dlcs σε τιμές ολοκλήρου κ.α.
These users thanked the author Maklaz for the post:
vasgias
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ψυχαγωγία”