Το uncharted 4 ειναι πολυ καλο, μην το skipαρειςst4this έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 18:28 Τα pre-order του GTA VI ανοιγουν 25 Ιουνιου, ανακοινωσε η Rockstar. Δωστε μας ρε ενα νεο trailer γαμω το στανιο σας για εταιρια, εχουμε αρρωστησει τοσα χρονια. Ισως το μονο παιχνιδι που θα με κανει να αγορασω playstation 5 (με αφορμη και το backwards compatibility με τα παιχνιδια του 4)
Σε αλλα νεα συνεχιζω το καψιμο με τα αποκλειστικα της Sony, TLOU1 το τερματισα και μπορω να πω πως ειναι αν οχι το καλυτερο παιχνιδι που επαιξα ποτε, απο τα καλυτερα. Παιζω και το 2ο αλλα πιο αραια, μην παθουμε και κανενα burnout. Παραλληλα παιζω και uncharted που το 1 το τερματισα και δεν θελω να το ξανα παιξω, απορω πως πετυχε σαν σειρα! Το 2 που ειμαι προς το τελος ειναι ΠΟΛΥ καλυτερο απτο προκατοχο του
PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
- katafraktos
- Δημοσιεύσεις: 854
- Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
- Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
- These users thanked the author katafraktos for the post:
- st4this
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Θέλω γνώμες για κάψιμο επόμενου μήνα.
Kcd2
CO E33
Alan wake II
Kcd2
CO E33
Alan wake II
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
KCD2 με διαφορά. Καλά παιχνίδια όλα βέβαια.
- These users thanked the author paokkerkir for the post:
- vasgias
- katafraktos
- Δημοσιεύσεις: 854
- Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
- Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Final fantasy 10
Και περιμένω το Zelda Ocarina of time remake!
Τα Final fantasy, ειδικά τα 6,7,9,10 και όλα τα Zelda είναι για μένα οι δύο γίγαντες στο video gaming
Και περιμένω το Zelda Ocarina of time remake!
Τα Final fantasy, ειδικά τα 6,7,9,10 και όλα τα Zelda είναι για μένα οι δύο γίγαντες στο video gaming
-
Michalios92
- Δημοσιεύσεις: 125
- Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2026, 21:01
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Ασυζητητί Clair Obscurjohn4serres έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 20:01 Θέλω γνώμες για κάψιμο επόμενου μήνα.
Kcd2
CO E33
Alan wake II
Δικαίως game of the year
Απίστευτο εικαστικό , μουσική , ερμηνείες και ένα combat που δίνει ξανά ζωή στα turn based rpgs
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Μιας και φανατικός τον παλιών παιχνιδιών του wolfenstein τερμάτισα τώρα την τριλογία,εκπληκτικα παιχνίδια
- These users thanked the author bicii82 for the post:
- Kabamaru11
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6523
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Δεν μου αρεσε καθολου,μα καθολου ομως.Επαιξα αρκετα αλλα γρηγορα το βαρεθηκα,οκ λαθος μου που πιστευα οτι θα ειναι στυλ Skyrim η εστω Gothic.Ενω ειναι simulator μεσαιωνικης εποχης.Ο χειρισμος με το αλογο ειναι τρισαπαισιος (παιζω με πισι και πληκτρολογιο mouse).
Aυτη την στιγμη,σχεδον τελειωσα το Mafia Old country,το Forza Horizon 6 και λεω συντομα να ξεκινησω η το 007 η το remastered του Gothic 1 (το μονο που δεν εχω παιξει απο την σειρα).
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Μολις τελειωσα το 2, οποτε μπορεσω θα ξεκινησω το 3, η αληθεια ειναι πως ολο αυτο γινεται γιατι δεν ηθελα να παω κατευθειαν στο 4οkatafraktos έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 19:25Το uncharted 4 ειναι πολυ καλο, μην το skipαρειςst4this έγραψε: Πέμ 18 Ιουν 2026, 18:28 Τα pre-order του GTA VI ανοιγουν 25 Ιουνιου, ανακοινωσε η Rockstar. Δωστε μας ρε ενα νεο trailer γαμω το στανιο σας για εταιρια, εχουμε αρρωστησει τοσα χρονια. Ισως το μονο παιχνιδι που θα με κανει να αγορασω playstation 5 (με αφορμη και το backwards compatibility με τα παιχνιδια του 4)
Σε αλλα νεα συνεχιζω το καψιμο με τα αποκλειστικα της Sony, TLOU1 το τερματισα και μπορω να πω πως ειναι αν οχι το καλυτερο παιχνιδι που επαιξα ποτε, απο τα καλυτερα. Παιζω και το 2ο αλλα πιο αραια, μην παθουμε και κανενα burnout. Παραλληλα παιζω και uncharted που το 1 το τερματισα και δεν θελω να το ξανα παιξω, απορω πως πετυχε σαν σειρα! Το 2 που ειμαι προς το τελος ειναι ΠΟΛΥ καλυτερο απτο προκατοχο του
- These users thanked the author st4this for the post (total 2):
- katafraktos, vasgias
- katafraktos
- Δημοσιεύσεις: 854
- Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
- Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Άμα κάνει την αρχή το GTA6 βλέπω να ακολουθούν όλοι μετάst4this έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 15:28 Χωρίς δισκάκι θα κυκλοφορήσει η retail έκδοση του GTA 6... εLεος ρε R*, ξενέρα
- These users thanked the author katafraktos for the post:
- st4this
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Έχω καμιά 200ώρες. Αξεπέραστο παιχνίδι (και το 1ο). Το σταμάτησα λίγο τώρα για ξέμεινα από αποστολές μετά τον τερματισμό και περιμένω καμία καλή έκπτωση για τα DLC.
Έβαλα Skyrim τώρα για καλοκαίρι. Δεν το είχα πιάσει ποτέ και βλέπω πολλά κοινά στοιχεία με το παραπάνω.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vasgias την Τετ 24 Ιουν 2026, 15:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Τίποτα ρε. Θα λέμε και ευχαριστώ που θα συνεχίσουν να βγάζουν retail από εδώ και πέρα.katafraktos έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 15:49Άμα κάνει την αρχή το GTA6 βλέπω να ακολουθούν όλοι μετάst4this έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 15:28 Χωρίς δισκάκι θα κυκλοφορήσει η retail έκδοση του GTA 6... εLεος ρε R*, ξενέρα
- These users thanked the author vasgias for the post:
- katafraktos
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Το 5 που είχα πάρει retail, είχε 7 dvd .
Το 6 θα χρειαζόταν 17
Καταλαβαίνω την ξενέρα σας αλλά εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου αυτό.
Αυτά που με ενοχλούν είναι τα microtransaction, το pay to win μοντέλο, day one σπασμένο, dlcs σε τιμές ολοκλήρου κ.α.
Το 6 θα χρειαζόταν 17
Καταλαβαίνω την ξενέρα σας αλλά εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου αυτό.
Αυτά που με ενοχλούν είναι τα microtransaction, το pay to win μοντέλο, day one σπασμένο, dlcs σε τιμές ολοκλήρου κ.α.