Δεν υπάρχουν retail στο PC ούτως ή άλλως πλέον. Το θέμα είναι οι κονσόλες, σε 2 Ultra-HD Bluray δίσκους χωράει άνετα (200gb).Maklaz έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:00 Το 5 που είχα πάρει retail, είχε 7 dvd .
Το 6 θα χρειαζόταν 17
Καταλαβαίνω την ξενέρα σας αλλά εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου αυτό.
Αυτά που με ενοχλούν είναι τα microtransaction, το pay to win μοντέλο, day one σπασμένο, dlcs σε τιμές ολοκλήρου κ.α.
PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
- katafraktos
- Δημοσιεύσεις: 854
- Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
- Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
- These users thanked the author katafraktos for the post (total 2):
- vasgias, Maklaz
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;

Και το dlc είναι συνήθως κομμένο content από το main game που έχεις πληρώσει για full χωρίς καμία ποιοτική διαφορά...
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Προτιμώ δίσκο μόνο και μόνο γιατί έχω την ελευθερία να κάνω ό,τι θέλω μαζί του. W8 να το εξηγήσω γιατί ακούγεται bannable
, μπορώ και να το δανείσω σε φιλο, αλλα και να το πουλήσω. Επίσης το έχω για πάντα γιατί το έχω μπροστά μου, το digital ανά πάσα στιγμή το χάνεις. Ξέρω κλισέ αλλά το έπαθα καποτε στο xbox που απλά μια μέρα ξύπνησα χωρίς το ac origins και απο τοτε ειμαι μισητός αντίπαλος του digital, μονο στο Steam ψηφιακά και αυτό γιατί δεν υπάρχει άλλη λύση, και μόνο σε εκπτώσεις, ποτέ full price. Τώρα αυτο που γράφεις για DLC σπασμένα day ones και microtransactions, δυστυχώς είναι η νόρμα πλέον.
Re: PAOK Gamers - Τι παίζετε αυτή την περίοδο;
Το physical εκτός από ιδιοκτησία που δεν την έχεις στο digital, σου προσφέρει καί συλλεκτικότητα.
Το να έχεις ένα κουτί άδειο με download code, για το ράφι , προσφέρει μόνο μια ψευδαίσθηση ότι έχω το παιχνίδι στη συλλογή μου.
Για μένα καλύτερα θα είναι να συνεχίσουν οι εταιρείες να βγάζουν δισκάκια/cartridges κι ας προσφέρουν αυτή την επιλογή με κάποιο λογικό καπέλο, είμαι σίγουρος ότι υπάρχει πολύς κόσμος διατεθειμένος να το πληρώσει.
Το να έχεις ένα κουτί άδειο με download code, για το ράφι , προσφέρει μόνο μια ψευδαίσθηση ότι έχω το παιχνίδι στη συλλογή μου.
Για μένα καλύτερα θα είναι να συνεχίσουν οι εταιρείες να βγάζουν δισκάκια/cartridges κι ας προσφέρουν αυτή την επιλογή με κάποιο λογικό καπέλο, είμαι σίγουρος ότι υπάρχει πολύς κόσμος διατεθειμένος να το πληρώσει.