65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18780
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από aivas19 »

WeWillRockYou έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:15 Προσωπικά, αυτό που με προβληματίζει είναι πως υπήρχε ήδη όλη αυτή η φημολογία για αρκετό καιρό, για μια όπως φαίνεται πολύ προσωπική απόφαση του παίκτη. Από που διέρρευσε όλο αυτό;
Επίσης, δεν καταλαβαίνω, αυτό που λέγεται ότι γίνεται για θρησκευτικούς λόγους. Σε αυτή την περίπτωση δεν θα υπήρχε πρόβλημα από την αρχή της συμμετοχής του στην Εθνική;
Σε κάθε περίπτωση σεβαστή η επιλογή του προφανώς, αλλά είναι κρίμα όλη αυτή η παραφιλολογία να δημιουργεί έξτρα προβλήματα.
Ο Τσαλγατιδης ειπε στο city ότι είχε αναφέρει τις σκέψεις του τον Μάρτιο στον Γιοβανοβιτδ και μιλησε με Σαλπι και Τοροσίδη.
These users thanked the author aivas19 for the post:
WeWillRockYou
San4
Δημοσιεύσεις: 785
Εγγραφή: Παρ 01 Μαρ 2024, 01:33

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από San4 »

Από την μια το θέμα φαίνεται να είναι λεπτό, οπότε καλό είναι να μην λεγονται πολλά. Από την άλλη τα πανηγύρια για αυτή την εξέλιξη είναι παντελώς εκτός τόπου και χρόνου. Ίσως το κλείσιμο του τοπικ να μην ήταν κακή ιδέα προσωρινά.
These users thanked the author San4 for the post:
paokkerkir
Γερασίμου
Δημοσιεύσεις: 8208
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 11:58

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Γερασίμου »

Πρώτα απ' όλα ο Κωνσταντέλιας είπε για τις προσεχείς εκδηλώσεις της Εθνικής. Δεν είπε δια ποδοσφαιρικού βίου. Και όσο κι αν θέλω να τον βλέπω και με το Εθνόσημο γιατί ανεβαίνει περισσότερο η αξία του, τί να κάνει το παλικάρι, τα ρεπό του Μπακαπέφτα, του Μασούρα και του Χ"θεοδωρίδη;
These users thanked the author Γερασίμου for the post:
GEOL
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Parolos »

WestBlock4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:12 Ειχα γραψει πολλές φορές στο θεμα ντελια, Ο ντελιας ειναι πιο πιθανο να σταματήσει το ποδοσφαιρο πάρα να φυγει απο τον ΠΑΟΚ.
Ανεξάρτητα αν χεστηκαμε αν θα παιζει η οχι με την εθνική, το θεμα που υπαρχει με αυτα που πιστεύει ειναι συγκεκριμενο. Κ οσο παιζει μπαλα ακομη θα τον χαιρόμαστε κ θα το απολαμβάνουμε.
Άρα άμα είναι έτσι γιατί τέτοια υστερία πέρσυ να μην πουληθεί? Τα λεφτά που θα χάσει η ομάδα να φανταστώ ότι θα τα βάλει από την τσέπη του ο καθένας από το πληκτρολόγιο?

Τώρα στα σοβαρά και με κάθε επιφύλαξη η οικογένεια του Ντελια καθώς και της κοπέλας δεν είναι αυτής της θρησκείας που υπονοείται ότι είναι.

Το αν από μόνος του αποφάσισε να ενταχθεί ερωτηματικό.
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 876
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από margas »

Maklaz έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:18
Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:52
crow1581 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:49 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΆ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ. εχω σχέσεις με ανθρώπους αυτής της θρησκείας. Ειναι όλοι εξαιρετικοί άνθρωποι με μεγάλα κολλήματα. Δεν θα μπορούσε να πει σταματάω για πάντα.. δεν θα την αναιρεεση την απόφαση. Η συγκεκριμένη θρησκεία εχει κάστες...όσο πιο ψηλα ανεβαίνεις τόσο πιο πολλες παραχωρήσεις θα κάνεις. Η θρησκεία ειναι οτι πιο σημαντικό έχουν αυτοί οι άνθρωποι. Ουτε η Εθνική ούτε ο ΠΑΟΚ
Πως προκύπτει το 27 φίλε? Έχει κάποια σημασία η συγκεκριμένη ηλικία?
Θα σου πω εγώ που έχω inside info!

Κάμερα σε εμένα ξεκινάω.

Το μυστικό είναι στον αριθμό φανέλας. Του είπαν να διαλέξει συγκεκριμένο αριθμό.

Πάρε το 27 και γύρνα το ανάποδα. 72 - 7 (που υπάρχει στο 27) = 65

Πάρε το 27 ξανά και πρόσθεσε τους 2 αριθμούς,
2 + 7 = 9 , 9x7(το 7 από το 27) = 63 , 63 + 2(το 2 από το 27) = 65

Το 27 είναι τέλειος κύβος. 3³ (3x3x3).
Το 65 είναι άθροισμα δύο τετραγώνων , 4² + 7² = 16 + 49. Πρόσεξε ότι το 7 ξανά εμφανίζεται, το ίδιο 7 του 27 σου χτίζει 65.
Άρα το 7 είναι ο κοινός μπαμπάς. Και στο 27 (3³ με ουρά το 7) και στο 65(4²+7²).
Όπου και να γυρίσεις το 27, σε βγάζει πάντα 65
Ξες τι άλλο δεν ανέφερες; Πριν το 65 θυμάστε πιο νούμερο φορούσε ο ντελιας;;;; Καλά μαντέψατε, το 7 :shock:
These users thanked the author margas for the post (total 4):
Maklaz, leomatos88, Ally Samagoal, paok apo epilogi
Franky
Δημοσιεύσεις: 990
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 11:26

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Franky »

O μακης το ΠΑΟΚσάκι χρειάζεται να βγάλει μια ανακοίνωση. Να κάνει ένα διάλειμμα απο τα μπουκιατσί στους βάζελους και στον καπετάνιο-μούτσο της καρδιάς του.
paokkerkir έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:17Τελικά κάποιος του σφυριζει διαφορα του καραφλου.
Aυτο το ΣΙΧΑΜΑ που δίνει πληροφορίες στο καραφλό Kathiki πρέπει να βρεθεί και να απολυθεί.
These users thanked the author Franky for the post (total 6):
eorptol1, st4this, paokkerkir, GEOL, Apil44, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5193
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από nothu »

Περίεργη πάστα ανθρώπου. Δεν θα μου φαινόταν καθόλου παράξενο αν σε κανα χρόνο πει οτι σταματάει και το ποδόσφαιρο.
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18780
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από aivas19 »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:20 Πάντως ότι κι αν ισχύει για τον Ντέλια, είναι τρομερό το ότι οι περισσότεροι εδώ προβάλλουν την δική τους επιθυμία για εκδίκηση απέναντι στο ΠΟΚ, επανάσταση κατά της ΕΠΟ, πόλεμο στον Γιοβάνοβιτς, ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, πάνω σε ένα παιδί που ουδέποτε έχει δείξει ότι σκέφτεται και πράττει κατ'αυτόν τον τρόπο. Μακάρι ο άνθρωπος Γιάννης να είναι καλά κι ευτυχισμένος, αλλά μόνο αισιόδοξα δεν είναι τα νέα για τον ποδοσφαιριστή Γιάννη.

ΥΓ: Επειδή πολλοί αναφέρεστε στις μέχρι τώρα συμμετοχές του, και χωρίς να ξέρω αν όντως είναι θρησκευτικό θέμα - αν και μου φαίνεται το πιο πιθανό - οι άνθρωποι αλλάζουν, προτεραιοποιούν, σκέφτονται, αποφασίζουν διαφορετικά, ανάλογα με την φάση της ζωής τους.
Σαφώς, είναι προσωπική απόφαση του. Θα μπορούσε να είναι ψυχολογικό, θέμα κουλτούρας ή οτιδήποτε αλλο, δε μας νοιάζει. Επίσης, ας σκεφτούμε ότι αν ο Γιάννης δεν ήθελε να φύγει απο Θεσσαλονίκη θα ήταν ήδη τώρα σε καμιά Μπενφίκα ή Στουτγάρδη.
These users thanked the author aivas19 for the post:
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 876
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από margas »

Και ο εμπαμπε πάντως στο nations league δεν πήγε. Ετσι είναι οι μεγάλοι παίκτες.
These users thanked the author margas for the post:
ToMousiTouCrespo
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2422
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Είμαι από τους ελάχιστους που δεν λατρεύουν τον Κωνσταντελια ποδοσφαιρικά.
ΑΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ του που δε πάει στην Εθνική.
Το γιατί δε θα το πει σε εμάς και σε κανέναν για να προκαλέσει διχόνοια, αλλά όλοι ξέρουμε τι είναι αυτή η Εθνική.....
Τώρα τα υπόλοιπα που γράψανε κάποιοι είναι θεωρίες και η ανθρωποφαγία πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει.

Και αν έχει κάποιον δικό του λογο η τον οικογένειακο του λόγο που ανεφερε πρέπει να τον σεβαστούμε.

Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ένα ποδοσφαιρικό διαμάντι του ΠΑΟΚ ΜΑΣ που δεν έχει τουλάχιστον δώσει δικαιώματα ποτέ για κάτι.
Μαγκιά του που δεν πάει και δε γουσταρει.

Και αν θελήσει να σταματήσει το ποδόσφαιρο επίσης είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ του, οπότε νομίζει.

Αυτά.....

Ας αφήσουμε το παιδί στην ησυχία του,
ας χαρούμε αυτά που μας δίνει (προσωπικά του κάνω την πιο σκληρή κριτική γιατί εμένα με ενδιαφέρει ο ΠΑΟΚ και όχι ο Ντελιας) και ας σεβαστούμε τις αποφάσεις του.

Από μένα καλά κάνει....
These users thanked the author ΑΜΠΑΛΑΕΑ for the post:
Apil44
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4338
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Shivaspace »

οι σκάουτερς και οι σοβαρές ομάδες του εξωτερικού την εθνική περίμεναν για να διακρίνουν το πόσο κοστίζει ο ντέλιας :)

η αλήθεια είναι μία, την πατήσαμε με την εθνική γιατί έπαιξε μετά απο πολλα πολλά χρόνια μπάλα, και αυτός που παριστάνει τον προπονητή, ένας χέστης και μισός..την διέλυσε , επειδή άκουσον άκουσον βρέθηκε 2-0 πίσω στο σκόρ στο ΗΜΙΧΡΟΝΟ απ την πολύ καλή ομάδα της Δανίας που προφανώς εκείνος κατέβηκε εντελώς αδιάβαστος στον αγώνα, δηλαδή για δικά του λάθη μας έκοψε και την τελευταία όρεξη ν ασχοληθούμε καν μ αυτήν την ομάδα
These users thanked the author Shivaspace for the post (total 2):
Franky, Ιάσονας
leomatos88
Δημοσιεύσεις: 1022
Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από leomatos88 »

margas έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:16
leomatos88 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:52
Αδερφέ δεν είμαι πολύ καιρό στο φόρουμ, αλλά όποτε γράφεις κάτι είναι 100% στοχευμένο. Πάντα συμφωνώ μαζί σου. Ρισπεκτ.
Είσαι πιο παλιός απο μένα! 15 μέρες νομίζω.
Να είσαι καλά φίλε, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Το πιο ωραίο είναι ότι και να διαφωνήσουμε κάποια μέρα, θα το κάνουμε με σεβασμό.
These users thanked the author leomatos88 for the post (total 2):
GEOL, margas
renegade
Δημοσιεύσεις: 19462
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από renegade »

vasilis1976 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:21 οποίος έχει πρόβλημα με τον Σταυρό στο στήθος ας αλλάξει χώρα. εδώ στην Ελλάδα αυτό έχουμε για εθνόσημο. κατάλαβες?
Να τα μας
Επειδή όμως εδώ δεν ο χώρος αφορά τον ΠΑΟΚ και μόνο τον ΠΑΟΚ...άντε κάνε μας την χαρη
These users thanked the author renegade for the post (total 3):
Azrael, paok apo epilogi, Logistis
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Maklaz »

Πάντως έχει φάση πως ένα παιδί 23 χρονών, ο καλύτερος Έλληνας παίκτης, ξεφτιλίζει την Εθνική ομάδα και τους αυλικούς της με ένα story.

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
These users thanked the author Maklaz for the post (total 4):
Shivaspace, Azrael, ΑΜΠΑΛΑΕΑ, Ally Samagoal
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3213
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από GEOL »

margas έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:16
leomatos88 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:52 Κάπου θα πρέπει να μπει ένα φρένο.

Αδιάφορη μου ήταν η εθνική ομάδα, ανέκαθεν. Μπορεί να έχει όποια θεώρηση θέλει ο παιχταράς, για τη ζωή, για το άθλημα, για τα πάντα. Δε χρωστάει σε κανέναν εξηγήσεις, ακόμη κι αν αποφασίσει αύριο να μην ξαναπαίξει και μπάλα.

Όσο θα είναι εδώ, όσο θα παίζει στον ΠΑΟΚ, εμένα με ενδιαφέρει να μας χαρίζει απλόχερα τη μαγεία της τέχνης του. Εννοείται μέσα στο περίγραμμα της ομάδας, του όποιου προπονητικού σχεδίου, για τις όποιες φιλοδοξίες και τίτλους.

Αλλά πιο σημαντικό είναι να γίνουμε επιτέλους άνθρωποι. Με σεβασμό, χωρίς κουτσομπολιά και συνωμοσίες. Να τον αφήσουμε στην ησυχία του, επιτέλους!

Στον ΠΑΟΚ πάντως, έχει ακόμα να δώσει πολλά.
Αδερφέ δεν είμαι πολύ καιρό στο φόρουμ, αλλά όποτε γράφεις κάτι είναι 100% στοχευμένο. Πάντα συμφωνώ μαζί σου. Ρισπεκτ.
Και ακόμα δεν είδες τίποτα :lol: Τώρα έρχονται τα καλύτερα, μετά τα νέα του καθήκοντα στην ΠΑΕ :lol:
These users thanked the author GEOL for the post:
leomatos88
Απάντηση

Επιστροφή στο “Roster”