Ο Τσαλγατιδης ειπε στο city ότι είχε αναφέρει τις σκέψεις του τον Μάρτιο στον Γιοβανοβιτδ και μιλησε με Σαλπι και Τοροσίδη.WeWillRockYou έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:15 Προσωπικά, αυτό που με προβληματίζει είναι πως υπήρχε ήδη όλη αυτή η φημολογία για αρκετό καιρό, για μια όπως φαίνεται πολύ προσωπική απόφαση του παίκτη. Από που διέρρευσε όλο αυτό;
Επίσης, δεν καταλαβαίνω, αυτό που λέγεται ότι γίνεται για θρησκευτικούς λόγους. Σε αυτή την περίπτωση δεν θα υπήρχε πρόβλημα από την αρχή της συμμετοχής του στην Εθνική;
Σε κάθε περίπτωση σεβαστή η επιλογή του προφανώς, αλλά είναι κρίμα όλη αυτή η παραφιλολογία να δημιουργεί έξτρα προβλήματα.
65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
- These users thanked the author aivas19 for the post:
- WeWillRockYou
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Από την μια το θέμα φαίνεται να είναι λεπτό, οπότε καλό είναι να μην λεγονται πολλά. Από την άλλη τα πανηγύρια για αυτή την εξέλιξη είναι παντελώς εκτός τόπου και χρόνου. Ίσως το κλείσιμο του τοπικ να μην ήταν κακή ιδέα προσωρινά.
- These users thanked the author San4 for the post:
- paokkerkir
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Πρώτα απ' όλα ο Κωνσταντέλιας είπε για τις προσεχείς εκδηλώσεις της Εθνικής. Δεν είπε δια ποδοσφαιρικού βίου. Και όσο κι αν θέλω να τον βλέπω και με το Εθνόσημο γιατί ανεβαίνει περισσότερο η αξία του, τί να κάνει το παλικάρι, τα ρεπό του Μπακαπέφτα, του Μασούρα και του Χ"θεοδωρίδη;
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Άρα άμα είναι έτσι γιατί τέτοια υστερία πέρσυ να μην πουληθεί? Τα λεφτά που θα χάσει η ομάδα να φανταστώ ότι θα τα βάλει από την τσέπη του ο καθένας από το πληκτρολόγιο?WestBlock4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:12 Ειχα γραψει πολλές φορές στο θεμα ντελια, Ο ντελιας ειναι πιο πιθανο να σταματήσει το ποδοσφαιρο πάρα να φυγει απο τον ΠΑΟΚ.
Ανεξάρτητα αν χεστηκαμε αν θα παιζει η οχι με την εθνική, το θεμα που υπαρχει με αυτα που πιστεύει ειναι συγκεκριμενο. Κ οσο παιζει μπαλα ακομη θα τον χαιρόμαστε κ θα το απολαμβάνουμε.
Τώρα στα σοβαρά και με κάθε επιφύλαξη η οικογένεια του Ντελια καθώς και της κοπέλας δεν είναι αυτής της θρησκείας που υπονοείται ότι είναι.
Το αν από μόνος του αποφάσισε να ενταχθεί ερωτηματικό.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ξες τι άλλο δεν ανέφερες; Πριν το 65 θυμάστε πιο νούμερο φορούσε ο ντελιας;;;; Καλά μαντέψατε, το 7Maklaz έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:18Θα σου πω εγώ που έχω inside info!Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:52Πως προκύπτει το 27 φίλε? Έχει κάποια σημασία η συγκεκριμένη ηλικία?crow1581 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:49 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΆ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ. εχω σχέσεις με ανθρώπους αυτής της θρησκείας. Ειναι όλοι εξαιρετικοί άνθρωποι με μεγάλα κολλήματα. Δεν θα μπορούσε να πει σταματάω για πάντα.. δεν θα την αναιρεεση την απόφαση. Η συγκεκριμένη θρησκεία εχει κάστες...όσο πιο ψηλα ανεβαίνεις τόσο πιο πολλες παραχωρήσεις θα κάνεις. Η θρησκεία ειναι οτι πιο σημαντικό έχουν αυτοί οι άνθρωποι. Ουτε η Εθνική ούτε ο ΠΑΟΚ
Κάμερα σε εμένα ξεκινάω.
Το μυστικό είναι στον αριθμό φανέλας. Του είπαν να διαλέξει συγκεκριμένο αριθμό.
Πάρε το 27 και γύρνα το ανάποδα. 72 - 7 (που υπάρχει στο 27) = 65
Πάρε το 27 ξανά και πρόσθεσε τους 2 αριθμούς,
2 + 7 = 9 , 9x7(το 7 από το 27) = 63 , 63 + 2(το 2 από το 27) = 65
Το 27 είναι τέλειος κύβος. 3³ (3x3x3).
Το 65 είναι άθροισμα δύο τετραγώνων , 4² + 7² = 16 + 49. Πρόσεξε ότι το 7 ξανά εμφανίζεται, το ίδιο 7 του 27 σου χτίζει 65.
Άρα το 7 είναι ο κοινός μπαμπάς. Και στο 27 (3³ με ουρά το 7) και στο 65(4²+7²).
Όπου και να γυρίσεις το 27, σε βγάζει πάντα 65
- These users thanked the author margas for the post (total 4):
- Maklaz, leomatos88, Ally Samagoal, paok apo epilogi
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
O μακης το ΠΑΟΚσάκι χρειάζεται να βγάλει μια ανακοίνωση. Να κάνει ένα διάλειμμα απο τα μπουκιατσί στους βάζελους και στον καπετάνιο-μούτσο της καρδιάς του.
Aυτο το ΣΙΧΑΜΑ που δίνει πληροφορίες στο καραφλό Kathiki πρέπει να βρεθεί και να απολυθεί.
- These users thanked the author Franky for the post (total 6):
- eorptol1, st4this, paokkerkir, GEOL, Apil44, paok apo epilogi
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Περίεργη πάστα ανθρώπου. Δεν θα μου φαινόταν καθόλου παράξενο αν σε κανα χρόνο πει οτι σταματάει και το ποδόσφαιρο.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Σαφώς, είναι προσωπική απόφαση του. Θα μπορούσε να είναι ψυχολογικό, θέμα κουλτούρας ή οτιδήποτε αλλο, δε μας νοιάζει. Επίσης, ας σκεφτούμε ότι αν ο Γιάννης δεν ήθελε να φύγει απο Θεσσαλονίκη θα ήταν ήδη τώρα σε καμιά Μπενφίκα ή Στουτγάρδη.Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:20 Πάντως ότι κι αν ισχύει για τον Ντέλια, είναι τρομερό το ότι οι περισσότεροι εδώ προβάλλουν την δική τους επιθυμία για εκδίκηση απέναντι στο ΠΟΚ, επανάσταση κατά της ΕΠΟ, πόλεμο στον Γιοβάνοβιτς, ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, πάνω σε ένα παιδί που ουδέποτε έχει δείξει ότι σκέφτεται και πράττει κατ'αυτόν τον τρόπο. Μακάρι ο άνθρωπος Γιάννης να είναι καλά κι ευτυχισμένος, αλλά μόνο αισιόδοξα δεν είναι τα νέα για τον ποδοσφαιριστή Γιάννη.
ΥΓ: Επειδή πολλοί αναφέρεστε στις μέχρι τώρα συμμετοχές του, και χωρίς να ξέρω αν όντως είναι θρησκευτικό θέμα - αν και μου φαίνεται το πιο πιθανό - οι άνθρωποι αλλάζουν, προτεραιοποιούν, σκέφτονται, αποφασίζουν διαφορετικά, ανάλογα με την φάση της ζωής τους.
- These users thanked the author aivas19 for the post:
- Ριαν_Καπαγιαννιδης
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Και ο εμπαμπε πάντως στο nations league δεν πήγε. Ετσι είναι οι μεγάλοι παίκτες.
- These users thanked the author margas for the post:
- ToMousiTouCrespo
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Είμαι από τους ελάχιστους που δεν λατρεύουν τον Κωνσταντελια ποδοσφαιρικά.
ΑΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ του που δε πάει στην Εθνική.
Το γιατί δε θα το πει σε εμάς και σε κανέναν για να προκαλέσει διχόνοια, αλλά όλοι ξέρουμε τι είναι αυτή η Εθνική.....
Τώρα τα υπόλοιπα που γράψανε κάποιοι είναι θεωρίες και η ανθρωποφαγία πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει.
Και αν έχει κάποιον δικό του λογο η τον οικογένειακο του λόγο που ανεφερε πρέπει να τον σεβαστούμε.
Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ένα ποδοσφαιρικό διαμάντι του ΠΑΟΚ ΜΑΣ που δεν έχει τουλάχιστον δώσει δικαιώματα ποτέ για κάτι.
Μαγκιά του που δεν πάει και δε γουσταρει.
Και αν θελήσει να σταματήσει το ποδόσφαιρο επίσης είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ του, οπότε νομίζει.
Αυτά.....
Ας αφήσουμε το παιδί στην ησυχία του,
ας χαρούμε αυτά που μας δίνει (προσωπικά του κάνω την πιο σκληρή κριτική γιατί εμένα με ενδιαφέρει ο ΠΑΟΚ και όχι ο Ντελιας) και ας σεβαστούμε τις αποφάσεις του.
Από μένα καλά κάνει....
ΑΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ του που δε πάει στην Εθνική.
Το γιατί δε θα το πει σε εμάς και σε κανέναν για να προκαλέσει διχόνοια, αλλά όλοι ξέρουμε τι είναι αυτή η Εθνική.....
Τώρα τα υπόλοιπα που γράψανε κάποιοι είναι θεωρίες και η ανθρωποφαγία πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει.
Και αν έχει κάποιον δικό του λογο η τον οικογένειακο του λόγο που ανεφερε πρέπει να τον σεβαστούμε.
Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ένα ποδοσφαιρικό διαμάντι του ΠΑΟΚ ΜΑΣ που δεν έχει τουλάχιστον δώσει δικαιώματα ποτέ για κάτι.
Μαγκιά του που δεν πάει και δε γουσταρει.
Και αν θελήσει να σταματήσει το ποδόσφαιρο επίσης είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ του, οπότε νομίζει.
Αυτά.....
Ας αφήσουμε το παιδί στην ησυχία του,
ας χαρούμε αυτά που μας δίνει (προσωπικά του κάνω την πιο σκληρή κριτική γιατί εμένα με ενδιαφέρει ο ΠΑΟΚ και όχι ο Ντελιας) και ας σεβαστούμε τις αποφάσεις του.
Από μένα καλά κάνει....
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4340
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
οι σκάουτερς και οι σοβαρές ομάδες του εξωτερικού την εθνική περίμεναν για να διακρίνουν το πόσο κοστίζει ο ντέλιας
η αλήθεια είναι μία, την πατήσαμε με την εθνική γιατί έπαιξε μετά απο πολλα πολλά χρόνια μπάλα, και αυτός που παριστάνει τον προπονητή, ένας χέστης και μισός..την διέλυσε , επειδή άκουσον άκουσον βρέθηκε 2-0 πίσω στο σκόρ στο ΗΜΙΧΡΟΝΟ απ την πολύ καλή ομάδα της Δανίας που προφανώς εκείνος κατέβηκε εντελώς αδιάβαστος στον αγώνα, δηλαδή για δικά του λάθη μας έκοψε και την τελευταία όρεξη ν ασχοληθούμε καν μ αυτήν την ομάδα
η αλήθεια είναι μία, την πατήσαμε με την εθνική γιατί έπαιξε μετά απο πολλα πολλά χρόνια μπάλα, και αυτός που παριστάνει τον προπονητή, ένας χέστης και μισός..την διέλυσε , επειδή άκουσον άκουσον βρέθηκε 2-0 πίσω στο σκόρ στο ΗΜΙΧΡΟΝΟ απ την πολύ καλή ομάδα της Δανίας που προφανώς εκείνος κατέβηκε εντελώς αδιάβαστος στον αγώνα, δηλαδή για δικά του λάθη μας έκοψε και την τελευταία όρεξη ν ασχοληθούμε καν μ αυτήν την ομάδα
- These users thanked the author Shivaspace for the post (total 2):
- Franky, Ιάσονας
-
leomatos88
- Δημοσιεύσεις: 1022
- Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Είσαι πιο παλιός απο μένα! 15 μέρες νομίζω.margas έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:16Αδερφέ δεν είμαι πολύ καιρό στο φόρουμ, αλλά όποτε γράφεις κάτι είναι 100% στοχευμένο. Πάντα συμφωνώ μαζί σου. Ρισπεκτ.
Να είσαι καλά φίλε, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Το πιο ωραίο είναι ότι και να διαφωνήσουμε κάποια μέρα, θα το κάνουμε με σεβασμό.
- These users thanked the author leomatos88 for the post (total 2):
- GEOL, margas
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Να τα μαςvasilis1976 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:21 οποίος έχει πρόβλημα με τον Σταυρό στο στήθος ας αλλάξει χώρα. εδώ στην Ελλάδα αυτό έχουμε για εθνόσημο. κατάλαβες?
Επειδή όμως εδώ δεν ο χώρος αφορά τον ΠΑΟΚ και μόνο τον ΠΑΟΚ...άντε κάνε μας την χαρη
- These users thanked the author renegade for the post (total 3):
- Azrael, paok apo epilogi, Logistis
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Πάντως έχει φάση πως ένα παιδί 23 χρονών, ο καλύτερος Έλληνας παίκτης, ξεφτιλίζει την Εθνική ομάδα και τους αυλικούς της με ένα story.

- These users thanked the author Maklaz for the post (total 4):
- Shivaspace, Azrael, ΑΜΠΑΛΑΕΑ, Ally Samagoal
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Και ακόμα δεν είδες τίποταmargas έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:16Αδερφέ δεν είμαι πολύ καιρό στο φόρουμ, αλλά όποτε γράφεις κάτι είναι 100% στοχευμένο. Πάντα συμφωνώ μαζί σου. Ρισπεκτ.leomatos88 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:52 Κάπου θα πρέπει να μπει ένα φρένο.
Αδιάφορη μου ήταν η εθνική ομάδα, ανέκαθεν. Μπορεί να έχει όποια θεώρηση θέλει ο παιχταράς, για τη ζωή, για το άθλημα, για τα πάντα. Δε χρωστάει σε κανέναν εξηγήσεις, ακόμη κι αν αποφασίσει αύριο να μην ξαναπαίξει και μπάλα.
Όσο θα είναι εδώ, όσο θα παίζει στον ΠΑΟΚ, εμένα με ενδιαφέρει να μας χαρίζει απλόχερα τη μαγεία της τέχνης του. Εννοείται μέσα στο περίγραμμα της ομάδας, του όποιου προπονητικού σχεδίου, για τις όποιες φιλοδοξίες και τίτλους.
Αλλά πιο σημαντικό είναι να γίνουμε επιτέλους άνθρωποι. Με σεβασμό, χωρίς κουτσομπολιά και συνωμοσίες. Να τον αφήσουμε στην ησυχία του, επιτέλους!
Στον ΠΑΟΚ πάντως, έχει ακόμα να δώσει πολλά.
- These users thanked the author GEOL for the post:
- leomatos88