Στα παπάρια μας φίλε. Ας κάνει το παιδί ότι θέλει, την υγεία του να έχειcrow1581 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:49 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΆ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ. εχω σχέσεις με ανθρώπους αυτής της θρησκείας. Ειναι όλοι εξαιρετικοί άνθρωποι με μεγάλα κολλήματα. Δεν θα μπορούσε να πει σταματάω για πάντα.. δεν θα την αναιρεεση την απόφαση. Η συγκεκριμένη θρησκεία εχει κάστες...όσο πιο ψηλα ανεβαίνεις τόσο πιο πολλες παραχωρήσεις θα κάνεις. Η θρησκεία ειναι οτι πιο σημαντικό έχουν αυτοί οι άνθρωποι. Ουτε η Εθνική ούτε ο ΠΑΟΚ
65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
στα παπάκια μου η Ελλάδα ή καθε χώρα και τα συνορα γενικα για αρχή...
για τον ντελια σαν άνθρωπο και πατέρα εγω τον καταλαβαίνω απόλυτα γιατί ολοι το χρήμα που κονομανε κοιτάτε, το ότι λείπει σύνολο με ταξίδια κτλ κανα 9μηνο και δεν ξέρετε πως ειναι η γυναίκα του πρώτα απο ολα η και οι γονείς και αν υπάρχουν και αυτοί για να τους βοηθούν....και δεν σημαίνει ότι θέλει να τα αφήνει δεξιά και αριστερά η σε νταντάδες μπορει ν μην γουσταρει... και αυτές τις 15 μέρες καθε τοσο να θέλει να κάτσει με μωράκια του..
για τον ποδοσφαιριστη ντελια που έπαιξε κάποιους αγώνες με την εθνική για εσάς που κολλάτε με τις μαλακιες του χαζοχαζου γτ αμα δεν το είχε πει αυτος αλλα θα γράφατε παλι καλα κανει και διαλέγει τα παιδια του γτ ποιος ο λόγος να χάνει 15 μέρες εκει;;να βλέπει τους μασουρες και τους μπακασετες να παίζουν βασικοι;;
την καλύτερη επιλογή έκανες παιχταρα μου ξεκουραστως υγιείς και καβλωμενος αυτη την χρονια..παρε την ομάδα στις πλάτες σου
για τον ντελια σαν άνθρωπο και πατέρα εγω τον καταλαβαίνω απόλυτα γιατί ολοι το χρήμα που κονομανε κοιτάτε, το ότι λείπει σύνολο με ταξίδια κτλ κανα 9μηνο και δεν ξέρετε πως ειναι η γυναίκα του πρώτα απο ολα η και οι γονείς και αν υπάρχουν και αυτοί για να τους βοηθούν....και δεν σημαίνει ότι θέλει να τα αφήνει δεξιά και αριστερά η σε νταντάδες μπορει ν μην γουσταρει... και αυτές τις 15 μέρες καθε τοσο να θέλει να κάτσει με μωράκια του..
για τον ποδοσφαιριστη ντελια που έπαιξε κάποιους αγώνες με την εθνική για εσάς που κολλάτε με τις μαλακιες του χαζοχαζου γτ αμα δεν το είχε πει αυτος αλλα θα γράφατε παλι καλα κανει και διαλέγει τα παιδια του γτ ποιος ο λόγος να χάνει 15 μέρες εκει;;να βλέπει τους μασουρες και τους μπακασετες να παίζουν βασικοι;;
την καλύτερη επιλογή έκανες παιχταρα μου ξεκουραστως υγιείς και καβλωμενος αυτη την χρονια..παρε την ομάδα στις πλάτες σου
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Aκριβως αυτοAzrael έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:05Στον υπολοιπο κοσμο μπορει οντως να αποτελει οντως κατι ξεχωριστο.Νομιζω οτι η συντριπτικη πλειοψηφια του δικου μας κοσμου,με ολα αυτα που εχει δει,δεν νομιζω οτι πολυσκαει για την Εθνικη.hasio_john έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:03 Πρώτα απ’ όλα δεν χρειάζονται ούτε υπερβολές, ούτε αφορισμοί, ούτε σταυροί και αναθέματα. Η αλήθεια, όπως συνήθως, βρίσκεται κάπου στη μέση. Από τη μία πλευρά, είναι δύσκολο να μην αναρωτηθεί κανείς γιατί ένας τόσο ταλαντούχος παίκτης δεν έχει πιο σταθερό και ουσιαστικό ρόλο στην Εθνική. Όταν μιλάμε για έναν ποδοσφαιριστή με τις δυνατότητες του Κωνσταντέλια, είναι λογικό αρκετοί να θεωρούν ότι η απόφασή του επηρεάστηκε και από αυτό το γεγονός.
Από την άλλη, όσο σεβαστές κι αν είναι οι οικογενειακές του υποχρεώσεις, δεν παύει να προκαλεί ένα αρνητικό συναίσθημα το να βλέπεις έναν τέτοιο παίκτη, σε τόσο νεαρή ηλικία, να αποχωρεί οικειοθελώς από τις υποχρεώσεις της Εθνικής. Όλοι οι ποδοσφαιριστές έχουν οικογένειες, παιδιά ή προσωπικά ζητήματα που καλούνται να διαχειριστούν.
Η Εθνική ομάδα δεν είναι μια συνηθισμένη επαγγελματική υποχρέωση. Στην Ελλάδα και παντού στον κόσμο αποτελεί κάτι ξεχωριστό, μια τιμή και ένα όνειρο για κάθε ποδοσφαιριστή. Γι’ αυτό και η συγκεκριμένη απόφαση είναι λογικό να διχάζει τον κόσμο εδώ στο ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ και είμαι σίγουρος και παντού. Προσωπικά, δηλώνω και γω μπερδεμένος με την απόφασή του!
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Καλά ρε Γιάννη, εκατομμύρια ποδοσφαιριστές στον κόσμο θα σκότωναν κυριολεκτικά για να έχουν προπονητή τον γκάνταλφ
και εσύ πετάς
τέτοια ευκαιρία
Τέσπα, στα σοβαρά τώρα, είμαστε μαζί σου σε όποια απόφαση πάρεις.
τέτοια ευκαιρία
- These users thanked the author GEOL for the post (total 6):
- leomatos88, margas, ΑΜΠΑΛΑΕΑ, Ally Samagoal, paok apo epilogi, Logistis
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Πες τα φίλε γιατί στην κακοπροαίρετη κουτσομπολίλα και χυδαιότητα, σε τιποτένιο στυλ φαλακρού ραδιοφωνατζή, πρέπει να μπει φρένο.leomatos88 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:52 Κάπου θα πρέπει να μπει ένα φρένο.
Αδιάφορη μου ήταν η εθνική ομάδα, ανέκαθεν. Μπορεί να έχει όποια θεώρηση θέλει ο παιχταράς, για τη ζωή, για το άθλημα, για τα πάντα. Δε χρωστάει σε κανέναν εξηγήσεις, ακόμη κι αν αποφασίσει αύριο να μην ξαναπαίξει και μπάλα.
Όσο θα είναι εδώ, όσο θα παίζει στον ΠΑΟΚ, εμένα με ενδιαφέρει να μας χαρίζει απλόχερα τη μαγεία της τέχνης του. Εννοείται μέσα στο περίγραμμα της ομάδας, του όποιου προπονητικού σχεδίου, για τις όποιες φιλοδοξίες και τίτλους.
Αλλά πιο σημαντικό είναι να γίνουμε επιτέλους άνθρωποι. Με σεβασμό, χωρίς κουτσομπολιά και συνωμοσίες. Να τον αφήσουμε στην ησυχία του, επιτέλους!
Στον ΠΑΟΚ πάντως, έχει ακόμα να δώσει πολλά.
Σε κανέναν δεν χρωστάει εξηγήσεις ο παικταράς κι αν σκοτώθηκε με το γιοβανοβιτς γιατί τον είχε πάγκο για να παίζει ο μπακασετας, επιλογή του είναι να μην το πει. Ή κι αν έχει άλλους λόγους, πάλι είναι όπως το πες, ΔΕΝ χρωστάει εξηγήσεις.
Είναι γνωστά τα συναισθήματα του μέσου ΠΑΟΚτσή για την εθνική. Τώρα αν κάποιοι είναι εθνική πάνω απ' όλα κτλ, μπορούν να απευθυνθούν σε συγκεκριμένα φόρουμ. Εμείς εδώ είμαστε ΠΑΟΚ.
Κάτω τα χέρια από τον ΠΑΙΚΤΑΡΑ.
- These users thanked the author Agopian for the post (total 4):
- leomatos88, eorptol1, ΑΜΠΑΛΑΕΑ, paok apo epilogi
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2882
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ειχα γραψει πολλές φορές στο θεμα ντελια, Ο ντελιας ειναι πιο πιθανο να σταματήσει το ποδοσφαιρο πάρα να φυγει απο τον ΠΑΟΚ.
Ανεξάρτητα αν χεστηκαμε αν θα παιζει η οχι με την εθνική, το θεμα που υπαρχει με αυτα που πιστεύει ειναι συγκεκριμενο. Κ οσο παιζει μπαλα ακομη θα τον χαιρόμαστε κ θα το απολαμβάνουμε.
Ανεξάρτητα αν χεστηκαμε αν θα παιζει η οχι με την εθνική, το θεμα που υπαρχει με αυτα που πιστεύει ειναι συγκεκριμενο. Κ οσο παιζει μπαλα ακομη θα τον χαιρόμαστε κ θα το απολαμβάνουμε.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Αδερφέ, μόνο ΠΑΟΚ. Μακάρι κανείς παίκτης μας να μην παίζει για την ε****η. Κανένα κέρδος δεν έχουν. Μόνο κάναν τραυματισμό για ανούσια ματς. Ορισμένοι υποστηρίζετε παραπάνω την μπλε από ότι τον ΠΑΟΚ.vasilis1976 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:56 Σας ευχαριστώ όλους για το ΄΄στόλισμα΄΄. Είναι προφανές ότι δεν καταλάβατε τίποτα. Η συμμέτοχη στην Εθνική μιας χώρας είναι ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ, όπως και να λέγεσαι, όπου κι αν παίζεις. Με είπαν χριστιανοταλιμπάν. Καμιά σχέση. Τον Σταυρό δεν τον ανέφερα τυχαία. Για όσους γνωρίζουν αυτούς τους περιέργους τύπους καταλαβαίνουν. Για όσους δεν γνωρίζουν ας ψάξουν. Ταλιμπάν άλλωστε είναι ο ίδιος, γιατί, ενώ τόσοι και τόσοι παίκτες αλλού θρησκεύματος ανά τον κόσμο δεν έθεσαν ποτέ θέμα μη συμμετοχής σε εθνική ομάδα, αυτός το κάνει με θράσος και ψέματα!!! Δεν θέλει να ξαναπαίξει ποτέ στην εθνική και δεν το λέει ευθέως. Πουθενά στην ανακοίνωση που έβγαλε δεν λέει ότι είναι κάτι το προσωρινό!!! Πάλι ψέματα. Ετοιμαστείτε και για την ομάδα. Τότε εσείς που κράζετε , πρώτοι θα βγείτε στα κάγκελα. υπομονή. δεν γνωρίζεται με ποιους έχετε να κάνετε…
Υ.γ. έγινα και …μάρτυρας!!!! χαχαχαχαχαχαχα. καλή αντάμωση αδέρφια!!!
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ενα συγγνωμη απο μενα για τον τροπο μου πριν.vasilis1976 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:56 Σας ευχαριστώ όλους για το ΄΄στόλισμα΄΄. Είναι προφανές ότι δεν καταλάβατε τίποτα. Η συμμέτοχη στην Εθνική μιας χώρας είναι ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ, όπως και να λέγεσαι, όπου κι αν παίζεις. Με είπαν χριστιανοταλιμπάν. Καμιά σχέση. Τον Σταυρό δεν τον ανέφερα τυχαία. Για όσους γνωρίζουν αυτούς τους περιέργους τύπους καταλαβαίνουν. Για όσους δεν γνωρίζουν ας ψάξουν. Ταλιμπάν άλλωστε είναι ο ίδιος, γιατί, ενώ τόσοι και τόσοι παίκτες αλλού θρησκεύματος ανά τον κόσμο δεν έθεσαν ποτέ θέμα μη συμμετοχής σε εθνική ομάδα, αυτός το κάνει με θράσος και ψέματα!!! Δεν θέλει να ξαναπαίξει ποτέ στην εθνική και δεν το λέει ευθέως. Πουθενά στην ανακοίνωση που έβγαλε δεν λέει ότι είναι κάτι το προσωρινό!!! Πάλι ψέματα. Ετοιμαστείτε και για την ομάδα. Τότε εσείς που κράζετε , πρώτοι θα βγείτε στα κάγκελα. υπομονή. δεν γνωρίζεται με ποιους έχετε να κάνετε…
Υ.γ. έγινα και …μάρτυρας!!!! χαχαχαχαχαχαχα. καλή αντάμωση αδέρφια!!!
Σου ευχομαι ολοψυχα να φτιαξεις την ψυχη σου και το μυαλο σου καποια στιγμη.
Δυσκολο το κοβω, αλλα ειλικρινα στο ευχομαι.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
ΣΩΣΤΟΣ.eorptol1 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:02Τι θα έλεγε δεν γουστάρω Γιοβάνοβιτς?nunies4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:59 Αυτο ειναι το μονο που και εμενα με ξενισε. Το οτι προτασει την "δυσκολια" του να μεγαλωνεις οικογενεια , οταν εξω στην κοινωνια γινεται μακελειο απο ανθρωπους που παλευουν νυχτα μερα για το μεροκαματο για να ζησουν τις οικογενειες τους
Ας ελεγε δεν γουσταρω αλλο. Θα καραγουσταρα
- WeWillRockYou
- Δημοσιεύσεις: 3559
- Εγγραφή: Σάβ 19 Δεκ 2020, 01:52
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Προσωπικά, αυτό που με προβληματίζει είναι πως υπήρχε ήδη όλη αυτή η φημολογία για αρκετό καιρό, για μια όπως φαίνεται πολύ προσωπική απόφαση του παίκτη. Από που διέρρευσε όλο αυτό;
Επίσης, δεν καταλαβαίνω, αυτό που λέγεται ότι γίνεται για θρησκευτικούς λόγους. Σε αυτή την περίπτωση δεν θα υπήρχε πρόβλημα από την αρχή της συμμετοχής του στην Εθνική;
Σε κάθε περίπτωση σεβαστή η επιλογή του προφανώς, αλλά είναι κρίμα όλη αυτή η παραφιλολογία να δημιουργεί έξτρα προβλήματα.
Επίσης, δεν καταλαβαίνω, αυτό που λέγεται ότι γίνεται για θρησκευτικούς λόγους. Σε αυτή την περίπτωση δεν θα υπήρχε πρόβλημα από την αρχή της συμμετοχής του στην Εθνική;
Σε κάθε περίπτωση σεβαστή η επιλογή του προφανώς, αλλά είναι κρίμα όλη αυτή η παραφιλολογία να δημιουργεί έξτρα προβλήματα.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Αδερφέ δεν είμαι πολύ καιρό στο φόρουμ, αλλά όποτε γράφεις κάτι είναι 100% στοχευμένο. Πάντα συμφωνώ μαζί σου. Ρισπεκτ.leomatos88 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:52 Κάπου θα πρέπει να μπει ένα φρένο.
Αδιάφορη μου ήταν η εθνική ομάδα, ανέκαθεν. Μπορεί να έχει όποια θεώρηση θέλει ο παιχταράς, για τη ζωή, για το άθλημα, για τα πάντα. Δε χρωστάει σε κανέναν εξηγήσεις, ακόμη κι αν αποφασίσει αύριο να μην ξαναπαίξει και μπάλα.
Όσο θα είναι εδώ, όσο θα παίζει στον ΠΑΟΚ, εμένα με ενδιαφέρει να μας χαρίζει απλόχερα τη μαγεία της τέχνης του. Εννοείται μέσα στο περίγραμμα της ομάδας, του όποιου προπονητικού σχεδίου, για τις όποιες φιλοδοξίες και τίτλους.
Αλλά πιο σημαντικό είναι να γίνουμε επιτέλους άνθρωποι. Με σεβασμό, χωρίς κουτσομπολιά και συνωμοσίες. Να τον αφήσουμε στην ησυχία του, επιτέλους!
Στον ΠΑΟΚ πάντως, έχει ακόμα να δώσει πολλά.
- These users thanked the author margas for the post (total 3):
- leomatos88, GEOL, nkoss
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ύστερα όμως θέλετε να τους πουλάμε 500.135 εκ., και σπάζεστε που οι αντίπαλοι πουλάνε παραπάνω, έστω και στο μιλητό, Φωτάρες και Κωστούλες. Ναι, σας αρέσει δεν σας αρέσει, η αξία ενός παίχτη ανεβαίνει και από την εθνική.
- These users thanked the author Miles for the post:
- Montrealiotis
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Θα σου πω εγώ που έχω inside info!Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:52Πως προκύπτει το 27 φίλε? Έχει κάποια σημασία η συγκεκριμένη ηλικία?crow1581 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:49 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΆ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ. εχω σχέσεις με ανθρώπους αυτής της θρησκείας. Ειναι όλοι εξαιρετικοί άνθρωποι με μεγάλα κολλήματα. Δεν θα μπορούσε να πει σταματάω για πάντα.. δεν θα την αναιρεεση την απόφαση. Η συγκεκριμένη θρησκεία εχει κάστες...όσο πιο ψηλα ανεβαίνεις τόσο πιο πολλες παραχωρήσεις θα κάνεις. Η θρησκεία ειναι οτι πιο σημαντικό έχουν αυτοί οι άνθρωποι. Ουτε η Εθνική ούτε ο ΠΑΟΚ
Κάμερα σε εμένα ξεκινάω.
Το μυστικό είναι στον αριθμό φανέλας. Του είπαν να διαλέξει συγκεκριμένο αριθμό.
Πάρε το 27 και γύρνα το ανάποδα. 72 - 7 (που υπάρχει στο 27) = 65
Πάρε το 27 ξανά και πρόσθεσε τους 2 αριθμούς,
2 + 7 = 9 , 9x7(το 7 από το 27) = 63 , 63 + 2(το 2 από το 27) = 65
Το 27 είναι τέλειος κύβος. 3³ (3x3x3).
Το 65 είναι άθροισμα δύο τετραγώνων , 4² + 7² = 16 + 49. Πρόσεξε ότι το 7 ξανά εμφανίζεται, το ίδιο 7 του 27 σου χτίζει 65.
Άρα το 7 είναι ο κοινός μπαμπάς. Και στο 27 (3³ με ουρά το 7) και στο 65(4²+7²).
Όπου και να γυρίσεις το 27, σε βγάζει πάντα 65
- These users thanked the author Maklaz for the post (total 7):
- leomatos88, margas, ΑΜΠΑΛΑΕΑ, Apil44, Ally Samagoal, paok apo epilogi, wickerman
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Εγώ πάντως σκάω και θέλω να βλέπω ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ να πηγαίνουν μουντιάλ και ευρο!george188 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:09Aκριβως αυτοAzrael έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:05Στον υπολοιπο κοσμο μπορει οντως να αποτελει οντως κατι ξεχωριστο.Νομιζω οτι η συντριπτικη πλειοψηφια του δικου μας κοσμου,με ολα αυτα που εχει δει,δεν νομιζω οτι πολυσκαει για την Εθνικη.hasio_john έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:03 Πρώτα απ’ όλα δεν χρειάζονται ούτε υπερβολές, ούτε αφορισμοί, ούτε σταυροί και αναθέματα. Η αλήθεια, όπως συνήθως, βρίσκεται κάπου στη μέση. Από τη μία πλευρά, είναι δύσκολο να μην αναρωτηθεί κανείς γιατί ένας τόσο ταλαντούχος παίκτης δεν έχει πιο σταθερό και ουσιαστικό ρόλο στην Εθνική. Όταν μιλάμε για έναν ποδοσφαιριστή με τις δυνατότητες του Κωνσταντέλια, είναι λογικό αρκετοί να θεωρούν ότι η απόφασή του επηρεάστηκε και από αυτό το γεγονός.
Από την άλλη, όσο σεβαστές κι αν είναι οι οικογενειακές του υποχρεώσεις, δεν παύει να προκαλεί ένα αρνητικό συναίσθημα το να βλέπεις έναν τέτοιο παίκτη, σε τόσο νεαρή ηλικία, να αποχωρεί οικειοθελώς από τις υποχρεώσεις της Εθνικής. Όλοι οι ποδοσφαιριστές έχουν οικογένειες, παιδιά ή προσωπικά ζητήματα που καλούνται να διαχειριστούν.
Η Εθνική ομάδα δεν είναι μια συνηθισμένη επαγγελματική υποχρέωση. Στην Ελλάδα και παντού στον κόσμο αποτελεί κάτι ξεχωριστό, μια τιμή και ένα όνειρο για κάθε ποδοσφαιριστή. Γι’ αυτό και η συγκεκριμένη απόφαση είναι λογικό να διχάζει τον κόσμο εδώ στο ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ και είμαι σίγουρος και παντού. Προσωπικά, δηλώνω και γω μπερδεμένος με την απόφασή του!
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3225
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Πάντως ότι κι αν ισχύει για τον Ντέλια, είναι τρομερό το ότι οι περισσότεροι εδώ προβάλλουν την δική τους επιθυμία για εκδίκηση απέναντι στο ΠΟΚ, επανάσταση κατά της ΕΠΟ, πόλεμο στον Γιοβάνοβιτς, ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, πάνω σε ένα παιδί που ουδέποτε έχει δείξει ότι σκέφτεται και πράττει κατ'αυτόν τον τρόπο. Μακάρι ο άνθρωπος Γιάννης να είναι καλά κι ευτυχισμένος, αλλά μόνο αισιόδοξα δεν είναι τα νέα για τον ποδοσφαιριστή Γιάννη.
ΥΓ: Επειδή πολλοί αναφέρεστε στις μέχρι τώρα συμμετοχές του, και χωρίς να ξέρω αν όντως είναι θρησκευτικό θέμα - αν και μου φαίνεται το πιο πιθανό - οι άνθρωποι αλλάζουν, προτεραιοποιούν, σκέφτονται, αποφασίζουν διαφορετικά, ανάλογα με την φάση της ζωής τους.
ΥΓ: Επειδή πολλοί αναφέρεστε στις μέχρι τώρα συμμετοχές του, και χωρίς να ξέρω αν όντως είναι θρησκευτικό θέμα - αν και μου φαίνεται το πιο πιθανό - οι άνθρωποι αλλάζουν, προτεραιοποιούν, σκέφτονται, αποφασίζουν διαφορετικά, ανάλογα με την φάση της ζωής τους.
- These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 5):
- paokkerkir, PaokFiesta, WeWillRockYou, rockcity4, TylerDurden