65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Μην πολύ πανηγυρίζετε γιατί όσο εύκολα σταμάτησε από την εθνική, άλλο τόσο μπορεί να σταματήσει και γενικά, και εκεί θέλω να δω τα μπράβο κλπ κλπ.
- These users thanked the author PablitoV2 for the post (total 6):
- crow1581, alexgarcia6, paokkerkir, nathlas, makedonas1926, Montrealiotis
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3225
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Πως προκύπτει το 27 φίλε? Έχει κάποια σημασία η συγκεκριμένη ηλικία?crow1581 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:49 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΆ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ. εχω σχέσεις με ανθρώπους αυτής της θρησκείας. Ειναι όλοι εξαιρετικοί άνθρωποι με μεγάλα κολλήματα. Δεν θα μπορούσε να πει σταματάω για πάντα.. δεν θα την αναιρεεση την απόφαση. Η συγκεκριμένη θρησκεία εχει κάστες...όσο πιο ψηλα ανεβαίνεις τόσο πιο πολλες παραχωρήσεις θα κάνεις. Η θρησκεία ειναι οτι πιο σημαντικό έχουν αυτοί οι άνθρωποι. Ουτε η Εθνική ούτε ο ΠΑΟΚ
-
leomatos88
- Δημοσιεύσεις: 1022
- Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Κάπου θα πρέπει να μπει ένα φρένο.
Αδιάφορη μου ήταν η εθνική ομάδα, ανέκαθεν. Μπορεί να έχει όποια θεώρηση θέλει ο παιχταράς, για τη ζωή, για το άθλημα, για τα πάντα. Δε χρωστάει σε κανέναν εξηγήσεις, ακόμη κι αν αποφασίσει αύριο να μην ξαναπαίξει και μπάλα.
Όσο θα είναι εδώ, όσο θα παίζει στον ΠΑΟΚ, εμένα με ενδιαφέρει να μας χαρίζει απλόχερα τη μαγεία της τέχνης του. Εννοείται μέσα στο περίγραμμα της ομάδας, του όποιου προπονητικού σχεδίου, για τις όποιες φιλοδοξίες και τίτλους.
Αλλά πιο σημαντικό είναι να γίνουμε επιτέλους άνθρωποι. Με σεβασμό, χωρίς κουτσομπολιά και συνωμοσίες. Να τον αφήσουμε στην ησυχία του, επιτέλους!
Στον ΠΑΟΚ πάντως, έχει ακόμα να δώσει πολλά.
Αδιάφορη μου ήταν η εθνική ομάδα, ανέκαθεν. Μπορεί να έχει όποια θεώρηση θέλει ο παιχταράς, για τη ζωή, για το άθλημα, για τα πάντα. Δε χρωστάει σε κανέναν εξηγήσεις, ακόμη κι αν αποφασίσει αύριο να μην ξαναπαίξει και μπάλα.
Όσο θα είναι εδώ, όσο θα παίζει στον ΠΑΟΚ, εμένα με ενδιαφέρει να μας χαρίζει απλόχερα τη μαγεία της τέχνης του. Εννοείται μέσα στο περίγραμμα της ομάδας, του όποιου προπονητικού σχεδίου, για τις όποιες φιλοδοξίες και τίτλους.
Αλλά πιο σημαντικό είναι να γίνουμε επιτέλους άνθρωποι. Με σεβασμό, χωρίς κουτσομπολιά και συνωμοσίες. Να τον αφήσουμε στην ησυχία του, επιτέλους!
Στον ΠΑΟΚ πάντως, έχει ακόμα να δώσει πολλά.
-
alexgarcia6
- Σασταλεγάκιας 2025
- Δημοσιεύσεις: 4202
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2021, 18:08
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Μονο στον ΠΑΟΚ ρε πουστη θα τυχαινε one in a million ποδοσφαιρικο ταλεντο και θα καιγοταν απο ταλιμπαν εν ετει 2026. Πολυ κριμα οτι ναναι
Το θεμα δεν ειναι αν θα παιζει η οχι με την εθνικη αιλαδος.. στα παπαρια μας.. το θεμα ειναι τι μυαλο κουβαλαει και που παει το πραγμα..
Το θεμα δεν ειναι αν θα παιζει η οχι με την εθνικη αιλαδος.. στα παπαρια μας.. το θεμα ειναι τι μυαλο κουβαλαει και που παει το πραγμα..
- These users thanked the author alexgarcia6 for the post (total 4):
- paokkerkir, Michalios92, nathlas, Montrealiotis
-
Michalios92
- Δημοσιεύσεις: 125
- Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2026, 21:01
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Δεν θα αγιάσουμε ποτέ ως οργανισμός...
Πότε τελειώνει αυτη η χρονιά η ρημάδα ?
Πότε τελειώνει αυτη η χρονιά η ρημάδα ?
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Κωνσταντέλιας > Γιοβάνοβιτς και πολύ περισσότερο Εθνική > μανατζαραίοι, ΠΟΚ.
Τόσα χρόνια με χαρτάκια και ελληνοποιήσεις των κάτω δεν σας πείραζε, τώρα θυμηθήκατε τον σταυρό μερικοί…
Τόσα χρόνια με χαρτάκια και ελληνοποιήσεις των κάτω δεν σας πείραζε, τώρα θυμηθήκατε τον σταυρό μερικοί…
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6523
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Σαν χρυσοχοος που γνωριζει απο κοσμηματα.ΜΗ ΛΕΤΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ για το ηθος του Ντελια,το παιδι ειναι κοσμημα οχι μονο σαν ποδοσφαιριστης αλλα κ σαν ανθρωπος.
Να και αν παιξει στην εθνικη,να και αν δεν παιξει.Στον ΠΑΟΚ να μαγευει και να τον χαζευουμε ολοι.
υ.Γ. Πρεπει να πεσουν μερικα μπαν σε μερικους για τις κουβεντες που ξεστομισαν για το μεγαλυτερο ταλεντο που εχει βγαλει ο ΠΑΟΚ μαζι με Κουδα.
Να και αν παιξει στην εθνικη,να και αν δεν παιξει.Στον ΠΑΟΚ να μαγευει και να τον χαζευουμε ολοι.
υ.Γ. Πρεπει να πεσουν μερικα μπαν σε μερικους για τις κουβεντες που ξεστομισαν για το μεγαλυτερο ταλεντο που εχει βγαλει ο ΠΑΟΚ μαζι με Κουδα.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Μπράβο μικρέ, φουλ σαπορτ για την απόφαση που πήρες !
- These users thanked the author jibbie for the post (total 5):
- margas, Kabamaru11, ΑΜΠΑΛΑΕΑ, paok apo epilogi, Logistis
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8891
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ελα καλα κάνει .σιγα μην τρέχει για ενα τουρνουα χωρίς λογο και να μην παίζει κι ολας για να κάνει ο αλλος πειραματα.
Οι αγώνες που θα λείψει για το Nation League
24/09 Σερβία – Ελλάδα 21:45
27/09 Γερμανία – Ελλάδα 21:45
01/10 Ελλάδα – Ολλανδία 21:45
04/10 Ελλάδα – Γερμανία 21:45
13/11 Ολλανδία – Ελλάδα 21:45
16/11 Ελλάδα – Σερβία 21:45
Απο τον αγώνα με την Δανια εχει να παίξει βασικός .Απο το ημιχρονο και μετα η συμπεριφορά του Γιοβανοβιτς ήταν εκδικιτικη .
Οι αγώνες που θα λείψει για το Nation League
24/09 Σερβία – Ελλάδα 21:45
27/09 Γερμανία – Ελλάδα 21:45
01/10 Ελλάδα – Ολλανδία 21:45
04/10 Ελλάδα – Γερμανία 21:45
13/11 Ολλανδία – Ελλάδα 21:45
16/11 Ελλάδα – Σερβία 21:45
Απο τον αγώνα με την Δανια εχει να παίξει βασικός .Απο το ημιχρονο και μετα η συμπεριφορά του Γιοβανοβιτς ήταν εκδικιτικη .
- These users thanked the author panpangr77 for the post (total 3):
- eorptol1, Ally Samagoal, Logistis
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Aυτό μόνο ο είδος μπορεί να μας το πει.crow1581 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:49 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΆ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ. εχω σχέσεις με ανθρώπους αυτής της θρησκείας. Ειναι όλοι εξαιρετικοί άνθρωποι με μεγάλα κολλήματα. Δεν θα μπορούσε να πει σταματάω για πάντα.. δεν θα την αναιρεεση την απόφαση. Η συγκεκριμένη θρησκεία εχει κάστες...όσο πιο ψηλα ανεβαίνεις τόσο πιο πολλες παραχωρήσεις θα κάνεις. Η θρησκεία ειναι οτι πιο σημαντικό έχουν αυτοί οι άνθρωποι. Ουτε η Εθνική ούτε ο ΠΑΟΚ
Ακόμα και έτσι να είναι, δεν έχει κανένα νόημα να προκαταβάλουμε τις επιλογές του.
Ας κάνει ότι γουστάρει.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Αφου δεν γουσταρει να παιζει για την Εθνικη ΠΟΚ,πολυ καλα κανει και δεν παει.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Δεν θυμάμαι ο Ρεχάγκελ να βαπτίστηκε χριστιανός ορθόδοξος, φαντάζομαι το 2004 δεν πανηγύριζες φίλε.vasilis1976 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:21 οποίος έχει πρόβλημα με τον Σταυρό στο στήθος ας αλλάξει χώρα. εδώ στην Ελλάδα αυτό έχουμε για εθνόσημο. κατάλαβες?
-
vasilis1976
- Δημοσιεύσεις: 109
- Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 08:21
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Σας ευχαριστώ όλους για το ΄΄στόλισμα΄΄. Είναι προφανές ότι δεν καταλάβατε τίποτα. Η συμμέτοχη στην Εθνική μιας χώρας είναι ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ, όπως και να λέγεσαι, όπου κι αν παίζεις. Με είπαν χριστιανοταλιμπάν. Καμιά σχέση. Τον Σταυρό δεν τον ανέφερα τυχαία. Για όσους γνωρίζουν αυτούς τους περιέργους τύπους καταλαβαίνουν. Για όσους δεν γνωρίζουν ας ψάξουν. Ταλιμπάν άλλωστε είναι ο ίδιος, γιατί, ενώ τόσοι και τόσοι παίκτες αλλού θρησκεύματος ανά τον κόσμο δεν έθεσαν ποτέ θέμα μη συμμετοχής σε εθνική ομάδα, αυτός το κάνει με θράσος και ψέματα!!! Δεν θέλει να ξαναπαίξει ποτέ στην εθνική και δεν το λέει ευθέως. Πουθενά στην ανακοίνωση που έβγαλε δεν λέει ότι είναι κάτι το προσωρινό!!! Πάλι ψέματα. Ετοιμαστείτε και για την ομάδα. Τότε εσείς που κράζετε , πρώτοι θα βγείτε στα κάγκελα. υπομονή. δεν γνωρίζεται με ποιους έχετε να κάνετε…
Υ.γ. έγινα και …μάρτυρας!!!! χαχαχαχαχαχαχα. καλή αντάμωση αδέρφια!!!
Υ.γ. έγινα και …μάρτυρας!!!! χαχαχαχαχαχαχα. καλή αντάμωση αδέρφια!!!
- These users thanked the author vasilis1976 for the post:
- crow1581
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Μεγάλο κρίμα για την απόφασή του. Θα μπορούσε να συνεισφέρει πολύ στο να επιστρέψει η Εθνική στις μεγάλες διοργανώσεις.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Stathis_P την Τετ 24 Ιουν 2026, 13:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.