eorptol έγραψε:ο ερασιτεχνης θα βαλει αξιους αν φυγει ο ζαγορ ως προς αυτο κοιμαμε ησυχος......zoi4 έγραψε:θελω να να μην φυγει ο ζαγορακης αλλα ακομα και να φυγει δεν ηρθε το τελος του κοσμου,ΠΑΟΚ εισαι.
ισως να ειναι και καλυτερα απο την στιγμη που δεν βλεπω να τον στελεχωνουν αξιοι ανθρωποι.
δηλαδη ο ζαγορακης θα δενει την υπαρξη του ή οχι στον ΠΑΟΚ απο τις επιλογες συνεργατων του;ή μαζι ή κανεις;δεν το καταλαβαινω.αν γυρισει ο κοσμος αναποδα και στις 8 επομενες αγωνιστικες παρουμε άλλους 5 βαθμους κι ειμαστε στη ζωνη του υποβιβασμου αδερφε,ο ζαγορακης για να σωσει το τομαρι του θα στηριζει ακομα ΑΠΟΛΥΤΑ την επιλογη του;ΑΝ ΝΑΙ,τοτε ας παει στην ευχη του Θεου μαζι της!δεν γινεται να συνεχισουμε με "εκβιασμους".οχι στα καλά να γινομαστε πρωτοι μαγκες (με τη συνεισφορα αυτων,που με περισση "ΑΝΕΣΗ" ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕ το βραδυ της κυριακης ως τους αποκλειστικα υπαιτιους της κατρακυλας της ομαδας) και στις αναποδες να το ριχνουμε στα ψευδοδιλημματα τυπου "με θετε ή ού";επειδη βλεπω να χρησιμοποιειται το συγκεκριμενο επιχειρημα περι ανυπαρκτης διαδοχης καταστασης σε περιπτωση φυγης του τα γραφω αυτα.υπαρχουν και ατομα,που εκφραζουν αντιρρησεις διχως σωνει και καλα να θελουν να φυγει ο ζαγορακης για να επωφεληθουν ωσαν λυκοι της αναμπουμπουλας,που θα δημιουργηθει!και στο φιναλε-φιναλε,αν θεωρει ο ζαγορακης ΣΟΒΑΡΟ ΛΟΓΟ να σηκωθει να φυγει,επειδη μεριδα του κοσμου ανησυχει για το δερμιτζακη,το χαβο και τον παντελο,ο ιδιος θα εκτεθει στα ματια του κοσμου.σιγουρα θα δεχτει και βρωμικο πολεμο απο μερικους με προθεσεις ... αδιευκρινιστες,το κατανοω κι εκει ειμαι μαζι του (περι συνδεσμων εχω εκφρασει αρκετες φορες ενστασεις).εχει ωστοσο ακομα την εμπρακτη στηριξη σχεδον ολων,που τον στηριξαν τα προηγουμενα χρονια,της ανοργανωτης πλεμπας.ας κοιταξει να την εκμεταλλευτει επωφελως για την ομαδα και να αφησει τους "θολους" υπαινιγμους περι παραμονης του ή μη!οχι παλι!αυτη τη φορα η ιστορια θα γραψει ...