Μην του χαλάς το αφήγημαgeorge188 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:51Σύμφωνα με τα ισπανικά μέσα είχε προτάσεις αλλά δεν ήθελε να παίξει απέναντι στη ΣοσιεδάδAthens έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:41 ο βασκος που δεν ειχε καμια προταση απο αλλη ομαδα της ισπανιας και η δικη του ομαδα τον αφησε ελευθερο θα ερθει εδω για βασικος!! ωραια πραγματα θα δουμε
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Τι λες εχεις δει τον Πελκα να κανει τακλιν θανατου για να κοψει αντιπαλο; Ουτε εγω.
- These users thanked the author embuji for the post (total 2):
- gk.box16, Polichni1926
-
ΚΩΣΤΑΣ2019
- Δημοσιεύσεις: 3867
- Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Θεωρείτε ότι αξίζει αυτά τα λεφτά?ΑΜΠΑΛΑΕΑ έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 21:10 Για Χατζηδιακο γράφτηκε στα site του ΠΑΟΚ ότι θελουμε να κλείσει
στα 2 εκατομμύρια και η Κοπεγχάγη ζητάει 3
Ακόμα και για τα 2 εκ επιφυλάσσομαι.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Καλώς ή κακως στην περίπτωση του Διακου δεν πληρώνεις τόσο την ποιότητα όσο το πολύ χαμηλό ρίσκο και το πολύ μικρό χρόνο προσαρμογής που θα χρειαστεί.
Σε μία ομάδα που θα προσθέσει τρία καινούργια στόπερ κάτι τέτοιο είναι πολύ σημαντικό
Σε μία ομάδα που θα προσθέσει τρία καινούργια στόπερ κάτι τέτοιο είναι πολύ σημαντικό
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5431
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Χαμηλό ρίσκο επειδή μιλάει Ελληνικά;
Μόνο ελεύθερος μπακ του επιπέδου του Χατζηδιακου.
Μόνο ελεύθερος μπακ του επιπέδου του Χατζηδιακου.
- These users thanked the author Montrealiotis for the post:
- MikeStr4
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Υπερβολές.
Μιλάμε για το πρωτάθλημα που ο καλύτερος στόπερ την χρονιά που πέρασε ήταν ο Ρετσος
Μιλάμε για το πρωτάθλημα που ο καλύτερος στόπερ την χρονιά που πέρασε ήταν ο Ρετσος
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5431
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Πιστεύεις ότι είναι τριάδα πρωταθλητή, οι Μιχαηλιδης, Ελοστουντο, Χατζηδιακος;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ο Χατζιδιάκος, αν και δεν με τρελαίνει σαν παίκτης, δεν είναι κατσίκι.
Επίσης μπορεί να παίξει και δέξιος και αριστερός στόπερ, κάτι που δίνει αρκετή τακτική ευελιξία τόσο σε 4άδα όσο και σε 3άδα.
Επίσης, Έλληνας και σε καλή ηλικία, μπορεί να αποτελέσει μέλος ενός καλού και σταθερού κορμού.
Επίσης μπορεί να παίξει και δέξιος και αριστερός στόπερ, κάτι που δίνει αρκετή τακτική ευελιξία τόσο σε 4άδα όσο και σε 3άδα.
Επίσης, Έλληνας και σε καλή ηλικία, μπορεί να αποτελέσει μέλος ενός καλού και σταθερού κορμού.
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2232
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Επιπλέον θετικό το ότι μπορεί να αγωνίζεται με την ίδια ευχέρεια και ως δεξί και ως αριστερό στόπερ.renegade έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 21:57 Καλώς ή κακως στην περίπτωση του Διακου δεν πληρώνεις τόσο την ποιότητα όσο το πολύ χαμηλό ρίσκο και το πολύ μικρό χρόνο προσαρμογής που θα χρειαστεί.
Σε μία ομάδα που θα προσθέσει τρία καινούργια στόπερ κάτι τέτοιο είναι πολύ σημαντικό
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Παρατήρηση. Όταν κάθε μεταγραφή σκάει κάθε 200 σελίδες, οι απαιτήσεις του λαού είναι " στόπερ ηγέτης! Φορ κίλερ, χαφ να τους καταπίνει κτλ" .
Όταν πρέπει να μηδενίσει το κοντέρ των 500 σελίδων μήπως και έρθει καμία μεταγραφή, ο πήχης πέφτει, οι απαιτήσεις του λαού είναι μονολεκτικές και ποσοτικές!
Δύο χαφ, ένα μπακ, δύο φορ κτλ. Σαν κοινωνικό πείραμα.
Μου έκανε εντύπωση και φυσικά με τρομάζει η εφαρμογή στην απλή καθημερινότητα του καθένα μας.
Όταν πρέπει να μηδενίσει το κοντέρ των 500 σελίδων μήπως και έρθει καμία μεταγραφή, ο πήχης πέφτει, οι απαιτήσεις του λαού είναι μονολεκτικές και ποσοτικές!
Δύο χαφ, ένα μπακ, δύο φορ κτλ. Σαν κοινωνικό πείραμα.
Μου έκανε εντύπωση και φυσικά με τρομάζει η εφαρμογή στην απλή καθημερινότητα του καθένα μας.
-
Gregk19262000
- Δημοσιεύσεις: 65
- Εγγραφή: Πέμ 30 Απρ 2026, 00:13
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Μόλις το είδα είπα να το ανεβάσω, γενικά αυτός που βλέπω τι ανεβάζει πέφτει σε αρκετά μέσα, το αν έρθει άλλο θέμα
- These users thanked the author Gregk19262000 for the post (total 2):
- Kabamaru11, aivas19
- Σουριναμέζος
- Δημοσιεύσεις: 4086
- Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Το μόνο αρνητικό που έχει η περίπτωση Χατζηδιάκου είναι ότι αν και Έλληνας πιάνει θέση ξένου στην λίστα. Μπύρα χωρίς αλκοόλ δηλαδή.
- These users thanked the author Σουριναμέζος for the post (total 13):
- danirifle, Unpsofable78, Dimitrisou, Anwnimos, paokkerkir, Kenny4, icue, navigator11, aivas19, Maklaz and 3 more users
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
@Unpsofable78
Η αλήθεια είναι ότι ενώ είναι δεξιοπόδαρος αριστερά παίζει πιο καλά όπως κάποτε ο μαλεζάς
Η αλήθεια είναι ότι ενώ είναι δεξιοπόδαρος αριστερά παίζει πιο καλά όπως κάποτε ο μαλεζάς
- These users thanked the author renegade for the post:
- Unpsofable78
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Γενικά ο κοουτς Λίσι έχει μια... κλίση προς ισπανόφωνους μπαλαδόρους
Πράγμα λογικό, αναμενόμενο, και οχι κι άσχημο εδώ που τα λέμε
Πράγμα λογικό, αναμενόμενο, και οχι κι άσχημο εδώ που τα λέμε