Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12011
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από eorptol1 »

george188 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:51
Athens έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:41 ο βασκος που δεν ειχε καμια προταση απο αλλη ομαδα της ισπανιας και η δικη του ομαδα τον αφησε ελευθερο θα ερθει εδω για βασικος!! ωραια πραγματα θα δουμε
Σύμφωνα με τα ισπανικά μέσα είχε προτάσεις αλλά δεν ήθελε να παίξει απέναντι στη Σοσιεδάδ
Μην του χαλάς το αφήγημα
These users thanked the author eorptol1 for the post:
george188
embuji
Δημοσιεύσεις: 4339
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από embuji »

paokspren έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 21:29
tsaousila έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 21:05 ο πελκας παει για εξαρι
Εννοείς μήπως 8αρι?

Γιατί με βάση τα χαρακτηριστικά του και το στυλ παιχνιδιού του ακούγεται ότι θα είναι ο χειρότερος αμυντικός χαφ στην ιστορία του ποδοσφαίρου.
Τι λες εχεις δει τον Πελκα να κανει τακλιν θανατου για να κοψει αντιπαλο; Ουτε εγω.
These users thanked the author embuji for the post (total 2):
gk.box16, Polichni1926
Άβαταρ μέλους
gk.box16
Δημοσιεύσεις: 1222
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιαν 2017, 20:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από gk.box16 »

Για αριστερό Μπακ τον βλέπω αν δεν έρθει ο Γιαννούλης
ΚΩΣΤΑΣ2019
Δημοσιεύσεις: 3867
Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από ΚΩΣΤΑΣ2019 »

ΑΜΠΑΛΑΕΑ έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 21:10 Για Χατζηδιακο γράφτηκε στα site του ΠΑΟΚ ότι θελουμε να κλείσει
στα 2 εκατομμύρια και η Κοπεγχάγη ζητάει 3
Θεωρείτε ότι αξίζει αυτά τα λεφτά?
Ακόμα και για τα 2 εκ επιφυλάσσομαι.
renegade
Δημοσιεύσεις: 19502
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από renegade »

Καλώς ή κακως στην περίπτωση του Διακου δεν πληρώνεις τόσο την ποιότητα όσο το πολύ χαμηλό ρίσκο και το πολύ μικρό χρόνο προσαρμογής που θα χρειαστεί.
Σε μία ομάδα που θα προσθέσει τρία καινούργια στόπερ κάτι τέτοιο είναι πολύ σημαντικό
Άβαταρ μέλους
Montrealiotis
Δημοσιεύσεις: 5431
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Montrealiotis »

Χαμηλό ρίσκο επειδή μιλάει Ελληνικά;
Μόνο ελεύθερος μπακ του επιπέδου του Χατζηδιακου.
These users thanked the author Montrealiotis for the post:
MikeStr4
renegade
Δημοσιεύσεις: 19502
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από renegade »

Υπερβολές.
Μιλάμε για το πρωτάθλημα που ο καλύτερος στόπερ την χρονιά που πέρασε ήταν ο Ρετσος
Άβαταρ μέλους
Montrealiotis
Δημοσιεύσεις: 5431
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Montrealiotis »

Πιστεύεις ότι είναι τριάδα πρωταθλητή, οι Μιχαηλιδης, Ελοστουντο, Χατζηδιακος;
paokspren
Δημοσιεύσεις: 1381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2022, 19:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από paokspren »

Ο Χατζιδιάκος, αν και δεν με τρελαίνει σαν παίκτης, δεν είναι κατσίκι.

Επίσης μπορεί να παίξει και δέξιος και αριστερός στόπερ, κάτι που δίνει αρκετή τακτική ευελιξία τόσο σε 4άδα όσο και σε 3άδα.

Επίσης, Έλληνας και σε καλή ηλικία, μπορεί να αποτελέσει μέλος ενός καλού και σταθερού κορμού.
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2232
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

renegade έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 21:57 Καλώς ή κακως στην περίπτωση του Διακου δεν πληρώνεις τόσο την ποιότητα όσο το πολύ χαμηλό ρίσκο και το πολύ μικρό χρόνο προσαρμογής που θα χρειαστεί.
Σε μία ομάδα που θα προσθέσει τρία καινούργια στόπερ κάτι τέτοιο είναι πολύ σημαντικό
Επιπλέον θετικό το ότι μπορεί να αγωνίζεται με την ίδια ευχέρεια και ως δεξί και ως αριστερό στόπερ.
Nikos 74
Δημοσιεύσεις: 1898
Εγγραφή: Τρί 20 Νοέμ 2018, 19:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Nikos 74 »

Παρατήρηση. Όταν κάθε μεταγραφή σκάει κάθε 200 σελίδες, οι απαιτήσεις του λαού είναι " στόπερ ηγέτης! Φορ κίλερ, χαφ να τους καταπίνει κτλ" .
Όταν πρέπει να μηδενίσει το κοντέρ των 500 σελίδων μήπως και έρθει καμία μεταγραφή, ο πήχης πέφτει, οι απαιτήσεις του λαού είναι μονολεκτικές και ποσοτικές!
Δύο χαφ, ένα μπακ, δύο φορ κτλ. Σαν κοινωνικό πείραμα.
Μου έκανε εντύπωση και φυσικά με τρομάζει η εφαρμογή στην απλή καθημερινότητα του καθένα μας.
Gregk19262000
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: Πέμ 30 Απρ 2026, 00:13

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Gregk19262000 »


Μόλις το είδα είπα να το ανεβάσω, γενικά αυτός που βλέπω τι ανεβάζει πέφτει σε αρκετά μέσα, το αν έρθει άλλο θέμα
These users thanked the author Gregk19262000 for the post (total 2):
Kabamaru11, aivas19
Άβαταρ μέλους
Σουριναμέζος
Δημοσιεύσεις: 4087
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Σουριναμέζος »

Το μόνο αρνητικό που έχει η περίπτωση Χατζηδιάκου είναι ότι αν και Έλληνας πιάνει θέση ξένου στην λίστα. Μπύρα χωρίς αλκοόλ δηλαδή.
These users thanked the author Σουριναμέζος for the post (total 13):
danirifle, Unpsofable78, Dimitrisou, Anwnimos, paokkerkir, Kenny4, icue, navigator11, aivas19, Maklaz and 3 more users
renegade
Δημοσιεύσεις: 19502
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από renegade »

@Unpsofable78
Η αλήθεια είναι ότι ενώ είναι δεξιοπόδαρος αριστερά παίζει πιο καλά όπως κάποτε ο μαλεζάς
These users thanked the author renegade for the post:
Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16719
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Equalizer »

Γενικά ο κοουτς Λίσι έχει μια... κλίση προς ισπανόφωνους μπαλαδόρους

Πράγμα λογικό, αναμενόμενο, και οχι κι άσχημο εδώ που τα λέμε
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”