Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6547
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
@nunies4 ε καλα δεν περασε και πολυς καιρος που τα ιδια λεγανε για τον Μειτε.
- These users thanked the author Kabamaru11 for the post (total 2):
- eorptol1, paok apo epilogi
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Χθες από άνθρωπο που βλέπει Ισπανία μου είπε ότι ο Λισι είχε κάνει εξαιρετική δουλειά στην ομάδα του και ότι ο ελοσουντο είναι πολύ καλή προσθήκη
Για να ζεσταινόμαστε σιγά σιγα
Για να ζεσταινόμαστε σιγά σιγα
- These users thanked the author sourmenetes for the post (total 6):
- nunies4, pagotatzis, navigator11, Newgen9, Unpsofable78, aivas19
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6547
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
@sourmenetes
- These users thanked the author Kabamaru11 for the post (total 4):
- icue, M o r b i u S, Anwnimos, MagdiTolba
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Σούρμε, όχι ρε συ, ρώτα εδώ τους δικούς μας που βλέπουν φάτσες και ύψος και σου λένε αν είναι ο ένας μυρουδιάς προπονητής και ο άλλος κοντός για σεντερμπάκ.
-
Gregk19262000
- Δημοσιεύσεις: 65
- Εγγραφή: Πέμ 30 Απρ 2026, 00:13
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Συγγνώμη αλλά αν είναι αυτός ο βασικός, κεφαλιες ποιος θα παίρνει; Θέλεις οπωσδήποτε στόπερ με όγκο δύναμη κλπ στυλ βαρέλαrenegade έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:20Ο οποίος Κόλκας όσο περνάνε τα χρόνια αντί να ωριμάζει γίνεται πιο κουραμπιές.
Μου πετάχτηκε πάλι ένα βιντεάκι του που απαιιωνε και κορόιδευε για άλλη μια φορά ποδοσφαιριστή της ομάδας,αυτή τη φορά τον Καμαρά.
Απορώ εκεί στην παε, τόσο δύσκολο τους είναι να του τραβήξουνε λίγο το αυτάκι?
Υγ υπάρχει μία πεποίθηση από μία μερίδα οπαδών και αρδ της ομάδας ότι θα έρθει παίκτης ο οποίος θα είναι μπροστά από τον Βάσκο.
Μάγκες ο Ισπανός θα είναι το βασικό δεξί στόπερ. Να τα πούμε τώρα για να μην υπάρχουν και παρανοήσεις αλλά και απαιτήσεις μελλοντικά
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Gregk19262000 την Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Χωρίς να κατακρίνω γιατί και εγώ το έκανα σε πολύ έντονο βαθμό αλλά μην τους δίνεις το κλικ σου ρε συ nunies. Έτσι και αλλιώς δεν είναι καν δημοσιογράφοι/ρεπόρτερς. Τα έχουμε πει χίλιες φορές...nunies4 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:24 Δεν καταλαβες...προχθες ανεβασαν αρθρο στο 24 που εκαναν καταγραφη του ροστερ και τις πιθανες αναγκες της ομαδας.
Οταν εφτασαν στον Καμαρα εγραψαν επι λεξη "ο οποιος δειχνει ανημπορος να βοηθησει". Μου ανεβηκε το αιμα στο κεφαλι και ας μην με λες και μεγα φαν του Μαντι. Ακου κριση δημοσιογραφου ΠΑΟΚ για παικτη της ομαδας σε ενα αρθρο καταγραφης του ροστερ
Εμετος..
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ο άλλος κουράστηκε να μαρκάρει μέσι ,Σουάρεζ,ροναλντο και μπενζεμα και θα έρθει εδώ αλλαγήrenegade έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:20Ο οποίος Κόλκας όσο περνάνε τα χρόνια αντί να ωριμάζει γίνεται πιο κουραμπιές.
Μου πετάχτηκε πάλι ένα βιντεάκι του που απαιιωνε και κορόιδευε για άλλη μια φορά ποδοσφαιριστή της ομάδας,αυτή τη φορά τον Καμαρά.
Απορώ εκεί στην παε, τόσο δύσκολο τους είναι να του τραβήξουνε λίγο το αυτάκι?
Υγ υπάρχει μία πεποίθηση από μία μερίδα οπαδών και αρδ της ομάδας ότι θα έρθει παίκτης ο οποίος θα είναι μπροστά από τον Βάσκο.
Μάγκες ο Ισπανός θα είναι το βασικό δεξί στόπερ. Να τα πούμε τώρα για να μην υπάρχουν και παρανοήσεις αλλά και απαιτήσεις μελλοντικά
32 χρονών … τέλος πάντων καλά πέρασα σήμερα δεν χρειάζεται …
- These users thanked the author DamoN for the post:
- paok apo epilogi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
ο βασκος που δεν ειχε καμια προταση απο αλλη ομαδα της ισπανιας και η δικη του ομαδα τον αφησε ελευθερο θα ερθει εδω για βασικος!! ωραια πραγματα θα δουμε
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2871
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ο ατζέντης του είσαι φίλε;Athens έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:41 ο βασκος που δεν ειχε καμια προταση απο αλλη ομαδα της ισπανιας και η δικη του ομαδα τον αφησε ελευθερο θα ερθει εδω για βασικος!! ωραια πραγματα θα δουμε
- These users thanked the author Dimitrisou for the post (total 4):
- Ally Samagoal, Maklaz, Newgen9, margas
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Αυτό είναι το ποδόσφαιρο στα κυβικά μας... κάπου κάνεις εκπτώσεις για να δώσεις έμφαση σε κάτι που θεωρείς πιο σημαντικό.Gregk19262000 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:35Συγγνώμη αλλά αν είναι αυτός ο βασικός, κεφαλιες ποιος θα παίρνει; Θέλεις οπωσδήποτε στόπερ με όγκο δύναμη κλπ στυλ βαρέλαrenegade έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:20Ο οποίος Κόλκας όσο περνάνε τα χρόνια αντί να ωριμάζει γίνεται πιο κουραμπιές.
Μου πετάχτηκε πάλι ένα βιντεάκι του που απαιιωνε και κορόιδευε για άλλη μια φορά ποδοσφαιριστή της ομάδας,αυτή τη φορά τον Καμαρά.
Απορώ εκεί στην παε, τόσο δύσκολο τους είναι να του τραβήξουνε λίγο το αυτάκι?
Υγ υπάρχει μία πεποίθηση από μία μερίδα οπαδών και αρδ της ομάδας ότι θα έρθει παίκτης ο οποίος θα είναι μπροστά από τον Βάσκο.
Μάγκες ο Ισπανός θα είναι το βασικό δεξί στόπερ. Να τα πούμε τώρα για να μην υπάρχουν και παρανοήσεις αλλά και απαιτήσεις μελλοντικά
@Kabamaru11
Η αλλαγή προπονητή και το πιθανό διαφορετικο στυλ παιχνιδιού σε συνδυασμό με τις μ@λακιες του κολκα, ίσα που με έκαναν να ποντάρω ότι θα είναι ένα από τα καλύτερα χαφ του πρωταθλήματος τη νέα σεζόν ο Καμαρά
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6547
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ναι κοιτα,αν ο Καμαρα εχει διπλα του τον Ζαφειρη και πισω τους τον Σανταμαρια,θα προσφερει αρκετα ο παικτης,σιγουρα σαπακι δεν ειναι,εχει ομως ενα θεμα με τις επαφες του.Σε ομαδα του Λουτσεσκου αυτο εχει σημασια,αν ο Λισι οντως και λογικα παιξει διαφορετικα,ισως δουμε τον καλο Καμαρα.
Μακαρι να ημουν τοσο αισιοδοξος οσο εσυ.Ας περιμενουμε να δουμε πως θελει να παιξει ο Λισι και βλεπουμε.
Μακαρι να ημουν τοσο αισιοδοξος οσο εσυ.Ας περιμενουμε να δουμε πως θελει να παιξει ο Λισι και βλεπουμε.
-
MagdiTolba
- Δημοσιεύσεις: 579
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2025, 22:45
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Σύμφωνα με τα ισπανικά μέσα είχε προτάσεις αλλά δεν ήθελε να παίξει απέναντι στη ΣοσιεδάδAthens έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:41 ο βασκος που δεν ειχε καμια προταση απο αλλη ομαδα της ισπανιας και η δικη του ομαδα τον αφησε ελευθερο θα ερθει εδω για βασικος!! ωραια πραγματα θα δουμε
- These users thanked the author george188 for the post (total 10):
- DamoN, Dimitrisou, Ally Samagoal, Unpsofable78, paok apo epilogi, paokkerkir, Mica, aivas19, Newgen9, margas
- Angelos-Giorgos
- Δημοσιεύσεις: 73
- Εγγραφή: Παρ 26 Ιαν 2024, 20:48
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Κι ο Ζίφκοβιτς, κάπως έτσι ήρθε.Athens έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:41 ο βασκος που δεν ειχε καμια προταση απο αλλη ομαδα της ισπανιας και η δικη του ομαδα τον αφησε ελευθερο θα ερθει εδω για βασικος!! ωραια πραγματα θα δουμε
- These users thanked the author Angelos-Giorgos for the post (total 3):
- paok apo epilogi, giaxxo, Newgen9
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ο Βάσκος σε σχέση με τον Κεντζιορα στα χαρτιά είναι αναβαθμιση.
Τώρα έχουμε να αναβαθμίσουμε το δίδυμο βολιακο Λοβρεν .
Τώρα έχουμε να αναβαθμίσουμε το δίδυμο βολιακο Λοβρεν .
- These users thanked the author DamoN for the post (total 3):
- paokspren, Dimitrisou, Unpsofable78