Βόλλεϋ 2014-2015

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από Karelias »

Αν αυτός ο κόσμος πάει και στα ευρωπαϊκά ματς, δεν χρειάζεται Σαββίδης!
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29742
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από sourmenetes »

Athens έγραψε:αν καποιος μοντ μπορει ας βαλει σε βιντεο ολοκληρο τον ιστορικο αγωνα για να βλεπουν τα παιδια μας την τρομερη αυτη ομαδα
Σιγα σιγα γιατι τρεχουμε λιγο ολοι...Καπου θα βρεθει το βιντεο.
gpap
Δημοσιεύσεις: 4452
Εγγραφή: Τρί 07 Ιαν 2014, 20:40

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από gpap »

Πρώτη φορά ντάμπλ, έστω και στο βόλλεϋ.

Μπράβω στα παιδιά.

Όταν ομάδες όπως του ποδοσφαίρου και του μπάσκετ, με παιχταράδες όπως ο Κούδας, ο Γκουερίνο, ο Μπάνε, ο Μπάρλοου και τόσοι άλλοι, δεν μας χάρισαν ένα νταμπλ,
αυτά τα παιδιά κατάφεραν να βιώσουμε για πρώτη φορά τέτοιο συναίσθημα.

Χίλια μπράβω ρε παίδες.
Χίλια μπράβω στον προπονητή και το τεχνικό τιμ.
Χίλια μπράβω στην διοίκηση.
Άβαταρ μέλους
V-olakiotis
Δημοσιεύσεις: 6173
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από V-olakiotis »

Απεριγραπτη χαρα και συγκινηση για το πρωτο νταμπλ της ιστοριας μας. Συγχαρητηρια σε ολο το τμημα βολει. Οφειλουμε να σταθουνε κοντα στην ομαδα και κυριως να κρατησουμε γκομεζ και χιμενες!!!
ΩΩΩΩ ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΧΩ ΤΡΕΛΑ ΜΕΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ!
PAOKhead
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από PAOKhead »

ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!!!!!

Μεγάλες στιγμές που τόσο λείπουν από ένα μεγάλο σύλλογο τόσα χρόνια...
Μακάρι να διδαχθούμε όλοι από αυτήν την επιτυχία για να ακολουθήσουν κι άλλες. Κι οταλ λέω όλοι, εννοώ ΟΛΟΙ.

ΥΓ. Ο Μπολιβάρ κι ο Κάστρο σας γ@μ@νε αμερικανάκια
Άβαταρ μέλους
back in black
Δημοσιεύσεις: 2200
Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από back in black »

Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα, απο τον φροντιστή ως τον προεδρο και απο τους παίκτες μέρχι τους τεχνικούς για την απιστευτη χαρά που έδωσαν στον κόσμο. Το έχω ξαναγράψει αυτή η ομάδα στάθηκε η αιτία για να αρχίσω να παρακολουθώ και βολλευ. Η οργάνωση, το πλανο, το κλίμα, οι παιχταράδες, ο προπονητής και η αγωνιστικότητα της ομάδας βολλευ, εφεραν τις επιτυχίες και συσπειρωσαν τον κόσμο του ΠΑΟΚ, δείχντοντας με σαφήνεια το δρόμο που πρέπει να ακολουθήσει και η ΠΑΕ (συγχωρήστε μου την αναφορά στο ποδοσφαιρο σε μια μέρα που ανήκει ολοκληρωτικά στο βολλευ του ΠΑΟΚ).
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από giapas »

Ένα μπράβο σε όλους. Στιγμές περηφάνιας .... ευχαριστούμε ρε μάγκες !!!
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
paprica
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: Τετ 11 Αύγ 2010, 13:31
Τοποθεσία: ΚΟΖΑΝΗ

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από paprica »

Χίλια μπράβο σε όλους. Αργεί να ανέβει ο αγώνας; :opaokara:
τσιριγώτης
Δημοσιεύσεις: 2769
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
Τοποθεσία: Κύθηρα

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από τσιριγώτης »

Παρότι πολλοί βρίζετε τη νοβα, να πω για σήμερα ότι έκανε τρομερή μετάδοση και ακόμα πιο καλό ρεπορτάζ. Ο δημοσιογράφος δε ήταν μες στη καυλα.
Ακόμα δε μπορώ να ηρεμήσω, απίστευτο συναίσθημα το σημερινό. Μπράβο ομάδα ελπίζω να είσαι ίδια και του χρόνου, μη φύγει κανείς
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από Karelias »

Πρώτο πρωτάθλημα στο βόλεϋ
Πρώτο νταμπλ στην ιστορία του συλλόγου
Στο Παλατάκι
επί του γαύρου.

Πιο πολύ γκάβλα είναι παράνομη.
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17369
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΟΚΑΡΑ :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Γράφτηκε ιστορία σήμερα, συγχαρητήρια στους πάντες :pano:
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5027
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από stelyk »

Τουλαχιστον σημερα να κρατησουμε τους πανηγυρισμους σαν οδηγο, ωστε να πανηγυρισουμε καλυτερα την επομενη φορα, μαθημα ητανε φετος, απο του χρονου τα γουστα...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΜΑΓΚΕΣ!!!

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5027
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από stelyk »

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ε???

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από hasio_john »

ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ..., μας κάνατε υπερήφανους!
Μακάρι να βλέπαμε και κάτι αντίστοιχο στο ποδόσφαιρο!
Μόνο ΠΑΟΚ! :mrgreen:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα”