Βόλλεϋ 2014-2015

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από CCCP »

Δεν υπαρχουν λογια. Οποιος δε βλεπει χανει :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
alp920
Δημοσιεύσεις: 2233
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν 2012, 09:52
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από alp920 »

ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ!
ΜΠΡΑΒΟ!!!!!
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από xlebouras »

ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από Zorro4 »

Τ Ε Ρ Α Σ Τ Ι Α Ο Μ Α Δ Α . . . . Τ Ε Ρ Α Σ Τ Ι Ο Σ Λ Α Ο Σ
Μοναδικές στιγμές συγκίνησης και υπερηφάνειας.....
1 9 2 6 ΜΠΡΆΒΟ ΣΕ όλους.
:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Kostas_Peraia4
Δημοσιεύσεις: 4733
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από Kostas_Peraia4 »

Η ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΗ.ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΒΙΩΝΩ!!!ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ.ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ.

ΥΓ.ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΑΥΛΑΚΙ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΙΑΙΟ ΠΑΟΚ

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από sourmenetes »

Το αξιζε το βολλευ του ΠΑΟΚ το άξιζε και ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από pirate_salonica »

ΠΠΠΠΠΑΑΑΑΑΑΑΟΟΟΟΟΚΚΚΚ!
ΠΠΠΠΠΑΑΑΑΑΑΑΟΟΟΟΟΚΚΚΚ!
ΠΠΠΠΠΑΑΑΑΑΑΑΟΟΟΟΟΚΚΚΚ!

Καλώς τους απόγονους,καλώς τους 3-0... Πρωτάθλημα και κύπελλλλο σε λλλέω! :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από eorptol »

ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ.....ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΟΣΜΟ ΟΜΑΔΑ........
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από che4 »

Επιτελους εδειξε ο λαος ποιος ειναι ο ΠΑΟΚ

Αυτα να βλεπει ο ιβαν μπας και κατακαβει τι θελει ο λαος
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από Karelias »

Ο ΠΑΟΚ έγραψε ιστορία!

Αυτό, σε σχέση με το άθλημα, είναι ότι και το γκολ του Γκουερίνο.
thomkat
Δημοσιεύσεις: 294
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 14:21

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από thomkat »

Ό,τι και να πεις είναι λίγο.ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
Ευχαριστούμε για την γκ@υλα που μας κάνατε να νιώσουμε.

Υγ.Μέγαλη δίψα για κούπες ο κόσμος μας.
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από Athens »

αν καποιος μοντ μπορει ας βαλει σε βιντεο ολοκληρο τον ιστορικο αγωνα για να βλεπουν τα παιδια μας την τρομερη αυτη ομαδα
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από CCCP »

Aν ειμουνα Σαββιδης παντως θα εκανα καμια τρελα με το βολλευ. Ριξε τα λεφτα εκει και κανε αυτο που δεν μπορεσαν οι αλλοι, παρε ΤΣ. Λ.!
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από Karelias »

Αν αυτός ο κόσμος πάει και στα ευρωπαϊκά ματς, δεν χρειάζεται Σαββίδης!
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Βόλλεϋ 2014-2015

Δημοσίευση από sourmenetes »

Athens έγραψε:αν καποιος μοντ μπορει ας βαλει σε βιντεο ολοκληρο τον ιστορικο αγωνα για να βλεπουν τα παιδια μας την τρομερη αυτη ομαδα
Σιγα σιγα γιατι τρεχουμε λιγο ολοι...Καπου θα βρεθει το βιντεο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα”