Βόλλεϋ 2014-2015
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29742
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Σιγα σιγα γιατι τρεχουμε λιγο ολοι...Καπου θα βρεθει το βιντεο.Athens έγραψε:αν καποιος μοντ μπορει ας βαλει σε βιντεο ολοκληρο τον ιστορικο αγωνα για να βλεπουν τα παιδια μας την τρομερη αυτη ομαδα
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Πρώτη φορά ντάμπλ, έστω και στο βόλλεϋ.
Μπράβω στα παιδιά.
Όταν ομάδες όπως του ποδοσφαίρου και του μπάσκετ, με παιχταράδες όπως ο Κούδας, ο Γκουερίνο, ο Μπάνε, ο Μπάρλοου και τόσοι άλλοι, δεν μας χάρισαν ένα νταμπλ,
αυτά τα παιδιά κατάφεραν να βιώσουμε για πρώτη φορά τέτοιο συναίσθημα.
Χίλια μπράβω ρε παίδες.
Χίλια μπράβω στον προπονητή και το τεχνικό τιμ.
Χίλια μπράβω στην διοίκηση.
Μπράβω στα παιδιά.
Όταν ομάδες όπως του ποδοσφαίρου και του μπάσκετ, με παιχταράδες όπως ο Κούδας, ο Γκουερίνο, ο Μπάνε, ο Μπάρλοου και τόσοι άλλοι, δεν μας χάρισαν ένα νταμπλ,
αυτά τα παιδιά κατάφεραν να βιώσουμε για πρώτη φορά τέτοιο συναίσθημα.
Χίλια μπράβω ρε παίδες.
Χίλια μπράβω στον προπονητή και το τεχνικό τιμ.
Χίλια μπράβω στην διοίκηση.
- V-olakiotis
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
- Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Απεριγραπτη χαρα και συγκινηση για το πρωτο νταμπλ της ιστοριας μας. Συγχαρητηρια σε ολο το τμημα βολει. Οφειλουμε να σταθουνε κοντα στην ομαδα και κυριως να κρατησουμε γκομεζ και χιμενες!!!
ΩΩΩΩ ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΧΩ ΤΡΕΛΑ ΜΕΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ!
ΩΩΩΩ ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΧΩ ΤΡΕΛΑ ΜΕΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ!
-
PAOKhead
- Δημοσιεύσεις: 969
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
- Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!!!!!
Μεγάλες στιγμές που τόσο λείπουν από ένα μεγάλο σύλλογο τόσα χρόνια...
Μακάρι να διδαχθούμε όλοι από αυτήν την επιτυχία για να ακολουθήσουν κι άλλες. Κι οταλ λέω όλοι, εννοώ ΟΛΟΙ.
ΥΓ. Ο Μπολιβάρ κι ο Κάστρο σας γ@μ@νε αμερικανάκια
Μεγάλες στιγμές που τόσο λείπουν από ένα μεγάλο σύλλογο τόσα χρόνια...
Μακάρι να διδαχθούμε όλοι από αυτήν την επιτυχία για να ακολουθήσουν κι άλλες. Κι οταλ λέω όλοι, εννοώ ΟΛΟΙ.
ΥΓ. Ο Μπολιβάρ κι ο Κάστρο σας γ@μ@νε αμερικανάκια
- back in black
- Δημοσιεύσεις: 2200
- Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα, απο τον φροντιστή ως τον προεδρο και απο τους παίκτες μέρχι τους τεχνικούς για την απιστευτη χαρά που έδωσαν στον κόσμο. Το έχω ξαναγράψει αυτή η ομάδα στάθηκε η αιτία για να αρχίσω να παρακολουθώ και βολλευ. Η οργάνωση, το πλανο, το κλίμα, οι παιχταράδες, ο προπονητής και η αγωνιστικότητα της ομάδας βολλευ, εφεραν τις επιτυχίες και συσπειρωσαν τον κόσμο του ΠΑΟΚ, δείχντοντας με σαφήνεια το δρόμο που πρέπει να ακολουθήσει και η ΠΑΕ (συγχωρήστε μου την αναφορά στο ποδοσφαιρο σε μια μέρα που ανήκει ολοκληρωτικά στο βολλευ του ΠΑΟΚ).
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Παρότι πολλοί βρίζετε τη νοβα, να πω για σήμερα ότι έκανε τρομερή μετάδοση και ακόμα πιο καλό ρεπορτάζ. Ο δημοσιογράφος δε ήταν μες στη καυλα.
Ακόμα δε μπορώ να ηρεμήσω, απίστευτο συναίσθημα το σημερινό. Μπράβο ομάδα ελπίζω να είσαι ίδια και του χρόνου, μη φύγει κανείς
Ακόμα δε μπορώ να ηρεμήσω, απίστευτο συναίσθημα το σημερινό. Μπράβο ομάδα ελπίζω να είσαι ίδια και του χρόνου, μη φύγει κανείς
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Πρώτο πρωτάθλημα στο βόλεϋ
Πρώτο νταμπλ στην ιστορία του συλλόγου
Στο Παλατάκι
επί του γαύρου.
Πιο πολύ γκάβλα είναι παράνομη.
Πρώτο νταμπλ στην ιστορία του συλλόγου
Στο Παλατάκι
επί του γαύρου.
Πιο πολύ γκάβλα είναι παράνομη.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17369
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
Τουλαχιστον σημερα να κρατησουμε τους πανηγυρισμους σαν οδηγο, ωστε να πανηγυρισουμε καλυτερα την επομενη φορα, μαθημα ητανε φετος, απο του χρονου τα γουστα...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΜΑΓΚΕΣ!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΜΑΓΚΕΣ!!!
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10998
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Βόλλεϋ 2014-2015
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ..., μας κάνατε υπερήφανους!
Μακάρι να βλέπαμε και κάτι αντίστοιχο στο ποδόσφαιρο!
Μόνο ΠΑΟΚ!
Μακάρι να βλέπαμε και κάτι αντίστοιχο στο ποδόσφαιρο!
Μόνο ΠΑΟΚ!

