Pc support

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
klainmein
Δημοσιεύσεις: 1395
Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 15:35

Re: Pc support

Δημοσίευση από klainmein »

Λοιπόν, είμαι 15 χρόνια μέσα στους υπολογιστές και τα τελευταία 8 χρόνια είναι πια και η δουλειά μου σχετική με υπολογιστές. Διαβάζω συνέχεια review και ψάχνω για φίλους-φίλες έχοντας πάντα σαν στόχο το value for money.
Λοιπόν, τα "μακριά από acer" μην τα ακούς. Τα άκουγα και γω δέκα χρόνια γιατί τα έπαιρναν άνθρωποι που έβαζαν το λαπτοπ πάνω σε κουβέρτες το χειμώνα, χτυπούσε το αερόθερμο το φορτιστή και γενικά δε φρόντιζαν καθόλου τα λαπτοπ τους. Είχα 2 acer στη σειρά για 8 χρόνια και δεν έπαθαν ΤΙΠΟΤΑ. Το ένα το πούλησα και το άλλο το έχω ακόμη.

Αρχικά, να σου πω ότι για επεξεργαστή, πήγαινε σε intel και άσε τους amd. Ήμουν υπέρμαχος της AMD μέχρι που έβγαλε η intel τους core 2 duo. Εκεί ξέφυγε...Μετά έβγαλε i3, i5, i7 (που έφτασαν 4η γενιά τώρα) και χαμηλά nm στην κατασκευή και γεια σας. Τα θετικά τους σε laptop: δεν ανεβάζουν θερμοκρασία και έχουν καλύτερη ενεργειακή κατανάλωση = περισσότερη μπαταρία. Για πεεξεργαστές, βλέπε εδώ: http://www.cpubenchmark.net/
Μεγαλύτερο σκορ, καλύτερη cpu ;)

αυτά που διάλεξες ρε Roman έχουν για τον φούτσο CPU...Με αυτά τα λεφτά παίρνεις i3 ή i5...

H lenovo είναι μια χαρά εταιρεία, η κορυφαία στον κόσμο σε lower budget laptops. Εμένα, προσωπικά, δε μου αρέσει η ποιότητα κατασκευής. Τελευταίο πήρα ένα hp και αν τα βάλεις δίπλα δίπλα, θα καταλάβεις. Τόσο η ποιότητα του "σώματος" του λαπτοπ, όσο και η ποιότητα του πληκτρολογίου που πολύ σημαντικό για εμένα...

Σε κάρτα γραφικών, οι λαλακισμένες οι nvidia σε κάποια laptop βγάλανε πρόβλημα και χαλούσαν οι κολλήσεις στις πλακέτες τους και δεν έπαιζαν. Τις άλλαζαν μόνο αν ήσουν σε εγγύηση. Αλλά είναι τεράστια εταιρεία και για εμένα καλύτερες από τις amd/ati.

Για κάρτες γραφικών, σύγκριση και για να δεις benchmarks (τεστ δύναμης σε 3d περιβάλλον και παιχνίδια) βλέπε εδώ:
http://www.game-debate.com/
http://www.notebookcheck.net/
http://gpuboss.com/

Κάνω έρευνα αγοράς και επανέρχομαι.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Pc support

Δημοσίευση από Sera4 »

αδερφε επειδη και εγω ειμαι του ειδους δεν υπαρχει υπολογιστης acer σε low budget (που ψαχνει ο ρομαν) που να αξιζει...αντιθετα τοσιμπα και λενοβο (κατα δευτερο λογο) βγαζουν πολυ αξιοπιστα πακετα...

οι acer ειναι αδικημενοι στο ευρυ κοινο γιατι πολυ απλα στοχευουν σε περιορισμενο κοινο που εχει πιο ιδιαιτερες αναγκες...

κατα τα αλλα συμφωνω στα υπολοιπα 8-)
Άβαταρ μέλους
pisakaipoupoula
Δημοσιεύσεις: 2893
Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48

Re: Pc support

Δημοσίευση από pisakaipoupoula »

Στη δουλειά μου πήραμε την άνοιξη του 2013 5 HP και 5 Dell Inspiron, όλα με i3 και καρτούλες Radeon, όλα για καθημερινή χρήση, όχι βαρια πράγματα αλλά συνεχή χρήση..τα HP τα χω κάνει όλα system restore, τα Dell 2.5 χρόνια μετά δεν καταλαβαίνουν τίποτα και σε απόδοση είναι όπως όταν τα πήραμε, μόνο 1 απ τα 5 χρειάστηκε να το κάνω restore κ αυτό γιατί αυτή που το χρησιμοποιούσε όντας παντελώς άσχετη του χε αλλάξει τα φώτα...έχε τα Dell κατά νου, θα δώσεις 50-100 ευρω παραπάνω αλλά τ'αξίζουν
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Pc support

Δημοσίευση από Spiros_S »

Έχω dell 3 χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα. Όντως πολύ καλή ποιότητα. Συν ότι έχουν και εγγύηση 2 χρόνια next business day on site (δεν ξέρω όμως αν ισχύει για όλα τα μοντέλα).
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Pc support

Δημοσίευση από sourmenetes »

Εγω την εχω πατησει με hp laptop...
toshiba που ειναι το δικο μου και ενα που εχει η γυναικα μου εδω και ποοοσα χρονια ειναι σκυλια..
ΗP δε συνιστω σε laptop.
klainmein
Δημοσιεύσεις: 1395
Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 15:35

Re: Pc support

Δημοσίευση από klainmein »

Sera4 έγραψε:αδερφε επειδη και εγω ειμαι του ειδους δεν υπαρχει υπολογιστης acer σε low budget (που ψαχνει ο ρομαν) που να αξιζει...αντιθετα τοσιμπα και λενοβο (κατα δευτερο λογο) βγαζουν πολυ αξιοπιστα πακετα...

οι acer ειναι αδικημενοι στο ευρυ κοινο γιατι πολυ απλα στοχευουν σε περιορισμενο κοινο που εχει πιο ιδιαιτερες αναγκες...

κατα τα αλλα συμφωνω στα υπολοιπα 8-)

:D :D
Αυτός τι είναι;
http://www.pc1.gr/showitem.php?ID=200026786
Super εργαλείο!Εντάξει δεν τον λες low low budget στα 450 αλλά είναι πολύ καλή τιμή. Έχει κάτι ρημάδια με 450Ε σε άλλες εταιρείες "low budget" που τα σκίζει αυτό.

Λοιπόν, οι προτάσεις μου βάσει τιμής:
http://www.pc1.gr/showitem.php?ID=200026786
http://www.e-shop.gr/toshiba-satellite- ... PER.905000
http://www.e-shop.gr/acer-aspire-e1-572 ... PER.902934
http://www.plaisio.gr/laptop-tablet/lap ... 50-2VR.htm Φοβάμαι τις μητρικές τους και τα τροφοδοτικά τους λίγο (όπως και το service του πλαισίου) αλλά έχει καλά "σωθικά" το άτιμο. Δε θα το προτιμούσα από τα άλλα, αλλά σου το δίνω.
http://www.e-shop.gr/acer-aspire-e5-572 ... PER.902932

Πρόσεξε 3 πράγματα:
μερικά έχουν free-dos μερικά linux. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ windows μέσα δηλαδή. Αλλά windows βρίσκεις ;)
Μην κολλάς στα 4gb με 6gb ram. Το μόνο εύκολο να την αναβαθμίσεις τη μνήμη.
Μη σε νοιάζει η χωρητικότητα του σκληρού δίσκου. Έχει εξωτερικούς σε πολύ καλές τιμές. Και 500gb είναι υπέρ αρκετά για τα πάντα.
Που και που καθάριζε σκόνες, αν έχεις κάποιο φυσερό (blower) και πιάνουν τα χέρια σου, άνοιξέ τον και "φύσα" τον - δε φαντάζεσαι τι μαζεύουν. Μακριά από κουβέρτες, μην κουκουλώνεσαι και τον παίρνεις αγκαλιά, κρίμα είναι να καεί.
ΜΕ το καλό και να τον προσέχεις!
;)
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Pc support

Δημοσίευση από Sera4 »

ενα δικο μου τοσιμπα το εχω 12 χρονια...δεν καταλαβαινει χριστο...σκυλι μαυρο...
klainmein
Δημοσιεύσεις: 1395
Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 15:35

Re: Pc support

Δημοσίευση από klainmein »

sourmenetes έγραψε:Εγω την εχω πατησει με hp laptop...
toshiba που ειναι το δικο μου και ενα που εχει η γυναικα μου εδω και ποοοσα χρονια ειναι σκυλια..
ΗP δε συνιστω σε laptop.
Ειχα hp και είχα θέμα με θερμοκρασίες. Ψηνόταν. Για αυτό όμως έφταιγε η συγκεκριμένη σειρά και η αρχιτεκτονική τους που δεν είχα σωστά τους αεραγωγούς. Το καινούργιο hp που πήρα πέρυσι είναι κοπρόσκυλο.
Όσον αφορά τα dell, είναι καλά ναι. Αλλά από τη dell δε λατρεύω τα laptop, λατρεύω τις οθόνες της dell.

Εγώ κινήθηκα στο budget που είπε ο Ρομαν...Αλλιώς είχα πολλά λουλούδια να αναφέρω :D
klainmein
Δημοσιεύσεις: 1395
Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 15:35

Re: Pc support

Δημοσίευση από klainmein »

Sera4 έγραψε:ενα δικο μου τοσιμπα το εχω 12 χρονια...δεν καταλαβαινει χριστο...σκυλι μαυρο...
Το έχεις κάνει κομοδίνο; :D :D :D
Άβαταρ μέλους
back in black
Δημοσιεύσεις: 2200
Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14

Re: Pc support

Δημοσίευση από back in black »

Να πω και εγώ τη δικιά μου γνώμη όχι ως ειδικός,αλλά ως χρήστης-καταναλωτής. Έχω 1 tosiba που αγοράσθηκε το 2007 έναντι 600 € και 1 Accer που αγοράσθηκε το 2012 έναντι 400€. Σαν ποιότητα κατασκευής αλλα και λειτουργίας ο tosiba είναι καλύτερος με διαφορά, παρότι είναι παλαιότερος σαν αγορά. Τα μικρά τον έχουν κανιβαλίσει επανελλημένως με νερά-χυμούς στο πληκτρολόγιο και διάφορες πτώσεις-χτυπήματα, όμως παρόλα αυτά αντέχει ακόμα και λειτουργεί μια χαρά μετά απο τις ανάλογες επισκευές. Ο accer παρότι πιο καινούργιος και με καλύτερα χαρακτηριστικά, αλλά και φθηνότερη αγορά, υστερεί και στη χρήση , (είναι λίγο μη μου άπτου) και στη λειτουργία (κολάει συχνά, ενω και το wifi φαίνεται πιο αργό με το tosiba συγκρινόμενο στις ίδιες συνθήκες λειτουργίας). Και τα 2 έχουν intel με τη διαφορά οτι το tosiba pentium tduo ενώ το άλλο i3. και τα 2 έχουν τα windows, τα 7αρια το πρώτο και τα 8αρια το δευτερο. Το κόστος επισκευής είναι σχετικά υψηλό και στους 2, εκτός αν βρείς κανένα τσακαλάκι που μπορεί να σου βρίσκει ανταλακτικά απο το e-bay και να στα περνάει το ίδιο. Για παράδειγμα για αντικατάσταση πληκτρολογίου η tosiba ζήτησε 120€ και για αντικατάσταση μπαταρίας 80 με 100. Τα έβαλα και τα 2 με ένα τσακαλάκι στα 60€ χωρίς πρόβλημα μέχρι τώρα. Μια ακόμη διαφορά που αντιλήφθηκα έχει να κάνει με την αντιμετώπιση στο σερβις όπου η accer μου φάνηκε πιο δυσκοίλια, αλλά αυτό ίσως έχει να κάνει και με το κατάστημα αγοράς. Τα λαπτοπ τα χρησημοποιούν κυρίως τα 4 παιδιά μου, με ότι αυτό συνεπάγεται, και με βάση την εμπειρεία μου απο αυτή τη χρήση προκρίνω ως αγορά το tosiba.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Pc support

Δημοσίευση από Sera4 »

:lol: :lol: :lol:

τα λαπτοπ θελουν στοργη αγαπη και να μην τα υπερφορτωνεις γιατι δεν εχουν τις ψυκτρες των πυργων κλπ για να αντεχουν...το εχω τελειως αδειο πλεον ειναι ταξιδιωτικο λαπτοπ για σερφασισμα και τανιες περασμενες απο εξωτερικο σκληρο :D

αλλα απο φροντιδα ανοιγμα καθε μηνα για να μην εχει την παραμικρη σκονη 8-)
Άβαταρ μέλους
rou
Δημοσιεύσεις: 758
Εγγραφή: Δευ 25 Φεβ 2008, 11:09
Τοποθεσία: Ελλαδα, Θεσσαλονικη

Re: Pc support

Δημοσίευση από rou »

Οπως καταλαβαινετε ο καθενας εχει την δικη του ιστορια και εμπειρία στο θεμα. :D
Κακα τα ψέμματα αλλες αναγκες εχει ο ενας , αλλες ο αλλος. Το μονο που θα απαγορευα σε καποιον οταν μου ζαταει βοηθεια για αγορα παντως ειναι να μην τολμησει να αγορασει κατι το οποιο ειναι απο το πλασιο και δεν ειναι επώνυμο. εχω τραβηξει παρα πολλα (κυριως εργασιακά) και δεν τα συνιστώ καθολου.
Αυτο που λενε και τα παιδια παντως ισχυει και με το παραπανω. Ενα λαπτοπ ειναι τοσο αξιοπιστο και αποδοτικο , οσο εσυ το αφηνεις να ειναι. Αν το γ@μ@ς στην κυριολεξια , τοτε και αυτο θα εχει τα αναλογα αποτελεσματα..
klainmein
Δημοσιεύσεις: 1395
Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 15:35

Re: Pc support

Δημοσίευση από klainmein »

rou έγραψε:Οπως καταλαβαινετε ο καθενας εχει την δικη του ιστορια και εμπειρία στο θεμα. :D
Κακα τα ψέμματα αλλες αναγκες εχει ο ενας , αλλες ο αλλος. Το μονο που θα απαγορευα σε καποιον οταν μου ζαταει βοηθεια για αγορα παντως ειναι να μην τολμησει να αγορασει κατι το οποιο ειναι απο το πλασιο και δεν ειναι επώνυμο. εχω τραβηξει παρα πολλα (κυριως εργασιακά) και δεν τα συνιστώ καθολου.
Αυτο που λενε και τα παιδια παντως ισχυει και με το παραπανω. Ενα λαπτοπ ειναι τοσο αξιοπιστο και αποδοτικο , οσο εσυ το αφηνεις να ειναι. Αν το γ@μ@ς στην κυριολεξια , τοτε και αυτο θα εχει τα αναλογα αποτελεσματα..
Ναι ρε συ κι εγώ έτσι έλεγα και έτσι διάβαζα στο ιντερνετ, αλλά σε όλες τις κωλοεκπομπές έχουν turbo-x (στο αρβίλα εχουν μια γάτα πάνω - Λίτσα τη λένε νομιζω :mrgreen: - και κόβει βόλτες πάνω στο λαπτοπ και αυτό αντέχει ακόμη :D και σε 2-3 πελάτες που έχω πάει και τα μεταχειρίζονται σκατά, βλέπω ότι αντέχουν χρόνια...Εγώ το έβαλα γιατί είναι στα VfM όπως και να το κάνουμε, αλλά δε θα το προτιμούσα με τίποτα σε σχέση με τα άλλα...

ΥΓ ρε συ rou, με εσένα κλείνω μια συναλλαγή και στο site με τις αγγελίες αυτές τις μέρες;;; κι εκείνος rou είναι:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Pc support

Δημοσίευση από K_geo »

Λενοβο και Τοσιμπα ειναι πολυ αξιποπιστες λυσεις.

παντως Ρομαν καλο θα ειναι, μια που λογικα θα ταξιδευεις να δεις και ποια εταιρεια σου προσφερει το καλυτερο και πιο οργανωμενο δικτυο σερβις. ;)
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3949
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Pc support

Δημοσίευση από lamosas »

Εγώ πάντως θα εκανα την υπέρβαση και θα πήγαινα σε Mac book air 11inch. Αξιοπιστία ποιότητα κατασκευής ασύγκριτη ελαφρύ μεγάλη διάρκεια μπαταρίας και γενικά άλλο επίπεδο σε σχέση με τον ανταγωνισμο
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”