Λοιπόν, τα "μακριά από acer" μην τα ακούς. Τα άκουγα και γω δέκα χρόνια γιατί τα έπαιρναν άνθρωποι που έβαζαν το λαπτοπ πάνω σε κουβέρτες το χειμώνα, χτυπούσε το αερόθερμο το φορτιστή και γενικά δε φρόντιζαν καθόλου τα λαπτοπ τους. Είχα 2 acer στη σειρά για 8 χρόνια και δεν έπαθαν ΤΙΠΟΤΑ. Το ένα το πούλησα και το άλλο το έχω ακόμη.
Αρχικά, να σου πω ότι για επεξεργαστή, πήγαινε σε intel και άσε τους amd. Ήμουν υπέρμαχος της AMD μέχρι που έβγαλε η intel τους core 2 duo. Εκεί ξέφυγε...Μετά έβγαλε i3, i5, i7 (που έφτασαν 4η γενιά τώρα) και χαμηλά nm στην κατασκευή και γεια σας. Τα θετικά τους σε laptop: δεν ανεβάζουν θερμοκρασία και έχουν καλύτερη ενεργειακή κατανάλωση = περισσότερη μπαταρία. Για πεεξεργαστές, βλέπε εδώ: http://www.cpubenchmark.net/
Μεγαλύτερο σκορ, καλύτερη cpu
αυτά που διάλεξες ρε Roman έχουν για τον φούτσο CPU...Με αυτά τα λεφτά παίρνεις i3 ή i5...
H lenovo είναι μια χαρά εταιρεία, η κορυφαία στον κόσμο σε lower budget laptops. Εμένα, προσωπικά, δε μου αρέσει η ποιότητα κατασκευής. Τελευταίο πήρα ένα hp και αν τα βάλεις δίπλα δίπλα, θα καταλάβεις. Τόσο η ποιότητα του "σώματος" του λαπτοπ, όσο και η ποιότητα του πληκτρολογίου που πολύ σημαντικό για εμένα...
Σε κάρτα γραφικών, οι λαλακισμένες οι nvidia σε κάποια laptop βγάλανε πρόβλημα και χαλούσαν οι κολλήσεις στις πλακέτες τους και δεν έπαιζαν. Τις άλλαζαν μόνο αν ήσουν σε εγγύηση. Αλλά είναι τεράστια εταιρεία και για εμένα καλύτερες από τις amd/ati.
Για κάρτες γραφικών, σύγκριση και για να δεις benchmarks (τεστ δύναμης σε 3d περιβάλλον και παιχνίδια) βλέπε εδώ:
http://www.game-debate.com/
http://www.notebookcheck.net/
http://gpuboss.com/
Κάνω έρευνα αγοράς και επανέρχομαι.