Ζήσης Βρύζας
Re: Ζήσης Βρύζας
Πάλι στο πουθενά ήσουν μετά την ήττα. Μέχρι και ο Κωνσταντινίδης τα άκουσε, εσύ πάλι φίδιαζες. Έχεις κάνει την ανευθυνότητα επάγγελμα. Όλος ο κόσμος το έχει καταλάβει, αυτός ο Ιβάν χαμπάρι ακόμα πόσο επικίνδυνος είσαι. Σπίτι σου άμεσα.
Re: Ζήσης Βρύζας
Πάλι πούδρα είσαι μ' αυτά και μ' αυτά. Πρόσεξε μόνο μην και δεν υπογράψει ο Κλάους. Σκάψε λαγούμι να κρυφτείς.
Re: Ζήσης Βρύζας
Παντως αν τον κρινουμε αποκλειστικα για τις φετινες μεταγραφες (οχι την ποσοτητα) ειναι 3/5 μεχρι στιγμης πετυχημενες οι αλλες 2 δεν τους ειδαμε ακομα για να κρινουμε....
Υ.Γ ξερω ξερω φιλοδιοικητικος ε?
Υ.Γ ξερω ξερω φιλοδιοικητικος ε?
Re: Ζήσης Βρύζας
Ε εισαι βίαζεσε επειδη βάλανε καποια γκολ και δώσανε κάποιες ασίστ ;mpouJr έγραψε:Παντως αν τον κρινουμε αποκλειστικα για τις φετινες μεταγραφες (οχι την ποσοτητα) ειναι 3/5 μεχρι στιγμης πετυχημενες οι αλλες 2 δεν τους ειδαμε ακομα για να κρινουμε....
Υ.Γ ξερω ξερω φιλοδιοικητικος ε?
Re: Ζήσης Βρύζας
Εχουμε χιουμορ τελικα σαν λαος
-
captaincaptain
- Δημοσιεύσεις: 56
- Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 16:31
Re: Ζήσης Βρύζας
Αυτό είναι το παραμύθι που πάνε να περάσουν οι δύο εκπρόσωποι τύπου
του ζβ συγκεκριμένα χθες το μεσημέρι πριν την κλήρωση ο τζορμπατζόγλου
έλεγε αυτό το πράγμα ότι ο ζβ είναι αμέτοχος σε όλα, 33 μεταγραφές ,
4 προπονητές , αυτός δε φταίει για τίποτα, αν νιώθει τόσο παραμελημένος
γιατί δεν παραιτείται?
του ζβ συγκεκριμένα χθες το μεσημέρι πριν την κλήρωση ο τζορμπατζόγλου
έλεγε αυτό το πράγμα ότι ο ζβ είναι αμέτοχος σε όλα, 33 μεταγραφές ,
4 προπονητές , αυτός δε φταίει για τίποτα, αν νιώθει τόσο παραμελημένος
γιατί δεν παραιτείται?
Re: Ζήσης Βρύζας
Κατ αρχάς θα παρακαλούσα να αντιληφθείτε πόσο άστοχο είναι να παρομοιάζετε οτι γράφεται εδώ, με όσα λένε κάποιοι ύποπτοι.
Κατά δεύτερον, ποιός είπε οτι οι φετινές μεταγραφές έχουν ΗΔΗ δικαιώσει τους υπευθύνους; Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα και προσωπικά θεωρώ οτι ο Μακ είναι σοβαρός, αλλά μέτριος παίκτης, ο Γκολάσα πρέπει να βελτιώσει αρκετά πράγματα και μένουν ο αποδεδειγμένα έμπειρος και σοβαρός Ρατς και το λαχείο Περέιρα.
Απο εκεί και πέρα, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ φτιάχνουμε εμείς την πραγματικότητα. Ότι καταλαβαίνει ο καθένας, γράφει.
Κι εγώ έγραψα πως ΔΕΝ θεωρώ οτι οι ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ μεταγραφές είναι επιλογές του Βρύζα. Αν αποδειχθεί το αντίθετο, τόσο το καλύτερο για τον ρόλο και την παρουσία του Βρύζα.
Επιλογές του Βρύζα νομίζω πως ήταν ο Μολό κι ο Αμπντούν που για κάποιους λόγους είτε απορρίφθηκαν είτε δεν έκατσε η δουλειά μαζί τους. Πιθανώς να ήταν κι άλλοι αλλά δεν τους ακούσαμε. Συν τοις άλλοις, ο ίδιος μεταγραφές δικές του νομίζω οτι έχει πολύ καιρό να κάνει. Είτε τις κάναν άλλοι (σβούρας, γ.χ., τσίτσια, δώνης) είτε δεν κάναμε καν μεταγραφές. Γενικώς προσωπικά απορώ για το ΤΙ κάνει, ή αν δεν τον αφήνουν να δουλέψει, τότε ΤΙ σχέδιο έχει έστω..
Κατά δεύτερον, ποιός είπε οτι οι φετινές μεταγραφές έχουν ΗΔΗ δικαιώσει τους υπευθύνους; Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα και προσωπικά θεωρώ οτι ο Μακ είναι σοβαρός, αλλά μέτριος παίκτης, ο Γκολάσα πρέπει να βελτιώσει αρκετά πράγματα και μένουν ο αποδεδειγμένα έμπειρος και σοβαρός Ρατς και το λαχείο Περέιρα.
Απο εκεί και πέρα, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ φτιάχνουμε εμείς την πραγματικότητα. Ότι καταλαβαίνει ο καθένας, γράφει.
Κι εγώ έγραψα πως ΔΕΝ θεωρώ οτι οι ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ μεταγραφές είναι επιλογές του Βρύζα. Αν αποδειχθεί το αντίθετο, τόσο το καλύτερο για τον ρόλο και την παρουσία του Βρύζα.
Επιλογές του Βρύζα νομίζω πως ήταν ο Μολό κι ο Αμπντούν που για κάποιους λόγους είτε απορρίφθηκαν είτε δεν έκατσε η δουλειά μαζί τους. Πιθανώς να ήταν κι άλλοι αλλά δεν τους ακούσαμε. Συν τοις άλλοις, ο ίδιος μεταγραφές δικές του νομίζω οτι έχει πολύ καιρό να κάνει. Είτε τις κάναν άλλοι (σβούρας, γ.χ., τσίτσια, δώνης) είτε δεν κάναμε καν μεταγραφές. Γενικώς προσωπικά απορώ για το ΤΙ κάνει, ή αν δεν τον αφήνουν να δουλέψει, τότε ΤΙ σχέδιο έχει έστω..
Re: Ζήσης Βρύζας
Rain με ολο τον σεβασμο που σου εχω υπαρχει ενα "μεχρι στιγμης" στο ποστ μου που μαλλον δεν το ειδες.
Τι εννοεις οτι δεν ειναι επιλογες του βρυζα?
Τ.Δ δεν ειναι ο κυριος?αυτος δεν αποφασιζει ποιον θα παρουμε κ ποιον οχι?
Κ αν δεν ειναι δικες του επιλογες τοτε ποιος αποφασισε για αυτους?
Ο ΑΑ (που δεν υπαρχει περιπτωση) ο Τσιτσι (που παλι δεν υπαρχει περιπτωση) ο Σβουρας,ο Κωστικος?
Η θα του χρεωσουμε τα παντα η δεν θα του χρεωσουμε τιποτα αυτος ο παραλογισμος του χρεωνω ολα τα αρνητικα στον ταδε (οποιο ονομα θες βαλε) αλλα τα θετικα να τα μοιραζουμε αλλου η να μην τα αναφερουμε καν εχει καταντησει αηδια....
Ξαναλεω οτι μεχρι στιγμης οι 3 απο τις 5 μεταγραφες δειχνουν οτι αξιζουν τα λεφτα τους κ ισως με το παραπανω.
Τι εννοεις οτι δεν ειναι επιλογες του βρυζα?
Τ.Δ δεν ειναι ο κυριος?αυτος δεν αποφασιζει ποιον θα παρουμε κ ποιον οχι?
Κ αν δεν ειναι δικες του επιλογες τοτε ποιος αποφασισε για αυτους?
Ο ΑΑ (που δεν υπαρχει περιπτωση) ο Τσιτσι (που παλι δεν υπαρχει περιπτωση) ο Σβουρας,ο Κωστικος?
Η θα του χρεωσουμε τα παντα η δεν θα του χρεωσουμε τιποτα αυτος ο παραλογισμος του χρεωνω ολα τα αρνητικα στον ταδε (οποιο ονομα θες βαλε) αλλα τα θετικα να τα μοιραζουμε αλλου η να μην τα αναφερουμε καν εχει καταντησει αηδια....
Ξαναλεω οτι μεχρι στιγμης οι 3 απο τις 5 μεταγραφες δειχνουν οτι αξιζουν τα λεφτα τους κ ισως με το παραπανω.
Re: Ζήσης Βρύζας
Φίλε ειλικρινά αυτό είναι ουσιαστικά το μεγαλύτερο ερώτημα στον σημερινό ΠΑΟΚ. Δεν ξέρουμε τι γίνεται. Όλοι μας.
Δεν έχω καμία διάθεση, παρότι έχω εκφράσει τη θέση μου προς αποχώρησή του, να του ρίχνω μόνο στραβά. Ας βγουν καλοί οι παίκτες και ας τους φέρει κι ο Αη Βασίλης δε με απασχολεί. Αλλά εξ όσων έχω αντιληφθεί, τους παίκτες που πήραμε μέχρι σήμερα τους πήραμε με επιλογή του προπονητικού τιμ. Μπορεί αύριο να ανακοινώσουμε οποιονδήποτε ΠΑΙΚΤΑΡΑ και να είναι δική του επιλογή. Δεν το ξέρω. Δυστυχώς σε αυτά τα ζητήματα δεν γίνεται ποτέ να λάβουμε ξεκάθαρη απάντηση "για το καλό της ομάδας". Απλά θυμίζω οτι και πέρυσι, ΠΑΛΙ ουσιαστικά δεν ήταν πολλές μεταγραφές απο δική του επιλογή. Ουσιαστικά οι ξένοι ήταν επιλογή Τσίτσια.
Δυστυχώς ΤΟΣΟ τουρλουμπούκι είναι. Ή τόσο ανίκανοι να συνεννοηθούν.
Δεν έχω καμία διάθεση, παρότι έχω εκφράσει τη θέση μου προς αποχώρησή του, να του ρίχνω μόνο στραβά. Ας βγουν καλοί οι παίκτες και ας τους φέρει κι ο Αη Βασίλης δε με απασχολεί. Αλλά εξ όσων έχω αντιληφθεί, τους παίκτες που πήραμε μέχρι σήμερα τους πήραμε με επιλογή του προπονητικού τιμ. Μπορεί αύριο να ανακοινώσουμε οποιονδήποτε ΠΑΙΚΤΑΡΑ και να είναι δική του επιλογή. Δεν το ξέρω. Δυστυχώς σε αυτά τα ζητήματα δεν γίνεται ποτέ να λάβουμε ξεκάθαρη απάντηση "για το καλό της ομάδας". Απλά θυμίζω οτι και πέρυσι, ΠΑΛΙ ουσιαστικά δεν ήταν πολλές μεταγραφές απο δική του επιλογή. Ουσιαστικά οι ξένοι ήταν επιλογή Τσίτσια.
Δυστυχώς ΤΟΣΟ τουρλουμπούκι είναι. Ή τόσο ανίκανοι να συνεννοηθούν.
Ζήσης Βρύζας
Αφου ξεκαθαρισω για να μην παρεξηγηθω οτι δε γουσταρω ουτε ζηση ουτε αγγελο. Δεν τους θελω στον Παοκ. Θεωρω ακραιο αυτο που συμβαινει στο μεγαλο μας χωριο. Γιατι πρεπει να ξερει ο οπαδος τα παντα για την δομη κ τα προσωπα στον ΠΑΟΚ. τι νοημα εχει να ξερεις οτι τον ρατς τον εφερε ο βρυζας ή ο ΑΑ. Πληρωνονται αδρα κ οι δυο σε περιοδους που εμεις τραβαμε τα βυζια μας να κατεβασουν γαλα. ας ασχοληθει αυτος που τους πληρωνει. Αυτο αναρωτιομουν χθες.γιατι εγω ως οπαδος να εχω τετοιες εγνοιες. Τις εχει ο οπαδος της αρσεναλ; Της φουλαμ; Της ρομα; Του ολυμπιακου;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Taseos την Σάβ 30 Αύγ 2014, 12:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.