Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6972
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Taseos »

Καλα ρε τρελοι, αν περνατε 7000 ευρω το μηνα απο δουλεια, θα φευγατε;
Άβαταρ μέλους
gkey
Δημοσιεύσεις: 211
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2014, 11:54
Τοποθεσία: Λάρισα

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από gkey »

Πάλι στο πουθενά ήσουν μετά την ήττα. Μέχρι και ο Κωνσταντινίδης τα άκουσε, εσύ πάλι φίδιαζες. Έχεις κάνει την ανευθυνότητα επάγγελμα. Όλος ο κόσμος το έχει καταλάβει, αυτός ο Ιβάν χαμπάρι ακόμα πόσο επικίνδυνος είσαι. Σπίτι σου άμεσα.
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6493
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Ale »

Πάλι πούδρα είσαι μ' αυτά και μ' αυτά. Πρόσεξε μόνο μην και δεν υπογράψει ο Κλάους. Σκάψε λαγούμι να κρυφτείς.
Άβαταρ μέλους
mpouJr
Δημοσιεύσεις: 1367
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 05:27

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από mpouJr »

Παντως αν τον κρινουμε αποκλειστικα για τις φετινες μεταγραφες (οχι την ποσοτητα) ειναι 3/5 μεχρι στιγμης πετυχημενες οι αλλες 2 δεν τους ειδαμε ακομα για να κρινουμε....
Υ.Γ ξερω ξερω φιλοδιοικητικος ε?
Άβαταρ μέλους
tzelas
Δημοσιεύσεις: 9808
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:27
Τοποθεσία: Καστοριά

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από tzelas »

Ατσαλάκωτος και από το Ice Bucket εεε ; :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από eorptol »

mpouJr έγραψε:Παντως αν τον κρινουμε αποκλειστικα για τις φετινες μεταγραφες (οχι την ποσοτητα) ειναι 3/5 μεχρι στιγμης πετυχημενες οι αλλες 2 δεν τους ειδαμε ακομα για να κρινουμε....
Υ.Γ ξερω ξερω φιλοδιοικητικος ε?
Ε εισαι βίαζεσε επειδη βάλανε καποια γκολ και δώσανε κάποιες ασίστ ; :):):):)
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16676
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Equalizer »

Δεν νομίζω πως οι μεταγραφές μέχρι τώρα είναι επιλογές Βρύζα.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Ενω οι μη μεταγραφες ειναι;
Demir
Δημοσιεύσεις: 9049
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Demir »

Ειναι της κοντσαρεβα...
Άβαταρ μέλους
fidel
Δημοσιεύσεις: 1316
Εγγραφή: Παρ 28 Νοέμ 2008, 12:59

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από fidel »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ειναι παλτα επιλογη του βρυζα..............Ειναι καλη παικτες........Σιγουρα οχι επιλογη του Βρυζα................. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Εχουμε χιουμορ τελικα σαν λαος
captaincaptain
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 16:31

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από captaincaptain »

Αυτό είναι το παραμύθι που πάνε να περάσουν οι δύο εκπρόσωποι τύπου
του ζβ συγκεκριμένα χθες το μεσημέρι πριν την κλήρωση ο τζορμπατζόγλου
έλεγε αυτό το πράγμα ότι ο ζβ είναι αμέτοχος σε όλα, 33 μεταγραφές ,
4 προπονητές , αυτός δε φταίει για τίποτα, αν νιώθει τόσο παραμελημένος
γιατί δεν παραιτείται?
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16676
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Equalizer »

Κατ αρχάς θα παρακαλούσα να αντιληφθείτε πόσο άστοχο είναι να παρομοιάζετε οτι γράφεται εδώ, με όσα λένε κάποιοι ύποπτοι.

Κατά δεύτερον, ποιός είπε οτι οι φετινές μεταγραφές έχουν ΗΔΗ δικαιώσει τους υπευθύνους; Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα και προσωπικά θεωρώ οτι ο Μακ είναι σοβαρός, αλλά μέτριος παίκτης, ο Γκολάσα πρέπει να βελτιώσει αρκετά πράγματα και μένουν ο αποδεδειγμένα έμπειρος και σοβαρός Ρατς και το λαχείο Περέιρα.

Απο εκεί και πέρα, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ φτιάχνουμε εμείς την πραγματικότητα. Ότι καταλαβαίνει ο καθένας, γράφει.
Κι εγώ έγραψα πως ΔΕΝ θεωρώ οτι οι ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ μεταγραφές είναι επιλογές του Βρύζα. Αν αποδειχθεί το αντίθετο, τόσο το καλύτερο για τον ρόλο και την παρουσία του Βρύζα.

Επιλογές του Βρύζα νομίζω πως ήταν ο Μολό κι ο Αμπντούν που για κάποιους λόγους είτε απορρίφθηκαν είτε δεν έκατσε η δουλειά μαζί τους. Πιθανώς να ήταν κι άλλοι αλλά δεν τους ακούσαμε. Συν τοις άλλοις, ο ίδιος μεταγραφές δικές του νομίζω οτι έχει πολύ καιρό να κάνει. Είτε τις κάναν άλλοι (σβούρας, γ.χ., τσίτσια, δώνης) είτε δεν κάναμε καν μεταγραφές. Γενικώς προσωπικά απορώ για το ΤΙ κάνει, ή αν δεν τον αφήνουν να δουλέψει, τότε ΤΙ σχέδιο έχει έστω..
Άβαταρ μέλους
mpouJr
Δημοσιεύσεις: 1367
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 05:27

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από mpouJr »

Rain με ολο τον σεβασμο που σου εχω υπαρχει ενα "μεχρι στιγμης" στο ποστ μου που μαλλον δεν το ειδες.
Τι εννοεις οτι δεν ειναι επιλογες του βρυζα?
Τ.Δ δεν ειναι ο κυριος?αυτος δεν αποφασιζει ποιον θα παρουμε κ ποιον οχι?
Κ αν δεν ειναι δικες του επιλογες τοτε ποιος αποφασισε για αυτους?
Ο ΑΑ (που δεν υπαρχει περιπτωση) ο Τσιτσι (που παλι δεν υπαρχει περιπτωση) ο Σβουρας,ο Κωστικος?
Η θα του χρεωσουμε τα παντα η δεν θα του χρεωσουμε τιποτα αυτος ο παραλογισμος του χρεωνω ολα τα αρνητικα στον ταδε (οποιο ονομα θες βαλε) αλλα τα θετικα να τα μοιραζουμε αλλου η να μην τα αναφερουμε καν εχει καταντησει αηδια....
Ξαναλεω οτι μεχρι στιγμης οι 3 απο τις 5 μεταγραφες δειχνουν οτι αξιζουν τα λεφτα τους κ ισως με το παραπανω.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16676
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Equalizer »

Φίλε ειλικρινά αυτό είναι ουσιαστικά το μεγαλύτερο ερώτημα στον σημερινό ΠΑΟΚ. Δεν ξέρουμε τι γίνεται. Όλοι μας.

Δεν έχω καμία διάθεση, παρότι έχω εκφράσει τη θέση μου προς αποχώρησή του, να του ρίχνω μόνο στραβά. Ας βγουν καλοί οι παίκτες και ας τους φέρει κι ο Αη Βασίλης δε με απασχολεί. Αλλά εξ όσων έχω αντιληφθεί, τους παίκτες που πήραμε μέχρι σήμερα τους πήραμε με επιλογή του προπονητικού τιμ. Μπορεί αύριο να ανακοινώσουμε οποιονδήποτε ΠΑΙΚΤΑΡΑ και να είναι δική του επιλογή. Δεν το ξέρω. Δυστυχώς σε αυτά τα ζητήματα δεν γίνεται ποτέ να λάβουμε ξεκάθαρη απάντηση "για το καλό της ομάδας". Απλά θυμίζω οτι και πέρυσι, ΠΑΛΙ ουσιαστικά δεν ήταν πολλές μεταγραφές απο δική του επιλογή. Ουσιαστικά οι ξένοι ήταν επιλογή Τσίτσια.

Δυστυχώς ΤΟΣΟ τουρλουμπούκι είναι. Ή τόσο ανίκανοι να συνεννοηθούν.
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6972
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Taseos »

Αφου ξεκαθαρισω για να μην παρεξηγηθω οτι δε γουσταρω ουτε ζηση ουτε αγγελο. Δεν τους θελω στον Παοκ. Θεωρω ακραιο αυτο που συμβαινει στο μεγαλο μας χωριο. Γιατι πρεπει να ξερει ο οπαδος τα παντα για την δομη κ τα προσωπα στον ΠΑΟΚ. τι νοημα εχει να ξερεις οτι τον ρατς τον εφερε ο βρυζας ή ο ΑΑ. Πληρωνονται αδρα κ οι δυο σε περιοδους που εμεις τραβαμε τα βυζια μας να κατεβασουν γαλα. ας ασχοληθει αυτος που τους πληρωνει. Αυτο αναρωτιομουν χθες.γιατι εγω ως οπαδος να εχω τετοιες εγνοιες. Τις εχει ο οπαδος της αρσεναλ; Της φουλαμ; Της ρομα; Του ολυμπιακου;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Taseos την Σάβ 30 Αύγ 2014, 12:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”