Συμφωνώ. Η 5770 συνήθως παρουσιάζει προβλήματα μετά τους 100°, αλλά και οι 90° είναι υπερβολικοί. Το πιθανότερο είναι ότι είτε έχει πιάσει σκόνη το ανεμιστηράκι της κάρτας γραφικών (που πιθανόν να μήν το πείραξες), είτε έχει ξεραθεί η θερμοαγώγιμη πάστα της, οπότε χρειάζεται να αφαιρεθεί η παλιά και να μπει ένα στρώμα καινούρια (εδώ χρειάζεσαι κάποιον που και ξέρει αλλά και πιάνουν τα χέρια του, δεν είναι δύσκολη δουλειά πάντως).Mapogo έγραψε:Πάρα πολύ ψηλή θερμοκρασία. Επρεπε να είναι κάτω από 80.rainmaker έγραψε:Φίλε sic ήταν απο τα πρώτα πράγματα που έκανα, το καθάρισμα. Έκτοτε έχει επαναληφθεί πολλές φορές...
ΥΓ. Τσέκαρα και θερμοκρασίες, δεν ξέρω τι θεωρείται νορμάλ αλλά το ΜΑΞΙΜΟΥΜ που είδα στην κάρτα γραφικών την ώρα που την τέσταρα σε μεγάλες κλίμακες και ΠΡΙΝ μειώσω τα ρολόγια, ήταν ΝΟΜΙΖΩ 91 βαθμοί Κελσίου.
Δοκίμασε να "βοηθήσεις" λίγο την ψύξη προσωρινά με κανένα εξωτερικό ανεμιστηράκι , να δεις αν φταίει αυτό.
Για να καθαρίσεις το ανεμιστηράκι: Με κλειστό Η/Υ, βάζεις ανάμεσα στα πτερύγιά του ένα ξυλάκι (π.χ. σαν αυτό που έχουν τα σουβλάκια) για να μήν κουνιούνται και ρίχνεις πάνω πεπιεσμένο αέρα ή χρησιμοποιείς φυσητήρι.
Πες και ποιό τροφοδοτικό έχεις. 300W τραβάει η 5770 σε full load, αν δεν είναι κάποιο επώνυμο, μπορεί να είναι εκεί το πρόβλημα.
