33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από eorptol »

Μπραβο κλαους

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από giapas »

Συνέχισε να βάζεις γυαλιά στους γνώστες του αντικειμένου ρε Κλάους...
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από nikolasf »

Σωστά λέι ο Χουμπ "Ο ανταγωνισμός κάνει καλό" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Και τώρα ξαναδιαβάστε αυτό:
GiorgosAtha έγραψε:Δυστυχώς ο Κλάους δεν κάνει για τον ΠΑΟΚ του μέλλοντος... Δεν είναι τυχαίο που ο Stevens ήθελε επιθετικό με διαφορετικά χαρακτηριστικά...
Ο σύγχρονος φόρ πλέον δεν είναι "Περιμένω στην περιοχή να μου πετάξουν την μπάλα να την σπρώξω προς την εστία"...
Είδα χθες τον Vuca... έβλεπα τον Vossen όταν ακουγόταν για εμάς... είδα χθες τον Giroud... παλιότερα τον Miecel... έχω δει και τον Ibra, τον Cavanni, τον Van Persie, τον Benzema κτλ.
Συμμετέχουν στην ανάπτυξη! Έχουν την προσωπική ενέργεια! Υποδέχονται την μπάλα! Παίρνουν παίχτη απάνω τους! Ανοίγουν χώρο! Κινούνται στον χώρο! Σπάνε την μπάλα! Κατεβαίνουν ως το κέντρο να ανοίξουν την άμυνα! κλπ

Δυστυχώς ο Κλάους ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ! Απλά βολοδέρνει στην περιοχή για να του δώσουν την μπάλα να την σπρώξει...
Συμμετοχή στην ανάπτυξη? Μηδέν
Προσωπική ενέργεια? Μηδέν
Υποδοχή της μπάλας (κοντρόλ δηλαδή)? Μηδέν
Κίνηση στο χώρο? Μηδέν (χαρακτηριστικό που ο Natkho του έβγαζε μπαλιές και έκανε ανάποδη κίνηση)
Παίρνω παίχτη πάνω μου? Μηδέν (χθες δεν κινήθηκε ΜΙΑ φορά για το γαμώτο στα πλάγια να τραβήξει αμυντικό μαζί του! Όλο προς την περιοχή!)

Δυστυχώς δεν φτάνουν μόνο τα γκολ του... δεν φτάνει μόνο ότι είναι δικό μας παιδί... ότι είναι ΠΑΟΚτσάκι... :( :( :(
:roll: :roll:
Άβαταρ μέλους
Latin
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Κυρ 22 Δεκ 2013, 22:37

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Latin »

Ηγετική εμφάνιση σε όλα.Μπράβο γιατί άντεξε στα δύσκολα και δείχνει χαρακτήρα.
Άβαταρ μέλους
ZamanFou
Δημοσιεύσεις: 585
Εγγραφή: Δευ 20 Ιαν 2014, 22:15

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ZamanFou »

Μπραβο ρε Κλαους :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από pgetsos »

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17370
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Αρχίζει και ανεβαίνει τώρα που έρχονται τα κρισιμότερα ματς, ούτε παραγγελιά να είχαμε
paokassss
Δημοσιεύσεις: 189
Εγγραφή: Παρ 18 Ιαν 2008, 01:04

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από paokassss »

Κλαους αγορινα μου , όπως πρέπει να γράφεις στ @@ σου το κράξιμο των άμπαλων μεχρι τώρα έτσι να συνεχίσεις
και για τις επευφημίες των άμπαλων τώρα που κάνεις ότι έκανες απο την αρχή της σεζόν στο παιχνίδι σου απλά η μπάλα πήγε μέσα σε 1 απο τις 2 ευκαρίες που σου δόθηκαν .

Δουλειά και ΠΑΟΚ είσαι :nairepaok:
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από paok87 »

PAOK_Antarctica έγραψε:Αρχίζει και ανεβαίνει τώρα που έρχονται τα κρισιμότερα ματς, ούτε παραγγελιά να είχαμε
Συμπλήρωσε και 7 ( :shock: ) κάρτες...
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33928
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από john4serres »

ο ανταγωνισμος του εκανε καλο οπως βλεπουμε , αντε να δουμε !
:pano:
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από danirifle »

giapas έγραψε:Συνέχισε να βάζεις γυαλιά στους γνώστες του αντικειμένου ρε Κλάους...
γιατί, έχει πολύ καιρό που άρχισε να συμπεριφέρεται σαν φορ, και τώρα θα συνεχίσει να βάζει γυαλιά?

πολύ καλό παιχνίδι χθες

υγ. αχ και να μην υπήρχαν αυτές οι εξυπνάδες...
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από giapas »

Εδώ και καμιά διετία σίγουρα.
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Ale »

Έμπαινε, πουλαίν!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106600
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Προχθές ήταν όντως πολύ καλός. Η φάση που βάει το γκολ είναι χαρακτηριστική του πώς πρέπει να επιτίθεται η ομάδα με φορ τον Αθανασιάδη. Ανάπτυξη από τα άκρα. ο Lino ως εξτρέμ κάνει τη χαμηλή σέντρα και ο φονιάς προλαβαίνει το αμυντικό (και τον τερματοφύλακα) και γράφει.
Με τέτοια ανάπτυξη όλα γίνονται πολύ εύκολα. Κατά τά άλλα σέβομαι την άποψη του φίλου μου του Στάθη που έχει παίξει την θέση.
Ο Στέφανος θα παίξει με ΠΑΟ και Αστέρα, ενώ δεν θα παίξει με Πανθραξ στην Τούμπα και στον Εργοτέλη
(επανέρχεται με Ολυμπιακό...)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”