33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Μπραβο κλαους
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Συνέχισε να βάζεις γυαλιά στους γνώστες του αντικειμένου ρε Κλάους...
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Και τώρα ξαναδιαβάστε αυτό:

GiorgosAtha έγραψε:Δυστυχώς ο Κλάους δεν κάνει για τον ΠΑΟΚ του μέλλοντος... Δεν είναι τυχαίο που ο Stevens ήθελε επιθετικό με διαφορετικά χαρακτηριστικά...
Ο σύγχρονος φόρ πλέον δεν είναι "Περιμένω στην περιοχή να μου πετάξουν την μπάλα να την σπρώξω προς την εστία"...
Είδα χθες τον Vuca... έβλεπα τον Vossen όταν ακουγόταν για εμάς... είδα χθες τον Giroud... παλιότερα τον Miecel... έχω δει και τον Ibra, τον Cavanni, τον Van Persie, τον Benzema κτλ.
Συμμετέχουν στην ανάπτυξη! Έχουν την προσωπική ενέργεια! Υποδέχονται την μπάλα! Παίρνουν παίχτη απάνω τους! Ανοίγουν χώρο! Κινούνται στον χώρο! Σπάνε την μπάλα! Κατεβαίνουν ως το κέντρο να ανοίξουν την άμυνα! κλπ
Δυστυχώς ο Κλάους ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ! Απλά βολοδέρνει στην περιοχή για να του δώσουν την μπάλα να την σπρώξει...
Συμμετοχή στην ανάπτυξη? Μηδέν
Προσωπική ενέργεια? Μηδέν
Υποδοχή της μπάλας (κοντρόλ δηλαδή)? Μηδέν
Κίνηση στο χώρο? Μηδέν (χαρακτηριστικό που ο Natkho του έβγαζε μπαλιές και έκανε ανάποδη κίνηση)
Παίρνω παίχτη πάνω μου? Μηδέν (χθες δεν κινήθηκε ΜΙΑ φορά για το γαμώτο στα πλάγια να τραβήξει αμυντικό μαζί του! Όλο προς την περιοχή!)
Δυστυχώς δεν φτάνουν μόνο τα γκολ του... δεν φτάνει μόνο ότι είναι δικό μας παιδί... ότι είναι ΠΑΟΚτσάκι...![]()
![]()
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ηγετική εμφάνιση σε όλα.Μπράβο γιατί άντεξε στα δύσκολα και δείχνει χαρακτήρα.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Αρχίζει και ανεβαίνει τώρα που έρχονται τα κρισιμότερα ματς, ούτε παραγγελιά να είχαμε
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Κλαους αγορινα μου , όπως πρέπει να γράφεις στ @@ σου το κράξιμο των άμπαλων μεχρι τώρα έτσι να συνεχίσεις
και για τις επευφημίες των άμπαλων τώρα που κάνεις ότι έκανες απο την αρχή της σεζόν στο παιχνίδι σου απλά η μπάλα πήγε μέσα σε 1 απο τις 2 ευκαρίες που σου δόθηκαν .
Δουλειά και ΠΑΟΚ είσαι
και για τις επευφημίες των άμπαλων τώρα που κάνεις ότι έκανες απο την αρχή της σεζόν στο παιχνίδι σου απλά η μπάλα πήγε μέσα σε 1 απο τις 2 ευκαρίες που σου δόθηκαν .
Δουλειά και ΠΑΟΚ είσαι
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Συμπλήρωσε και 7 (PAOK_Antarctica έγραψε:Αρχίζει και ανεβαίνει τώρα που έρχονται τα κρισιμότερα ματς, ούτε παραγγελιά να είχαμε
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33928
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
γιατί, έχει πολύ καιρό που άρχισε να συμπεριφέρεται σαν φορ, και τώρα θα συνεχίσει να βάζει γυαλιά?giapas έγραψε:Συνέχισε να βάζεις γυαλιά στους γνώστες του αντικειμένου ρε Κλάους...
πολύ καλό παιχνίδι χθες
υγ. αχ και να μην υπήρχαν αυτές οι εξυπνάδες...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Προχθές ήταν όντως πολύ καλός. Η φάση που βάει το γκολ είναι χαρακτηριστική του πώς πρέπει να επιτίθεται η ομάδα με φορ τον Αθανασιάδη. Ανάπτυξη από τα άκρα. ο Lino ως εξτρέμ κάνει τη χαμηλή σέντρα και ο φονιάς προλαβαίνει το αμυντικό (και τον τερματοφύλακα) και γράφει.
Με τέτοια ανάπτυξη όλα γίνονται πολύ εύκολα. Κατά τά άλλα σέβομαι την άποψη του φίλου μου του Στάθη που έχει παίξει την θέση.
Ο Στέφανος θα παίξει με ΠΑΟ και Αστέρα, ενώ δεν θα παίξει με Πανθραξ στην Τούμπα και στον Εργοτέλη
(επανέρχεται με Ολυμπιακό...)
Με τέτοια ανάπτυξη όλα γίνονται πολύ εύκολα. Κατά τά άλλα σέβομαι την άποψη του φίλου μου του Στάθη που έχει παίξει την θέση.
Ο Στέφανος θα παίξει με ΠΑΟ και Αστέρα, ενώ δεν θα παίξει με Πανθραξ στην Τούμπα και στον Εργοτέλη
(επανέρχεται με Ολυμπιακό...)