Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Χωρίς πλάκα, αδέρφια, αυτοί πάνε βουρ για αφανισμό. Ελπίζω όμως κάποια στιγμή να επανέλθουν, όχι από καμμιά συμπάθεια, αλλά γιατί θα με λείψουν οι ετήσιες ψωμιές (το μ με λάμδα
) που τους ρίχνουμε τόσα χρόνια. Όπως και να το κάνουμε, της γειτόνισας το........ "σιροπιαστό" είναι πάντα πιο γλυκό.

Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ετσι ακριβως ειναιΜακεδνός έγραψε:Δεν περιμένω να δω τις εμφανίσεις του Παυλάρα στην Ξάνθη για να δω αν άξιζε να παίζει στον ΠΑΟΚ.
ΔΕΝ άξιζε, σύμφωνα με όσα αποφάσιζε ο Προπονητής.
Όποιος πιστεύει το αντίθετο, στην ουσία πιστεύει ότι ο Στέφενς έπερνε χαρτάκι.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
για να μην τρελλαθουμε αν οποιος λεει την ΓΝΩΜΗ του προκαλει και δειχνει εμπαθεια τοτε συγνωμη αλλα καποιοι εχουν σοβαρα ψυχολογικα προβληματα πηγα να το κοψω αλλα ο παλλικαρος ο αλλος συνεχιζει θα του πω για τελευταια φορα οτι δεν δεχομαι κριτικη για τις αποψεις μου ,μπορει οποιοσδηποτε να μου πει οτι κανω ΛΑΘΟς αλλα κανεις δεν μπορει να με πει εμπαθη και προκλητικο
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Κ εγώ είδα το ματς του Πάμπλο με το σκουλήκι.
Ο Πάμπλο δεν είναι ακόμη παλαίμαχος,αλλά είναι για να παίζει 60 λεπτά max σε ομάδα με χαμηλό σχετικά τέμπο σε κλειστούς χώρους..Παραμένει άριστος στις τοποθετήσεις του και στην τεχνική.Συμπερασματικά,στον τωρινό ΠΑΟΚ δεν μπορεί να ανταπεξέλθει με τίποτα,αλλά σε ομάδες τύπου Ξάνθης ίσως έχει ένα χρόνο ακόμη.
Αυτή είναι η αλήθεια,αντικειμενικά και χωρίς εμπάθεια.
Ο Πάμπλο δεν είναι ακόμη παλαίμαχος,αλλά είναι για να παίζει 60 λεπτά max σε ομάδα με χαμηλό σχετικά τέμπο σε κλειστούς χώρους..Παραμένει άριστος στις τοποθετήσεις του και στην τεχνική.Συμπερασματικά,στον τωρινό ΠΑΟΚ δεν μπορεί να ανταπεξέλθει με τίποτα,αλλά σε ομάδες τύπου Ξάνθης ίσως έχει ένα χρόνο ακόμη.
Αυτή είναι η αλήθεια,αντικειμενικά και χωρίς εμπάθεια.
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Και εγω το είδα, και είναι ακριβώς όπως τα λές!Odi έγραψε:Κ εγώ είδα το ματς του Πάμπλο με το σκουλήκι.
Ο Πάμπλο δεν είναι ακόμη παλαίμαχος,αλλά είναι για να παίζει 60 λεπτά max σε ομάδα με χαμηλό σχετικά τέμπο σε κλειστούς χώρους..Παραμένει άριστος στις τοποθετήσεις του και στην τεχνική.Συμπερασματικά,στον τωρινό ΠΑΟΚ δεν μπορεί να ανταπεξέλθει με τίποτα,αλλά σε ομάδες τύπου Ξάνθης ίσως έχει ένα χρόνο ακόμη.
Αυτή είναι η αλήθεια,αντικειμενικά και χωρίς εμπάθεια.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Τμήμα από την συνένετευξη του Κάμπς ως μέλος του τεχνικού επιτελείου της Εθνικής Κολομβίας
http://www.gazzetta.gr/football/article ... yme-falkao
Τι αναμνήσεις έχεις από τη χώρα μας και τον ΠΑΟΚ;
«Έχω τις καλύτερες αναμνήσεις από την Ελλάδα. Μου συμπεριφέρθηκαν πολύ καλά και ο κόσμος του ΠΑΟΚ μου έδειξε μεγάλη αγάπη».
Συνεχίζεις να παρακολουθείς τον ΠΑΟΚ;
«Πάντα ακολουθώ τον ΠΑΟΚ. Βλέπω όλα του τα ματς και με κάνει χαρούμενο το ότι βρίσκεται σε μια καλή στιγμή και έχει πολλούς παίκτες από την Εθνική».
Οι στόχοι σου για το μέλλον;
«Η μελλοντική επιθυμία μου είναι να γίνω πρώτος προπονητής και κάποια στιγμή θα ήθελα να γίνω τεχνικός του ΠΑΟΚ! Ο κόσμος είναι πολύ φανατικός και αισθάνεται το ποδόσφαιρο όπως εγώ. Το να επιστρέψω είναι κάτι που θα ήθελα να ζήσω, όπως και η ζωή στη Θεσσαλονίκη. Χαιρετίσματα στον κόσμο του ΠΑΟΚ και ελπίζω κάποια στιγμή να τους συναντήσω ξανά!».

http://www.gazzetta.gr/football/article ... yme-falkao
Τι αναμνήσεις έχεις από τη χώρα μας και τον ΠΑΟΚ;
«Έχω τις καλύτερες αναμνήσεις από την Ελλάδα. Μου συμπεριφέρθηκαν πολύ καλά και ο κόσμος του ΠΑΟΚ μου έδειξε μεγάλη αγάπη».
Συνεχίζεις να παρακολουθείς τον ΠΑΟΚ;
«Πάντα ακολουθώ τον ΠΑΟΚ. Βλέπω όλα του τα ματς και με κάνει χαρούμενο το ότι βρίσκεται σε μια καλή στιγμή και έχει πολλούς παίκτες από την Εθνική».
Οι στόχοι σου για το μέλλον;
«Η μελλοντική επιθυμία μου είναι να γίνω πρώτος προπονητής και κάποια στιγμή θα ήθελα να γίνω τεχνικός του ΠΑΟΚ! Ο κόσμος είναι πολύ φανατικός και αισθάνεται το ποδόσφαιρο όπως εγώ. Το να επιστρέψω είναι κάτι που θα ήθελα να ζήσω, όπως και η ζωή στη Θεσσαλονίκη. Χαιρετίσματα στον κόσμο του ΠΑΟΚ και ελπίζω κάποια στιγμή να τους συναντήσω ξανά!».
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
ποσα παιρνετε απο το μελισσανιδη ρε? ελεος με τα πρωτοσελιδα μ αεκ συνεχεια....ντροπη....αρδ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
και σε μας ανετα επαιζε...αλα μπακα βουκα...μακαρι ρε χαβινιο///
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
0-1 προηγειται ο Απολλων Καλαμαριας στο 41 με γκολ του Δημητρη Πελκα απο το 25ο λεπτο..
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8226
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ρε σεις, κεκλεισμένων παίζει ο γαύρος;
Πω πω, σε λίγο ούτε η λ7 δεν θα πηγαίνει στο γήπεδο.
Πω πω, σε λίγο ούτε η λ7 δεν θα πηγαίνει στο γήπεδο.