Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Ale »

Χωρίς πλάκα, αδέρφια, αυτοί πάνε βουρ για αφανισμό. Ελπίζω όμως κάποια στιγμή να επανέλθουν, όχι από καμμιά συμπάθεια, αλλά γιατί θα με λείψουν οι ετήσιες ψωμιές (το μ με λάμδα :mrgreen: ) που τους ρίχνουμε τόσα χρόνια. Όπως και να το κάνουμε, της γειτόνισας το........ "σιροπιαστό" είναι πάντα πιο γλυκό. 8-) :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από eorptol »

Μακεδνός έγραψε:Δεν περιμένω να δω τις εμφανίσεις του Παυλάρα στην Ξάνθη για να δω αν άξιζε να παίζει στον ΠΑΟΚ.
ΔΕΝ άξιζε, σύμφωνα με όσα αποφάσιζε ο Προπονητής.
Όποιος πιστεύει το αντίθετο, στην ουσία πιστεύει ότι ο Στέφενς έπερνε χαρτάκι.
Ετσι ακριβως ειναι
Άβαταρ μέλους
don pablo
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 15:53

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από don pablo »

για να μην τρελλαθουμε αν οποιος λεει την ΓΝΩΜΗ του προκαλει και δειχνει εμπαθεια τοτε συγνωμη αλλα καποιοι εχουν σοβαρα ψυχολογικα προβληματα πηγα να το κοψω αλλα ο παλλικαρος ο αλλος συνεχιζει θα του πω για τελευταια φορα οτι δεν δεχομαι κριτικη για τις αποψεις μου ,μπορει οποιοσδηποτε να μου πει οτι κανω ΛΑΘΟς αλλα κανεις δεν μπορει να με πει εμπαθη και προκλητικο
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από eorptol »

Μια χαρα λες την γνωμη σου , δεν προκαλεις μην μασας
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Odi »

Κ εγώ είδα το ματς του Πάμπλο με το σκουλήκι.

Ο Πάμπλο δεν είναι ακόμη παλαίμαχος,αλλά είναι για να παίζει 60 λεπτά max σε ομάδα με χαμηλό σχετικά τέμπο σε κλειστούς χώρους..Παραμένει άριστος στις τοποθετήσεις του και στην τεχνική.Συμπερασματικά,στον τωρινό ΠΑΟΚ δεν μπορεί να ανταπεξέλθει με τίποτα,αλλά σε ομάδες τύπου Ξάνθης ίσως έχει ένα χρόνο ακόμη.

Αυτή είναι η αλήθεια,αντικειμενικά και χωρίς εμπάθεια.
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Odi έγραψε:Κ εγώ είδα το ματς του Πάμπλο με το σκουλήκι.

Ο Πάμπλο δεν είναι ακόμη παλαίμαχος,αλλά είναι για να παίζει 60 λεπτά max σε ομάδα με χαμηλό σχετικά τέμπο σε κλειστούς χώρους..Παραμένει άριστος στις τοποθετήσεις του και στην τεχνική.Συμπερασματικά,στον τωρινό ΠΑΟΚ δεν μπορεί να ανταπεξέλθει με τίποτα,αλλά σε ομάδες τύπου Ξάνθης ίσως έχει ένα χρόνο ακόμη.

Αυτή είναι η αλήθεια,αντικειμενικά και χωρίς εμπάθεια.
Και εγω το είδα, και είναι ακριβώς όπως τα λές!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
tzelas
Δημοσιεύσεις: 9806
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:27
Τοποθεσία: Καστοριά

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από tzelas »

Τμήμα από την συνένετευξη του Κάμπς ως μέλος του τεχνικού επιτελείου της Εθνικής Κολομβίας
http://www.gazzetta.gr/football/article ... yme-falkao

Τι αναμνήσεις έχεις από τη χώρα μας και τον ΠΑΟΚ;

«Έχω τις καλύτερες αναμνήσεις από την Ελλάδα. Μου συμπεριφέρθηκαν πολύ καλά και ο κόσμος του ΠΑΟΚ μου έδειξε μεγάλη αγάπη».

Συνεχίζεις να παρακολουθείς τον ΠΑΟΚ;

«Πάντα ακολουθώ τον ΠΑΟΚ. Βλέπω όλα του τα ματς και με κάνει χαρούμενο το ότι βρίσκεται σε μια καλή στιγμή και έχει πολλούς παίκτες από την Εθνική».

Οι στόχοι σου για το μέλλον;

«Η μελλοντική επιθυμία μου είναι να γίνω πρώτος προπονητής και κάποια στιγμή θα ήθελα να γίνω τεχνικός του ΠΑΟΚ! Ο κόσμος είναι πολύ φανατικός και αισθάνεται το ποδόσφαιρο όπως εγώ. Το να επιστρέψω είναι κάτι που θα ήθελα να ζήσω, όπως και η ζωή στη Θεσσαλονίκη. Χαιρετίσματα στον κόσμο του ΠΑΟΚ και ελπίζω κάποια στιγμή να τους συναντήσω ξανά!».

:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ποσα παιρνετε απο το μελισσανιδη ρε? ελεος με τα πρωτοσελιδα μ αεκ συνεχεια....ντροπη....αρδ
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από paok87 »

0-1 :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ZamanFou
Δημοσιεύσεις: 585
Εγγραφή: Δευ 20 Ιαν 2014, 22:15

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από ZamanFou »

Αντε ρε χαβινιο :opaokara:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από MANIAKOS »

και σε μας ανετα επαιζε...αλα μπακα βουκα...μακαρι ρε χαβινιο///
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από giapas »

αρχίσανε οι κίτρινες για διαμαρτυρία !!
Άβαταρ μέλους
ZamanFou
Δημοσιεύσεις: 585
Εγγραφή: Δευ 20 Ιαν 2014, 22:15

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από ZamanFou »

0-1 προηγειται ο Απολλων Καλαμαριας στο 41 με γκολ του Δημητρη Πελκα απο το 25ο λεπτο..
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από black death »

Ρε σεις, κεκλεισμένων παίζει ο γαύρος;
Πω πω, σε λίγο ούτε η λ7 δεν θα πηγαίνει στο γήπεδο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”