Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από bane1980 »

Δεν ξέρω τι θέλω πιο πολύ...να τους κλείσει κανά σπίτι (δύσκολο σε διπλά ματς) ή να έχω την ευκαιρία να ξεκωλι@σω τη ΔΕΚΟ εγώ στα ημιτελικά...;
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Είτε το θέλεις είτε όχι στα ημιτελικά θα φάμε τα μουστάκια μας.
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από shark4 »

bane1980 έγραψε:Πόσο δίνει το πέναλτυ και η κόκκινη κατά Ατρόμητα απόψε;


Και τα δυο ζητουμενα ειναι απολυτως φυσιολογικα και προβλεπομενα σε αγωνες της ΔΕΚΟ με οποιοδηποτε αντιπαλο στην Ελληνικη επικρατεια.... Ως εκ τουτου δεν μπαινουν καν στην διαδικασια του στοιχηματισμου.... :ugeek:
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33930
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από john4serres »

αντικειμενικα αν δουμε το ποσο των 15εκ € ειναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ για τον μητρογλου

με τα ιδια χρηματα ή και με λιγοτερα παιρνεις επιθετικαρα απο Ολλανδια ( πχ Pelle της Φεγενορντ) , Γερμανια ( πχ Χουντελααρ και ποσοι αλλοι )
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από K_geo »

καλα. εγώ αν πω ότι σιγά μην είναι 15 αλλά πάλι ο χοντρός κάνει ξέπλυμα θα έχω άδικο;;;;;;;
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Odi »

Ξέπλυμα ο μεγαλοπαράγοντας που διδάσκει ήθος;;

Σε λίγο θα μας πείτε πως και τα 4 εκατομμύρια του Φέισα και τα 3,5 του Σέποβιτς ήταν ξέπλυμα..Πιπέρι στο στόμα.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από sourmenetes »

http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/Supe ... 17260.html

Μπειτε να γελασουμε.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από stephanos »

Νέα πρόταση από τη Φούλαμ για τον Μήτρογλου.

Δίνουν 14 εκατομμύρια και 3 δανεικούς στον Εργοτέλη.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21296
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από navigator11 »

Odi έγραψε:Ξέπλυμα ο μεγαλοπαράγοντας που διδάσκει ήθος;;

Σε λίγο θα μας πείτε πως και τα 4 εκατομμύρια του Φέισα και τα 3,5 του Σέποβιτς ήταν ξέπλυμα..Πιπέρι στο στόμα.

Πόση κακεντρέχεια πια;Ας ασχοληθούμε με τον ... μπανανοσφαιριστή Στίβενς και μη λασπολογούμε κατά κοσμημάτων της α(θ)λητικής ζωής του τόπου!!!!!!!!
akis_1987
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2008, 13:17

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από akis_1987 »

Θα ήθελα να ευχηθώ καλή ανάρρωση σ ένα απ τους πιο τίμιους ποδοσφαιριστές που πέρασαν απ την Τούμπα, που πραγματικά έδωσε ότι είχε και μπορούσε, τον Λιάκουρα - Ηλία Αναστασάκο, ο οποίος τραυματίστηκε σοβαρά στο τελευταίο ματς του τέλη και μένει εκτός μέχρι το τέλος της σεζόν με εγκεφαλική θλάση!!

Γρήγορα σιδερένιος..!
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Ale »

Γρήγορα να ξανασταθείς στα πόδια σου, Ηλία!
Άβαταρ μέλους
dim72
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:10

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από dim72 »

akis_1987 έγραψε:Θα ήθελα να ευχηθώ καλή ανάρρωση σ ένα απ τους πιο τίμιους ποδοσφαιριστές που πέρασαν απ την Τούμπα, που πραγματικά έδωσε ότι είχε και μπορούσε, τον Λιάκουρα - Ηλία Αναστασάκο, ο οποίος τραυματίστηκε σοβαρά στο τελευταίο ματς του τέλη και μένει εκτός μέχρι το τέλος της σεζόν με εγκεφαλική θλάση!!

Γρήγορα σιδερένιος..!
Δεν ξέρω γιατί αλλά μολονότι έπαιξε λίγο και ποτέ δεν πούλησε ΠΑΟΚτσηδιλίκι τον νιώθω σαν έναν από μας! Περαστικά Ηλία!
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16688
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Equalizer »

Περαστικά στον συμπαθέστατο Αναστασάκο.

Κατά τα λοιπά, Αντελέγε λέει πήρε ο Εργοτέλης. Πρώην Ανζί και Μέταλουργκ. Και το ερώτημα παραμένει :

ΠΟΣΟ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΠΛΕΟΝ ??? Προφανώς οι ελεγκτικές αρχές κοιμούνται σ αυτό τον τόπο. Ξαφνικά ο Εργοτέλης απέκτησε και τα λεφτά και το μέγεθος να παίρνει διεθνείς παίκτες για πλάκα, έτσι;
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από MANIAKOS »

kai για 6μηνες .....και μετα ανανεωση για αλλον ένα χρονο αν αποφασισει ο γαβρος ότι θελει κι άλλο ψήσιμο....κατάπτυστοι πλεον....και μακαρι ν α πεσουν...
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από shark4 »

K_geo έγραψε:καλα. εγώ αν πω ότι σιγά μην είναι 15 αλλά πάλι ο χοντρός κάνει ξέπλυμα θα έχω άδικο

ΝΤΡΕΨΟΥ.... :twisted:

Τετοιο πραγμα ο προεδρος των κοκκινων ορκ ? Απλως ...Η φημη οτι μαζευει το χαρτι για να την κανει οταν ερθει η ωρα , διαψευδεται....Τωρα οτι ο Καγκουρογλου κοστολογειται 15 εκατομμυρια + οτι θα παιρνει περιπου 2 εκατομμυρια το χρονο , μου θυμιζει τις εποχες που ειχα χωρισει την Καμερον Ντιαζ και μου εσπαγε τα @ρχιδια η Σκαρλετ Γιοχανσον καθε τρεις και λιγο στο κινητο και στα μηνυματα να παω να την παρω απο το ΚΤΕΛ για να περασουμε μαζι ενα ΣΚ.... :ugeek:

Εικόνα


Οσο δε για το θεμα των δανεικων υπαλληλων της κοκκινης ΔΕΚΟ στα διαφορα υποκαταστηματα να σας κανω ενα update: :ugeek:

Αρης: Τατος,Καραγκουνης
Εργοτελης: Μπουχαλακης,Τζανακακης,Διαμαντακος,Ρουγκαλας,Ιμπραίμ,Στόικοβιτς,Αυλωνίτης(?)
Καλλονη: Λεαντρο
Λιβαδεια: Λυκογιαννης
Οφη: Ζε Εντουαρντο
Πανιωνιος: Κολοβος
Πας Γιαννενα: Ντε Βινσεντι (ΟFF)
Πλατανιας: Σιωπης,Κατάι,Βλαχοδημος


# Για το Στοικοβιτς το διεψευσε ?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”