K_geo έγραψε:καλα. εγώ αν πω ότι σιγά μην είναι 15 αλλά πάλι ο χοντρός κάνει ξέπλυμα θα έχω άδικο
ΝΤΡΕΨΟΥ....
Τετοιο πραγμα ο προεδρος των κοκκινων ορκ ? Απλως ...Η φημη οτι μαζευει το χαρτι για να την κανει οταν ερθει η ωρα , διαψευδεται....Τωρα οτι ο Καγκουρογλου κοστολογειται 15 εκατομμυρια + οτι θα παιρνει περιπου 2 εκατομμυρια το χρονο , μου θυμιζει τις εποχες που ειχα χωρισει την Καμερον Ντιαζ και μου εσπαγε τα @ρχιδια η Σκαρλετ Γιοχανσον καθε τρεις και λιγο στο κινητο και στα μηνυματα να παω να την παρω απο το ΚΤΕΛ για να περασουμε μαζι ενα ΣΚ.... :ugeek:
Οσο δε για το θεμα των δανεικων υπαλληλων της κοκκινης ΔΕΚΟ στα διαφορα υποκαταστηματα να σας κανω ενα update: :ugeek:
Αρης: Τατος,Καραγκουνης
Εργοτελης: Μπουχαλακης,Τζανακακης,Διαμαντακος,Ρουγκαλας,Ιμπραίμ,Στόικοβιτς,Αυλωνίτης(?)
Καλλονη: Λεαντρο
Λιβαδεια: Λυκογιαννης
Οφη: Ζε Εντουαρντο
Πανιωνιος: Κολοβος
Πας Γιαννενα:
Ντε Βινσεντι (ΟFF)
Πλατανιας: Σιωπης,Κατάι,Βλαχοδημος
# Για το Στοικοβιτς το διεψευσε ?