Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Βλέπω το ματς γκέι-Ατρόμητος..'Εδωσαν 400 εισιτήρια στους Φενταγίν και μόνο Ατρόμητος ακούγεται στο γήπεδο..Μεγάλο ρεζιλίκι.
-
burbu
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
χαλια ο gay καλύτερη κυκλοφορία ο ατρόμητος και το κοράκι στα 10 φάουλ δίνει το 1 στον ατρόμητο
-
burbu
-
tsoupakampra
- Δημοσιεύσεις: 202
- Εγγραφή: Τετ 15 Ιαν 2014, 23:06
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
εν ψυχρο κλωτσια του σαμαρη στον δημουτσο για κοκκινη καρτα και δεν δινει καν κιτρινη!Ολο πεφτουν τα γαυρακια!!
ΕΙΝΑΙ ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΟΙ!!!
ΕΙΝΑΙ ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΟΙ!!!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Παρα την ασφυκτικη πιεση του κορακιου, που στο τελος επαιζε τον gay 100%-0%, αντεξε ο Ατρομητος και πηρε το 0-0
Δε το ειδα ολο, μονο το τελευταιο τεταρτο ειδα...
Δε το ειδα ολο, μονο το τελευταιο τεταρτο ειδα...
-
john xalkidiki
- Δημοσιεύσεις: 6
- Εγγραφή: Πέμ 23 Ιαν 2014, 13:58
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
πάει να βγει γύρω στο 75' ως αλλαγή ένας παίκτης του Ατρομήτου και κατευθείαν του λέει ο διαιτητής ''γρήγορα γρήγορα'' μόνο που δεν τον έβγαλε ο ίδιος τον παίκτη, 5 λεπτά καθυστερήσεις και στο τελευταίο 10λεπτο οι παίκτες του Ολυμπιακού συνεχείς βουτιές για να εκβιάσουν το πέναλτι θα είναι τυχερός ο διαιτητής αν δεν πάρει χαμηλή βαθμολογία
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
ελα ρε ατρομητε κανε το θαυμα σου
πετα την σαπιοομαδα
να βγαλουμε και γουστα τρελα
πετα την σαπιοομαδα
να βγαλουμε και γουστα τρελα
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21298
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Με δεδομένο πως θα περάσουμε Απόλλωνα,προσωπικά θα προτιμήσω στα ημιτελικά τον π@υστοέφηβο.
- VictorAK47
- Δημοσιεύσεις: 613
- Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:42
- Τοποθεσία: Κιλκίς
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
1. Περαστικά στον Αναστασάκο.
2. Είμαι ο μόνος που καταχάρηκε με την πώληση του Βάις; Πραγματικά, τέτοιον θεατρίνο δεν τον άντεχε ούτε η σούπερλιγκ και ευτυχώς που και ο ίδιος το κατάλαβε και πήγε σε καλύτερο θίασο.
3. Πρώτο ανεπιτυχές αποτέλεσμα εντός έδρας σε εγχώριες διοργανώσεις για το γάβρο. Είναι να γίνει η αρχή.
2. Είμαι ο μόνος που καταχάρηκε με την πώληση του Βάις; Πραγματικά, τέτοιον θεατρίνο δεν τον άντεχε ούτε η σούπερλιγκ και ευτυχώς που και ο ίδιος το κατάλαβε και πήγε σε καλύτερο θίασο.
3. Πρώτο ανεπιτυχές αποτέλεσμα εντός έδρας σε εγχώριες διοργανώσεις για το γάβρο. Είναι να γίνει η αρχή.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Οποιος και να τυχει θα φαει καλαrainmaker έγραψε:Κανονιστε ν αποκλειστητε παλιογαυροι. Μαλακες.
Αν και ο γαυρος θα περασει κουτσα στραβα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ο Μητρογλας μας αφησε τον ρομπερτο σαν ματιασμενο τον ειδα με τη ξανθη,δε θελει και πολυ αν χανεις το Α και το Ω χωλαινει ολο το υπολοιπο αλφαβητο (διαιτησια και λοιποι συγγενεις) νομιζω οτι αντιμετωπιζεται. 
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Σιγα μην αποκλειστουν. Αυριο πρωτοσελιδα γαυρος κτλπ θα μιλουn για διαιτησια κτλπ, και πρωτοσελιδο κανα τραγι σεντερ φορ αντικαταστατη του Glx που θα κοστιζει το 1/10 του ποσου εισπαρξης του.
Ο μαρινειρο την μυριστηκε την δουλεια , σου λεει αμα αρχισουν και βγαινουν οι μαμαλουκοι τσ.λ και με παιρνουν τα 10, εγω με 10 χαρτια τι να παιρνω και τι να πουλαω και που να δινω δανεικους? Ερχεται και ο μελισσανιδης οπου να ναι..
Κονόμα φετος 20+βαις+μητρογλου, και αλεο.
Ο μαρινειρο την μυριστηκε την δουλεια , σου λεει αμα αρχισουν και βγαινουν οι μαμαλουκοι τσ.λ και με παιρνουν τα 10, εγω με 10 χαρτια τι να παιρνω και τι να πουλαω και που να δινω δανεικους? Ερχεται και ο μελισσανιδης οπου να ναι..
Κονόμα φετος 20+βαις+μητρογλου, και αλεο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος guardian4 την Τετ 29 Ιαν 2014, 23:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
obanebane έγραψε:Ο Μητρογλας μας αφησε τον ρομπερτο σαν ματιασμενο τον ειδα με τη ξανθη,δε θελει και πολυ αν χανεις το Α και το Ω χωλαινει ολο το υπολοιπο αλφαβητο (διαιτησια και λοιποι συγγενεις) νομιζω οτι αντιμετωπιζεται.
Αυτον τον ρομπερτο πως γινεται να τον τσιμπησουμε ρε π@υστη? Μεγαλο τρυπημα σε λεω..
Κλαμααα..
