Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από hitman »

Thanix καλή θητεία αδερφέ. Εύχομαι να απολαύσεις την τελευταία μακρά περίοδο αναμελιάς στη ζωής σου.
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από stephanos »

RoMaN έγραψε:
hitman έγραψε:Si vis pacem para bellum.
dimitrissss έγραψε:Et preterea censes Carthago delenda est?
Καλά, πλάκα με κάνετε;
Εκεί που γράφαμε ποιήματα, τώρα θα μιλάμε ΚΑΙ Λατινικά;;;
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106584
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Dinos_Liverpool έγραψε:Καλή θητεία σε Ale4 και Thanix... σα νεράκι να περάσει! Που σίγουρα θα περάσει, δηλαδή... που είναι οι 9 μήνες και που οι 23 (ΔΕΑ ΔΒ)!

198 σειρά (με πέντε χρόνια αναβολή... Ιιιιιιιιιιι !!!!!), 475 ΤΔΒΕΘ.

Το FN, Αποστόλη, το ξέρεις ή απλώς το έχεις ακουστά; Γιατί απ' ότι ξέρω, εσύ και ένας άλλος, εκπαιδευτικός, M1 είχατε! Ακούς εκεί FN! ...Παππούδες, που μου ξέρετε και το FN!
Παρουσιάστηκα το 1987 στο Ναύπλιο (ΜΧ) και χρεωθήκαμε G3. Στην εκπαίδευσή μου ως δόκιμος (ΔΕΑ) στο Λουτράκι ρίξαμε και με FN που μου φάνηκε πολύ καλύτερο από το δικό μας!.
Αργότερα, στον 25ΛΜΧ, με την 25η ΤΘΤ κάναμε βολές κει με περίστροφο και με πολυβόλο 50άρι (εκπληκτικό) και 30άρι.
Άβαταρ μέλους
angelheart
Δημοσιεύσεις: 1825
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
Επικοινωνία:

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από angelheart »

Αφού θυμάστε και τις ΕΣΣΟ και τα ΑΣΜ σας κάποιοι, τι να πω. Απλά respect. Ο υποφαινόμενος έχει 6ψήφιο ΑΣΜ by the way.

Παίδες καλή (και ήσυχη) θητεία. Εννιά μήνες δεν τους καταλαβαίνεις καν. Απλά stay out of trouble. Τίποτα παραπάνω.
mitsogrande
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: Τρί 22 Φεβ 2011, 13:14

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από mitsogrande »

Το FN στο επωμου σου μαμουσε τον ωμο το κλειστρο

247 σειρα Μαυροδεντρι, Χαιδαρι,Σαντα,Καβυλη
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Όλες μου οι βολές ήταν με G3A3 γερμανικής προέλευσης, ελληνικής κατασκευής :mrgreen:. Μια φορά όμως είχαμε ρίξει με ένα όπλο το οποίο το κρατούσες με το αριστερό σου χέρι από την πάνω του μεριά και κοντά προς το κεφάλι κι οχι προς την κάνη. Μήπως ήταν ΗΚ11;
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3657
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από ARMY »

Προσέξτε τι γράφετε γιατί σας παρακολουθώ όλους. ;)
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 4059
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από Χωρικός »

για στρατιώτης υγειονομικού έκανα ..καλές βολές πιστεύω! Μ1 στο κέντρο. Στη μονάδα FN , μετά G3. επίσης σε κάτι βολές που πηγαίναμε για υγειονομική κάλυψη, μέχρι με τετράδυμο αντιαεροπορικό μπράουνινγκ!
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από sourmenetes »

ARMY έγραψε:Προσέξτε τι γράφετε γιατί σας παρακολουθώ όλους. ;)
Προσεξτε τον... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από sourmenetes »

Αφου εχω παρουσιαστει κορινθο, κυριακη εχουμε ματς με το γαυρο..Κλασικα εκει κατω σχεδον ολοι σκατογαυροι μου γ@μησανε την ψυχολογια.
Ητανε τοτε που ειχαμε χασει με 3-0, που μας ειχε σφαξει στο πρωτο ημιχρονο και δεν ειχε δωσει και πεναλντυ.

Τεσπα,εγω δεν μπορουσα να μιλησω εκει μεσα.Παιρνω τηλ τον army την αλλη μερα.
"Ασε ρε με τους μ@λ@κες,σκατογαυροι,μας σφαξανε"
Μου εφτιαξε τη μερα.
Επισης "σε πειραξε κανεις ρε???"μου λειι.
"Λεγε ρε..."

Τα θυμαμαι και γελαω...Θυμασαι army???
Άβαταρ μέλους
paoktzis
Δημοσιεύσεις: 2343
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 16:42

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από paoktzis »

324 λελε απολυομαι ρε καστορια στρατιωτικο πρατηριο
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3657
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από ARMY »

sourmenetes έγραψε:Αφου εχω παρουσιαστει κορινθο, κυριακη εχουμε ματς με το γαυρο..Κλασικα εκει κατω σχεδον ολοι σκατογαυροι μου γ@μησανε την ψυχολογια.
Ητανε τοτε που ειχαμε χασει με 3-0, που μας ειχε σφαξει στο πρωτο ημιχρονο και δεν ειχε δωσει και πεναλντυ.

Τεσπα,εγω δεν μπορουσα να μιλησω εκει μεσα.Παιρνω τηλ τον army την αλλη μερα.
"Ασε ρε με τους μ@λ@κες,σκατογαυροι,μας σφαξανε"
Μου εφτιαξε τη μερα.
Επισης "σε πειραξε κανεις ρε???"μου λεει.
"Λεγε ρε..."

Τα θυμαμαι και γελαω...Θυμασαι army???
Το θυμάμαι Sourm,
Επίσης ισχύει για όλους εδώ μέσα. Αν σας πειράξει κάποιος, ο army είναι εδώ. ;) Εκτός φυσικά αν πρόκειται για χοντρή μαλακία δικιά σας.
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από slidar »

Army καραβανας εισαι? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3657
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από ARMY »

Αν το πάρεις με την έννοια, αυτού που ξεκίνησε από αρβυλοφύλακας, στρατιώτης και παρέμεινε στο στρατό, τότε όχι δεν είμαι. Αν το πάρεις με την έννοια ότι υπηρετώ στο στρατό τότε ΝΑΙ. Εδώ και πολλά χρόνια.
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από hitman »

Πολύ εύστοχη διάκριση. ;)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”